Whirlwind
Whirlwind
Tietääkö kukaan onko Whirlwindistä tulossa (tai jo tullut) uuden Rhinon alustalla oleva malli. Katselin tuolta GW:n sivuilta ja siellä oli vain vanhan Rhinon pohjalla oleva malli myynnissä. En viitsisi nimittäin vanhoja ostaa jos uusikin on lähiaikoina tulossa. Forgen conversion kittinähän sellainen uuteen runkoon perustuva jo on. Kiitos jo etukäteen!
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Siis ei ole vielä tullut.
Hyvän näköisiä whirlwind konversioita uuden rhinon pohjalta olen nähnyt ainakin Upeetanilla ja Migsulalla, kummallakin oli käytetty jonkinlaista tykin piippua (Upeetanilla battle cannonia, migsulalla taisi olla mortarista) jonka pohjalta oli lähdetty rakentamaan sellaista mortar tyylistä ratkaisua. Pojat varmaan kertovat mielellään itse lisää jos heiltä kysyy.
Hyvän näköisiä whirlwind konversioita uuden rhinon pohjalta olen nähnyt ainakin Upeetanilla ja Migsulalla, kummallakin oli käytetty jonkinlaista tykin piippua (Upeetanilla battle cannonia, migsulalla taisi olla mortarista) jonka pohjalta oli lähdetty rakentamaan sellaista mortar tyylistä ratkaisua. Pojat varmaan kertovat mielellään itse lisää jos heiltä kysyy.
Siksi että muuten uudistetussa rhino/predator/razorback seurassa vanha whirlwind/vindicator näyttää aika orvolta. Itse ainakin konvertoisin uuden rhinon pohjalle whirlan tai jättäisin käyttämättä kokonaan, jos muu armeija olisi uudistettua linjaa.mr.tp kirjoitti:Miksi hankkia uutta whirlaa? Ei sitä nyt maan rakoon tarvitse hävetä jos ei ole uutta modelia...
Ps. en suosittelisi sen ohjuspatterin tunkemista lantikkaan sillä se on iso tikki euroissa... ja se uusi whirla tulee suomeen luultavasti ennen joulua :roll: tai sitten ei.
- Henri Ketonen
Niin juuri siksi siis kyselin, koska kaikki muut hankkimani ajoneuvot ovat uutta mallia, enkä haluaisi sekoittaa eri tyylisiä keskenään. Mutta kukaan ei siis tiedä milloin (jos koskaan) uuden Rhinon pohjalle tehty Whirla ilmestyy? Täytyykö tässä tosiaan turvautua Forge Worldiin (yksi conversion kitti näytti olevan 17 €, aika hintavaksi tulee hankkia kaksi tai kolme Whirlaa sillä tavalla, meinaan 42 € laaki)
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...