"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Omat Apo-sääntö ideat

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
St. Apollo

Omat Apo-sääntö ideat

Viesti Kirjoittaja St. Apollo »

Moro. Olen itse hirveä Apo-fani ja olen tekemässä lisäsääntis kirjaa. Minulta vain valitettavasti loppui ideat, joten jos jollain on ideoita nii voi pistää tähän topiciin ja kun saan opuksen valmiiksi niin, teen siitä ladattavan version. Tekijät tietysti saavat itselleen.
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!

Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Barnabas

Re: Omat Apo-sääntö ideat

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Miksi teet lisäsääntiksen, jos sinulla ei ole edes yhtä ideaa, jonka voisi realistisesti toteuttaa? Vai meinaako tuo "ideat loppui vatkesken", että olet jo saanut aikaiseksi joitain ideoita? Jos näin, niin olisi kiva itsekkin kuulla niitä.
St. Apollo

Barnabas kirjoitti:Miksi teet lisäsääntiksen, jos sinulla ei ole edes yhtä ideaa, jonka voisi realistisesti toteuttaa? Vai meinaako tuo "ideat loppui vatkesken", että olet jo saanut aikaiseksi joitain ideoita? Jos näin, niin olisi kiva itsekkin kuulla niitä.
Onhan minulla jo ainakin 7 ideaa, mutta haluaisin sellaisen lisän, jossa on muitakin kuin minun ideoita tai luomuksia. Se tekee siitä monipuolisen ja jos pelkästään minun ideoita/luomuksia niin kaikki eivät tykkää erikoissäännöistä tai koko uniitista.
Olen tehnyt IG:lle Medic Squadin, Communication Squadin (Vox-casters), Laser kenttätykin, 3 Laser kenttätykin muodostelman, ydinohjus-siilo, raskaan tankin. Taulle on tulossa XV-2 Fire Warrior Battlesuitit.

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

St. Apollo kirjoitti:IG:lle Medic Squadin, Communication Squadin
Huonoja ideoita. Koska kaarti vetää abaut oikean maailman malliin, niin niilläkin on vain yksittäisiä lääkintämiehiä jotka laittaa kaverit purkalla kokoon siten että kaveri voidaan kuskata sinne linjojen takana odottavaan kenttäsairaalaan, jossa laitetaan kaverit kokoon ja lähetetään pois rintamalta.
Viestiyksikkö linjassa on myös typerä, sillä viestimiehillä on hommaa pitää yhteydet kunnossa ja kamat lähtövalmiina, niin ei ne taistelemaan pysty, etenkin kun viesti on myös heikosti aseistettu, joten oikeita viestikeskuksia löytyy sieltä linjan takaa ja edessä jouksee upseerien vanavedessä radisteja jotka saa tukijoukkoihin ja ylempään johtoon yhteyden viestiasemien kautta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Voithan keksiä omia Support Assetteja, joita sitten muiden pelaajien suostumuksella käytät. Ja tuollaiset 'yhden armeijan ideat' menevät jo Imperial Armour: Reloadedin puolelle. Muillekin vähän jotakin! Omana ideana vaikka tuollainen 'Sapper campaingners'- Doctrine.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
St. Apollo

Joo, keksin lisää, mutta en ole ehtinyt keksiä muille armeijoille ideoita!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”