"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä perusteella valitsette armeijanne?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mulle tärkeintä armeejassa on tyyli ja figut. Eli pelaan VC:llä.
Ajattelin myös alottaa örkit lähinnä sen takia et niillä on pelin upeimmat ja konvertoitavimmat figut. Chaos on myös vaihtoehtona.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kyllä se se fluffi silti taitaa olla mikä sai minut kääntymään kaaokselta lojalistimariineille.

Eikös se Sarumanin näyttelijä ole jotain 90 vuotias ja lukee Taru Sormusten Herrasta pari kertaa vuodessa?
zqmfgb
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Christofer Lee (tulikohan oikein?) on yli 90 vuotias, ollut upseerina armeijassa ja lukenut kirjallisuutta yliopistossa ja näytellyt pahiksia, esim. Saruman ja Dracula.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

ja lukee ths:n ainakin kerran vuodessa.
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

Armeijan valintaan miulla vaikuttaa fluffi, ja etenkin tyyli ja asenne niissä. Itse pelaan Necroneilla ja niissä on sitä jotain...
Ja Vampire Counteissa on paljon tyyliä, tilasin juuri oman ekan fb armeijan vc:tä.
tai noppatuuri.. (insider) :)
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Höpö höpö, ei Sir Christopher Lee ole yli 90-vuotias vaan täyttää ensi toukokuussa 81 vuotta (tarkistettu useista lähteistä)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
jss

Viesti Kirjoittaja jss »

Skavengeneral kirjoitti:Höpö höpö, ei Sir Christopher Lee ole yli 90-vuotias vaan täyttää ensi toukokuussa 81 vuotta (tarkistettu useista lähteistä)
Jep, tämä on oikein. Huvittavana yksityiskohtana mainittakoon, että Lee on myös Talvisodan veteraaneja - tuli tänne vapaaehtoisena. Kuulemani mukaan kaveri kylläkin lähetettiin pian takaisin kotiin, sillä hiihtämään miehestä ei ollut.
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Hän olisi ollut vapaehtoinen Talvisotaan, mutta ei päässyt Suomeen asti, kun sota oli jo ohi. Jatkosodassa oltiinkin eri puolilla.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

meinasin joskus ruveta pelaamaan dwarffeilla mutta ne olikin niin tuskaa maalata että huh... :) ei sitten tullutkaan ruvettua
Järjenkäyttö sallittu!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Itse valitsin örkit koska:
-Olen aina pitänyt pahiksista
-Ne on hauskoja
-Hauska maalata
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Valitsin Skavenit koska
-ne ovat juonittelevia pikku vihulaisia
-ne on karvaisia
-rotat on kivoja eläimiä
-niillä on hienoa teknologiaa
-ne ovat raakoja
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Yleisesti ottaen otan figuja, joista tykkään. Tuli juustoa tai ei :D

Vaikka ottaa tehokkaita yksiköitä, niin otan mukaan myös ei tehokkaita. Sillähän se tasoittuu...

Tällasena ääri-individualistina tykkään tehdä äärimmäisiä/erikoisia/innovatiivisia listoja :D

Harvemminpa ne vaan kuitenkaan toimivat...
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

Necronit sen takia et niitä mä ehkä osaan maalata. En oo vielä päässy maalaamaan koska maaleja on vähä ja luoliksen tilauksissa kestää mooonta kuukautta et ne tulee.
Fire_Heart

Viesti Kirjoittaja Fire_Heart »

Vastaukset
A) Muunneltavuus
B) Tehokkuus
C) Kauneus
eli siis HE
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Itse valitsin armeijan ensisijaisesti koska modelit näyttivät silmääni todella hyviltä ja pidin teemasta. Tämän jälkeen aloin kyselemään tehokkuudesta ja luin fluffia. Nuo vain vahvistivat valintaani joten tyytyväisiä ollaan :)
mazdamundi

Viesti Kirjoittaja mazdamundi »

minun valintani oli helppo
1. halusin jotain erilaista
2.rakastin lähitaistelua
3.inhosin ampumista
=liskomiehet
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Ah minä valitsen aina armeijan joka sopii mielelleni parhaiten jos sanon, että olen aloittamassa Alaitocin ja Wood Elffit voitte kai päätellä millainen minua mielyttää tällä hetkellä...
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

noku pelataan kaveripiirissä niin ei sit jaksanu alkaa pelaa samalla joukkueella kun kaveri pelaa. pelaan ite skaven
Komissaari Jarrikki

Viesti Kirjoittaja Komissaari Jarrikki »

Valitsen armeijani sillä perusteella, että se tuntuu kiinnostavalta. etenkin tämänhetkisen armeijani eli Space Marineiden tarinat ovat erittäin mielenkiintoisia. aseet ja tankit, etenkin Dreadnought, ovat todella kiehtovia.
Nauru on terveellistä
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Vai että armeijan valinnan perusteluja? Hmm...

Olen puolifanaattinen haltia"fani", ja perustan muutenkin armeijan fluffiin. Miniatyyrit ovat koko pelin näyttävimpiä, ja muutenkin pidän yleisestä tuntumasta.

Hmm... pitäisi kait mainita että en puhu Jalo-, Metsä-, tai Pimentohaltioista, enkä myöskään LotR-haltioista (hirveä rahastuspeli, IMO). Puhun tietysti Eldareista. Juu, minut täällä "tuntevat" tietänevät jo tämän, mutta muuten ylläoleva pieni kappale olisi käynyt ainakin kuudesta GW:n peleihin kuuluvasta armeij... hei, lukuhan on isompi. Jotain kahdeks... ei, kaikki pelit mukaan laskuihin. Yli kymmenen, ainakin. Mutta kuusi tod.näk. rotua (koska sanaa 'armeija' ei yhdistetä Mordheimiin tai Blood Bowliin, jne.). Mutta asiaan...

Eli, olen täysin suippokorviin hurahtanut tyyppi. En silti ole mikään fanipoika, ja rajan vedän ritsamagneetti-Orlandoon... Kirjoissa haltiat ovat asiaa (Fëanór! :D), mutta leffoista en muutenkaan perusta kuin leppoisaa ajanvietettä (kyllä, olen puristi - mutta en sentään friikki). Äsh, taas ajaudun aiheesta.

Niin, ja täälläpäin oli kaksi Chapteria ja yksi Legioona keräyksen kohteena (eli kolme muuta pelaajaa keräävät BT:tä, BA:ta, ja WE:tä). Eli Eldarit tuovat sopivaa vaihtelua tähän. Tietenkin, ennen kuin opin hallitsemaan ne, minulla luutattiin pöytä - vielä wanhan Kaaos-opuksen Khornelaisella helvetintulella jossa useimmiten Khârn the Betrayer (aina yhtä mukavaa nähdä kaverin ilme kun Khârn saa Lascannonista... :wink:), Lord Juggerilla, jne, jne...

...[kirosana]. Olen liian väsynyt pysymään aiheessa, repikää tuosta.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”