"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maastotusta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Tiqurius

Maastotusta

Viesti Kirjoittaja Tiqurius »

1. Eli, onkos kenelläkään tiedossa linkkiä jonnekkin aivan mahtavaan puuntekemis-tutoriaaliin,olen kyllä saanut aivan henk. koht. opetusta itseltään Miika Bergdahlilta mutta ne opit ovat jo unohtuneet... =(

2. Mistä saatte ne upeat "panssariaidat" ja paljonko ne maksaa jos kaupasta ne ostatte. Jos ette, niin miten ne teette.

3. Helsingin Fantasiapeleissä oli ainakin viime viisiitilläni vielä semmoisia isohkoja purkkeja static flokkia gravelia 10€ hintaan. Tietääkös joku stadilainen onkos sielä vielä sitä.

4. Käytättekö ruohomattoa maaston tekemiseen mm. tässäkin on varmaan siis käytetty sitä (kai) joissain kohdissa. http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 46&t=62071

5.Käytättekö "pohjamateriaalina" tämmöistä FinnaFoamia http://www.finnfoam.fi/client/frontpage ... amInfo.jpg vai tätä sinistä versiota http://www.styrocut.de/b/styrofoam/styrofoam_hd300.jpg
Co. Yarrick

Re: Maastotusta

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Styrofoam on hankalasti muotoiltavaa tosin sitä voi pohjana käyttää, usein kuitenkin finnfoamia. Eikös tämän viestin pitäisi olla Maalaus, konverttaus ja maiseman teko -alueessa?
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Tiqurius

Viesti Kirjoittaja Tiqurius »

Ehdottomasti, justiisa kattelin ja huomasin että sinnehän se olisikin pitäny laittaa... Voikosko tätä artikkelia enää sinne siirtää?
fanaatti

Viesti Kirjoittaja fanaatti »

Ei sitä styrofoamia ole vaikea käyttää. Itse asiassa todella helppoa (tosin en tiedä millaista finnfoamia on käyttää).
Jos et näe lukea tämän, sinulla on hyvä näkö.
zer0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zer0 »

Molempia finnfoameja on porukat käyttäneet, kun olen nähnyt WIP kuvia missä näkyy vielä foamin väri niin on keltaista ja sinistä, mutta tuo sininen on ehkä hieman yleisempi(?) Itse kaverini käyttää keltaista foamia joten sekin kyllä suoveltuu ihan hyvin käyttöön.
Blood Bowl Amateur League: Lowland Raiders (Orcs)
W - D - L
4 - 3 - 2
WHFB: Dark Elves (7ed.)
W - D - L
24 - 8 - 8
Pate5

Viesti Kirjoittaja Pate5 »

Ainoa iso ero näissä foameissa on se, että kestävätkö ne sprayta vai ei. Itselläni on styrofoamia(sinistä). On ihan helppo muotoilla, mutta ei kestä sprayaysta.
fanaatti

Viesti Kirjoittaja fanaatti »

Pate5 kirjoitti:Ainoa iso ero näissä foameissa on se, että kestävätkö ne sprayta vai ei. Itselläni on styrofoamia(sinistä). On ihan helppo muotoilla, mutta ei kestä sprayaysta.
Kyllä muuten kestää kunhan vain liikuttaa kättä nopeasti. Itselläni on juuri tuota styrofoamia ja kokemusta on.
Jos et näe lukea tämän, sinulla on hyvä näkö.
zer0
Viesti:

Pate5 kirjoitti:Ainoa iso ero näissä foameissa on se, että kestävätkö ne sprayta vai ei. Itselläni on styrofoamia(sinistä). On ihan helppo muotoilla, mutta ei kestä sprayaysta.
Ei se keltainenkaan kestä sprayausta.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Barnabas

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Kyllä minun foamini ainakin kestää.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Minun keltainen foamini sulaa vähän pinnasta, mutta ei paljoa..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
zer0
Viesti:

Hmmm... Onkohan nuita keltaisiakin erilaisia, koska se keltainen foami, jota minulla oli suli ainakin todella paljon.
W - D - L
4 - 3 - 2
W - D - L
24 - 8 - 8
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”