"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uudet GW.n inkit

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
St. Apollo

Uudet GW.n inkit

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

Terve! Kun GW lakkautti inkit ja on huhuttu että uusia on tulossa, niin nyt se on totta!
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=300810
Näyttää siltä että GW aikoo vaihtaa kaikki maalit uusiin omasta mielestä vähän huonoimpiin purkkeihin. Aluksi on näköjään vain 8 inkkiä... ja loput tulee myöhemmin (jos tulee)
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
jullevi
Valvoja

Re: Uudet GW.n inkit

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Uudet washit on koostumukseltaan erilaisia kuin vanhat inkit. Uusilla kuulemma onnistuu se, mikä vanhoilla ei onnistunut - eli levitetään washi halutulle alueelle ja saadaan sujuva varjostus helposti. Vähän samanlainen vaikutus kuin dippauslakoilla, paitsi että värivalikoima on laajempi.

Inkkien tehokas käyttö oli aivan liian vaikeaa minulle, vaikka olenkin harrastanut pian yhdeksän(?) vuotta. Itse ainakin otan uudet washit ilomielin vastaan ainakin jos ne toimivat yhtään niin kuin on huhuttu.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Vähän samanlainen vaikutus kuin dippauslakoilla, paitsi että värivalikoima on laajempi.
noidenkin käytöstä tulee sitten vissiin -maalauspisteitä :-(
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
HampsterC

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

eli katoaako nyt kaikki GWn inkit myynnistä?
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

HampsterC kirjoitti:eli katoaako nyt kaikki GWn inkit myynnistä?
Se on jo tapahtunut.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
HampsterC

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

argh :S pakko kaivaa jostai viel varastoa
Machine_Spirit

HampsterC kirjoitti:argh :S pakko kaivaa jostai viel varastoa
Fantsusta pitaäisi saada.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Visual

Viesti Kirjoittaja Visual »

ja tornion peliketuista tosi vanhoja valko korkkisia inkkejä ja maaleja :L
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Jos nuo ovat jotain kirottuja mattoja, niin kuinka minä oikein värjäilen metalleja niillä? Kirottu olkoot GW, onneksi on inkit jo ostettu.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Onko uudet washit yhtä hyviä kuin wanhat washit?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Machine_Spirit

Silveri kirjoitti:Onko uudet washit yhtä hyviä kuin wanhat washit?
wanhat? Kai on parempia kuitenkin.
Bartholen

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

Itse en ole näitä GW:n inkkejä paljon ehtinyt käyttelemään, vaikka harrastusta suunnilleen kuusi vuotta takana onkin. Model Expossa esitelty Army Painterin Quickwash, vaimikänytikinäolikaan, vaikutti todella näppärältä, mutta myös kalliilta (pika-arviolta 0,3-0,4 litran purkki 25 eugenia).
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Bartholen kirjoitti:Itse en ole näitä GW:n inkkejä paljon ehtinyt käyttelemään, vaikka harrastusta suunnilleen kuusi vuotta takana onkin. Model Expossa esitelty Army Painterin Quickwash, vaimikänytikinäolikaan, vaikutti todella näppärältä, mutta myös kalliilta (pika-arviolta 0,3-0,4 litran purkki 25 eugenia).
Tuon Quickshaden idea on hieman eri kuin inkkien. Se on tarkoitettu dippaukseen, eikä lähes tavalliseen maalaukseen aka inkit. Ja kyllä tuo purkki kestää aivan tarpeeksi kauan. Itellä nyt tommoset 40 jätkää dipattuna. Purkista ei ole mennyt kuin korkeintaan kymmenesosa, joten eiköhän tuo riitä aivan tarpeeksi kauan.
Jos olet tekniikasta kiinnostunut on tämä mukavaa luettavaa.
Oma-aloitteisuutta.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

...new washes means they are easy to control and will naturally run into recesses, shading your models.
Jos tämä ei ole vain pelkkää turhaa lätinää, niin kuulostaa hyvältä. Vanhat eivät minusta olleet ihan niin hyviä tuossa asiassa.

Luulisi, että noilla onnistuu metallien värjäys/maalaus siinä missä vanhoillakin, ellei jopa paremmin. Itse en ole käyttänyt metallien värjäämisessä pelkkää inkkiä enää pitkään aikaan. Se nyt ei vaan oikein toimi. Varsinkin kuvissa ja sopivassa valaistuksessa pelkällä inkillä värjätty pinta ei näytä oikein miltään.

Eli kuten minusta varsin pätevä nimimerkki Automaton (en muista oikeaa nimeä) opastaa:
...we need to put aside inks, and instead use glazes of normal paint to shade a metallic base coat. The problem with inks, is that they are inherently transparent; no matter how many layers are applied, the surface will remain ‘see-through’. But with paint, the opacity of the colour can gradually be built up in layers, ending with a completely opaque (dull!) and dark surface in the shadows.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Sipuli2

Viesti Kirjoittaja Sipuli2 »

Itse näin kaupassa kallopassi gobbon joka on maalattu pelkällä pinkki/violetilla inkillä, ja aika hyvän näköinen jälki oli, mutta sinänsä tylsä ja joissakin kohtaa aika epärealistinen. En usko, että nämä ovat ihan niin ihmeellisiä kuin sanotaan. (En ole koskaan dipannu ja vaan pari kertaa käyttänyt inkkiä muihin kuin metalliin...)
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä ;)
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Onkos kenelläkään poikkeavia kokemuksia uusista inkeistä? Kuivuuko nopeammin? Onko parempaa laatua? Entä purkki?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Nuo eivät ole vielä ilmestyneet.
Oma-aloitteisuutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”