"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Itse tehtyjä lotr hahmoja!

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Valtard

Re: Itse tehtyjä lotr hahmoja!

Viesti Kirjoittaja Valtard »

lotr14 kirjoitti:NÄITTEN ON TARKOTUS PAIKATA GONDORIN PUUTTEITA ja terroria vastaan löytyy Gondorilta aseita enemmän kuin tarpeeksi. S4 on nimenomaan sitä varten, että millään gondorin warrulla tyhmää kyllä ei ole sitä.
3+ Osuvia goppoja ja D9 Wood Elffejä seuraavaksi?
Th3_Dog

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

Jepulis. Jotain rajaa. Kaikilla pitäisi olla omat heikkoudet ja vahvuudet.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Niinpä. Tiedän, että nämä ovat vain omaksi huviksesi ja ettet ole näillä mitään tärkeää pelaamassa, mutta en itse ainakaan pelaisi omatekemiä ukkoja vastaan edes kaveripeleissä, koska jos rupeaa paikkaamaan armeijoiden heikkouksia, niistä tulee täydellisiä ja sellaista vastaan on typerä pelata. Kaikilla armeijoilla ei vain kuulu olla kaikkea. Olisihan se ihan älyttömän päheetä, että mun haradeilla olis D9, koska kääpiöilläkin on, niin miksei mulla?

Joten tee ihan rauhassa näitä ukkoja, mutta älä hikeenny siihen jos joku sanoo niitä koviksi.
lotr14

Viesti Kirjoittaja lotr14 »

Hikeenny... pyh. Osaako kukaan antaa selkeitä ja kattavia neuvoja miten näistä saa käyttökelposia? Muussa tapauksessa en kai rakenna näitä. Se terror juttu on tyhmä ja sillä selvä. Ei millään pahalla, mutta usko nyt miq, että gondorilla on jo citadelit, fountainit ja cirion. Ei tarvita lisää aseita terroria vastaan! Älkää sitä paitsi vetäkö yli tota kaikilla on omat heikkoudet-juttua. Yritän vain monipuolistaa gondoreita.
Come to the dark side. We have cookies!
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Mielestäni pelin monipuolisimmista armeijoista, joten ei kaipaa lisää monipuolisuutta. Joku Anfalasin ampujat voisi olla ihan okei, muttei mielestäni kaipaa "vuorimiehiä". Fiewdomit riittävät.
Th3_Dog

Rohanille äijiä! Pliis!
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
lotr14

Porukalla ei ilmeisesti ole rakentavia ideoita vuorimiehiin, joten jätän tekemättä. Rohan ei muuten tarvitse uusia figuja. Korkeintaan Helm Hammerhandin. Rohan on ratsumies painotteinen armeija, joten 4 eri warrutyyppiä riittää paremmin kuin hyvin. Keksikääpä muuten gondorin kevyelle ratsuväelle expert riderin lisäksi jokin special rule.
banzgo

Nyt kyllä en ymmärrä tuota sinun ajatuksenjuoksuasi. Siis Gondor tarvitsee lisää monipuolisuutta, vaikka sillä on niitä eri ukkoja vaikka muille jakaa. Tosin taas Rohan, jolla on tasan 2 eri perussotilasta on mielestäsi tarpeeksi monipuolinen? Hmm.... Voitko selittää hieman.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

banzgo kirjoitti:Nyt kyllä en ymmärrä tuota sinun ajatuksenjuoksuasi. Siis Gondor tarvitsee lisää monipuolisuutta, vaikka sillä on niitä eri ukkoja vaikka muille jakaa. Tosin taas Rohan, jolla on tasan 2 eri perussotilasta on mielestäsi tarpeeksi monipuolinen? Hmm.... Voitko selittää hieman.
Helppoa, lotr14 ei pelaa Rohanilaisilla...
banzgo

Eorl Nuori kirjoitti:
banzgo kirjoitti:Nyt kyllä en ymmärrä tuota sinun ajatuksenjuoksuasi. Siis Gondor tarvitsee lisää monipuolisuutta, vaikka sillä on niitä eri ukkoja vaikka muille jakaa. Tosin taas Rohan, jolla on tasan 2 eri perussotilasta on mielestäsi tarpeeksi monipuolinen? Hmm.... Voitko selittää hieman.
Helppoa, lotr14 ei pelaa Rohanilaisilla...
Luultavasti totta.
lotr14

