Alien hunters???
Alien hunters???
Luin GW:een sivuilta, että Alien hunters codex olis tulossa. Asia kiinnostais niin haluaisin tietää lisää jos joku muu tietäis.
Live with the best, die like a rest.
- Machine_Spirit
Re: Alien hunters???
MissäMissäMissäääääää kerro herettiläinen.m4ths kirjoitti:Luin GW:een sivuilta, että Alien hunters codex olis tulossa. Asia kiinnostais niin haluaisin tietää lisää jos joku muu tietäis.
Asiaan, tämä kyseinen codexsi on kummitellut 4.edikan sääntiksessä koko sen ajan.
En oikein usko että on tulossa mutta aina on toivoa.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
odex: Witch Hunters is the second book in our trilogy of Inquisition Codices (which includes Codex: Daemonhunters and the forthcoming Codex: Alien Hunters). When Andy and I were first handed this project just before Christmas 2002, we jumped at the chance to take a project from its earliest conception through to a finished product. It was a great opportunity for us, and we weren't about to let it go.
Ja tässä linkki. http://uk.games-workshop.com/witchhunters/designers/1/
- Half-breed
Wanha. Tuo kyseinen teksti on WH-codexin tulon ajalta, joten se on todella monta vuotta vanha ja täten ei kerro yhtään mitään uutta AH-codexista.m4ths kirjoitti:odex: Witch Hunters is the second book in our trilogy of Inquisition Codices (which includes Codex: Daemonhunters and the forthcoming Codex: Alien Hunters). When Andy and I were first handed this project just before Christmas 2002, we jumped at the chance to take a project from its earliest conception through to a finished product. It was a great opportunity for us, and we weren't about to let it go.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Taitaa GW olla melko hyvin unohtanut Ordo: Xenoksen...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Imperial armour nelosessa on jotakin Ordo xenos kamaa, mutta en usko sen olevan AH codex.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
On ennemmin puhuttu että tulisi codex:inquisition, joka sisältäisi witch, alien ja demon hunterit. Tästä on ollut puhetta enemmän ulkomaan foorumeilla eikä varmoja huhuja vielä ole asian suhteen liikkunut. Toisaalta huhu on vanha ja nousee aina jonkun korvaan uudestaan eli jotain totuuden perää siinä voi olla.