"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kannataako vai ei?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
sir back up

kannataako vai ei?

Viesti Kirjoittaja sir back up »

minä itse tykkään force worldista ja konveeraan tausta forg tauta kannataako sinun mielestäsi itse tehdä niin?
Treat them with honour, my Brothers. Not because they will bring us victory this day, but because their fate will one day be ours.
Migutti

Re: kannataako vai ei?

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Ööh..?

Siis, tykkäät Forge Worldin tuotteista? Vai?

Forgen tuotteet ovat suurin osa hieman isompiin (lue: Apocalypse) peleihin, mutta löytyyhän tuolta mm. kaartilaisille melko lailla pienempäänkin poppooseen materiaalia. Forgen tavaroiden tehoista en tiedä, sillä niiden sääntökirjatkin maksavat omaisuuksia (?).

BTW, mikä on forg Tau?
sir back up

Viesti Kirjoittaja sir back up »

se siis... ööh kirjotus virhe joskus sattuu niitäkin.
Treat them with honour, my Brothers. Not because they will bring us victory this day, but because their fate will one day be ours.
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Kannattaa muotoilla kysymykset selkeämmin, että mahdollisimman moni ymmärtäisi, mitä kysytään. Toisaalta makuasioista voi kiistellä, mutta jotta sitä voisi tehdä tällä foorumilla, sille pitäisi olla tosi hyvä perusteet. "minä tykkään entäs sinä?" ei ole hyvä perustelu.
Lukittu

Palaa sivulle “Perusteet”