Mikä tässä on niin vaikeasti tajuttavaa?! Rohan on ratsumiespainotteinen ja kolme eri ratsastajatyyppiä on enemmän kuin tarpeeksi. Toiseksi: mulla on rohaneja toisin kuin luulitte. Gondorin maniastani sen verran, että teen huvikseni konffeja ja tarviin niille sääntöjä. Sitä paitsi en käytä muita fiefdomsseja kuin dol amrothlaisia, joten ei siinä armeijassani nyt niin paljon porukkaa ole. Tuli muuten mieleen, että kukas tän keskustelun loikaan? Haluatteko niitä statseja vai ette? Pahoittelen epäkohteliasta sävyä.

Ps. Laittakaa nyt vaan suosiolla niitä ehdotuksia.
Pps. ei pliis väännetä kättä rohanilaisista tai gondoreista
Th3_Dog

Laitanpa tähän oman ukkoni:

Elven Spetsnaz 20p
F S D A W C
6/3+ 4 5 2 2 5
Bulletproof vests 5p +2D
Superior equipment (Cave Dweller)
Killa Dude (Choose an enemy hero, as long as he's alive your spetsnaz ignore the ''Broken'' rule. If the hero dies the rules revert to normal)
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Th3_Dog kirjoitti:Laitanpa tähän oman ukkoni:

Elven Spetsnaz 20p
F S D A W C
6/3+ 4 5 2 2 5
Bulletproof vests 5p +2D
Superior equipment (Cave Dweller)
Killa Dude (Choose an enemy hero, as long as he's alive your spetsnaz ignore the ''Broken'' rule. If the hero dies the rules revert to normal)
Mikä ihme on idea? Mainari tappokone haltioita.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
lotr14

Ihan oikeesti. Jos teil ei ole ton fiksumpaa asiaa niin jättäkää kirjottamatta. Tuli mieleen, että jotta saataisiin tästä systeemistä toimiva niin voisitte laittaa tänne ehotuksii, et minkälaisii figuja teen.
banzgo

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että miten lasket noitten pistehinnan? Otatko jonkun perussotilaan ja lisäilet siihen sitten statteja ja otat pistehintaan 1pisteen lisää per lisäys? Tuo siis perussotilaille ja heroille kaikki maksaa sen 5 pistettä. Spessut tietenkin täytyy katsoa erikseen. Tuo kai on se millä ne GWn ukkelitkin niitä hahmoja tekevät paitsi että saattavat tietysti vielä lopullista hintaa säätää.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Jos jotain uutta pitää Keskimaahan itse keksiä, niin keksikää edes jotain sellaista, mitä siellä kuuluu olla, mutta vain puuttuu pelistä. Vaikka pukelmiehiä tai naukuhuulia.
Luumumehu on soturien juomaa
lotr14

Käytän semmoista netissä olevaa lotr pistelaskuria tai lasken itse. En osaa linkkiä pistää ja osoite on mahoton muistaa, mutta se löytyy, kun laitat googleen lotr cost calculator.

Ps. Mitä helvettiä on naukuhuulet!?
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Tottahan keskimaafanin pitää tuollaiset pikkujutut tietää ihan ulkomuistista. Hobitit olivat nähneet epäkuolleita Sääskisoilla. Ne vainajat ääntelivät kimeästi ja se kuulosti hobittien mielestä naukumiselta. Niinpä he nimittivät nuo vaeltavat raatovainajat naukuhuuliksi. Vai olikohan Sääskisoilla vai jollain toisella suolla? Muistaakseni Sääskisoilla.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mewlips
http://kontu.info/wiki/Naukuhuulet

Aitoa Tolkientarinaa, eikä itekeksittyä höpöväärää.
Luumumehu on soturien juomaa
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Osoite lienee tämä? Itsekin olen sillä temppuillut jo pitkän aikaa :D.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Th3_Dog

Bürdurz, the Left Hand of Durburz aka. Tha Big Momma
F S D A W C 30 pts
3 3 4 1 1 3

An Old Cave Dweller (When rolling on climb chart counts always as rolling 2,3,4 or 5)
Durburz' Momma (If Durburz dies she instantly goes ''angst'' and in a fight counts as trapped and she cannot strike blows)
Master of drugz (All Moria Goblins withing range of 8cm, get +1 to their courage and fighting)
Lukittu

Palaa sivulle “LOTR: Säännöt”