marsut vai kaaos?
marsut vai kaaos?
minulla on defiler, sorcerer, rhino (kelpaa kummaksi vaan, marsut tai kaaos), 6 marsua, 4 itse väsäämää ukkoa, jotka menisivät scouteista tai pienellä muokkauksella kaaosmarineista. kummat alottaisin, konfaanko marsut kaaokseks vai toisin päin?
ja mitäs tähän kirjoittaisi
- Guardsniper
Re: marsut vai kaaos?
Heitä noppaa. 1,3 ja 5 alotat kaamoksen 2,4 ja 6 alotat marsut. Problem solved.
[Mutta mutta jos ite pitäis noista valita ja omistaisin tommoset figut niin varmaan itse alottaisin kaamoksen, koska defileri menis sellaisenaan, joten sitä ei tarvitse alkaa myymään/muokkaamaan (toisin olisi jos alkaisi marsuilla pelaamaan). Lisäksi kaamos marsujen dexi on vielä tällä hetkellä tuoreempi, joten ei tarvitse alkaa miettimään "mitäs mä uskallan ostaa kun on se uus dexi tulos, enkä yhtään tiiä, mitä se pitää sisällään".]
[Mutta mutta jos ite pitäis noista valita ja omistaisin tommoset figut niin varmaan itse alottaisin kaamoksen, koska defileri menis sellaisenaan, joten sitä ei tarvitse alkaa myymään/muokkaamaan (toisin olisi jos alkaisi marsuilla pelaamaan). Lisäksi kaamos marsujen dexi on vielä tällä hetkellä tuoreempi, joten ei tarvitse alkaa miettimään "mitäs mä uskallan ostaa kun on se uus dexi tulos, enkä yhtään tiiä, mitä se pitää sisällään".]
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.