Confrontation-turnaus Helsingissä 14.6. (linkki)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Lassek

Confrontation-turnaus Helsingissä 14.6. (linkki)

Viesti Kirjoittaja Lassek »

EDIT:
Täällä on varsinainen turnausketju, josta lukea ja johon ilmoittautua, nyt kun turnaus päätettiin pitää

Moi

On nyt jutusteltu järkkärisetien kanssa ja tulimme siihen tulokseen, että edellytykset Confrontation-turnausten pitämiselle jälleen ovat olemassa, Malminkartanossa tai lähistöllä. Mutta:

Lieneekö teitä pelaajia vielä, vai ovatko kaikki jo vaihtaneet puutarhanhoitoon, saappaanheittoon, muurahaisten kesytykseen tai Warhammeriin? Sanokaa "hep" ja nostakaa käsi. Perinteisesti confaajat puuhastelevat hiljakseen omissa luolissaan eivätkä pidä itsestään ääntä, joten nykyisestä hiljaisuudesta ei voi itsessään päätellä mitään... : )

Confrontation 3:han on nyt stabiilissa tilassa, kun R ei enää nyi sitä rähmäkäpälillään eikä poksauttele keneltäkään otsasuonia, joten pelaamiselle ei pitäisi olla henkisiäkään esteitä. Maalaamattomuus ei ole pahe, vain hyveen puutetta... Nappien täydellinen puuttuminenkaan ei ole este, laina-armeijoissa löytyy... Lisäksi tiedämme paikalliset juustoilijat kyvyttömäksi joko heittämään noppaa, pelaamaan tai molempiin. Tekeillä on myös kotimainen turnaussääntöpaketti. Nyt kaikki mukaan! : )
Viimeksi muokannut Lassek, Ma 26.05.2008 11:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oberon

Re: Confrontation-turnaus pk-seudulla?

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyllä! Lisäarvoa ja peliaikaa työttömille napeille! Mukana ollaan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Chaos legion

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

Missä päin mailmaa tämä pidetään? Jos tarpeeksi lähellä niin Chaos legion tulee. (tuun chaoksella, eli ei pelkoa juustosta. Korkeintaan 1 obli. Enkä omista yhtään deamon princee)
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Oberon

Chaos legion kirjoitti:Missä päin mailmaa tämä pidetään? Jos tarpeeksi lähellä niin Chaos legion tulee. (tuun chaoksella, eli ei pelkoa juustosta. Korkeintaan 1 obli. Enkä omista yhtään deamon princee)
Meniköhän nyt jokin sekaisin? :/
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Chaos legion

Kuis niin?
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
Oberon

Joko sarkasmimittarini on aivan sekaisin, tai sitten sie sekosit peleissä. Confrontation ei sisällä kaaosta, eikä demoniprinssejä saati obleja...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Chaos legion

Sori, väärä peli. Sori... Kiitti oberon varoituksesta XD
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Nnoooo...
Meitsi vois ehkä tulla jos jaksan tai jottai.
Eiköhän noista gobeliineista jotain jännää saa kasaan.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
hyytsi

Viesti Kirjoittaja hyytsi »

Voishan sitä örkeillä jos saisi ees dipattua figut kuntoon.
en tunne kipua
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Sääntöteknisesti minusta suurin päätettävä hommeli on, että otetaanko noita 3.5 muutoksia mukaan? Mitä ovat ihmiset mieltä?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Varovainen "en todennäköisesti pääse", mutten anna täysiä takeita tuon paikkansapitävyydestä.

(... ja sitten tuohon kaaos-kommenttiin vielä, että otsikkoaihe vielä kertoo missä turnaus pidetään, joten itse kysymyskin oli sinänsä turha)

Mites muuten sellainen ajatus näin täytenä offtopikkina, että kun kerta tämä confroturnausporukka tuntee toisensa nyt jossain määrin ja kun intressit ovat nykyään monella muissa vaihtoehtopeleissä, olisiko syytä perustaa jonkinlainen rekisteröimätön yhdistys/porukka, jonka nimissä voitaisiin jatkossa esim. koneissa varata pöytätilaa ja tuoda sinne maastoa sen puitteissa mitä varastoista löytyy vapaapelaamista varten, jos varsinaisia turnauksia ei järjestetä, tai miksei saman porukan nimissä myös järjestetä turnauksia myös muista peleistä?

... ihan näin ehdotuksena...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Meh, kiinnostusta kyllä löytyisi, aikataulun venyvyys ja oma osaaminen ovatkin sitten jo toinen juttu. Ainoa käytännön kosketus peliin kun on jo reilun vuoden takaa, niin en voi väittää osaavani pelata edes auttavasti. Tosin figuja sentään löytyy varsin mielenkiintoinen valikoima. Armeijana siis Griffinit ja maalaustyylinä huippurealistinen RMM aka. straight from the blister. Jos tässä ehtisi ekstinktioiden ja saantosuojan ohella noita sääntöjä opiskella, niin voisihan sitä lähteä kokeilemaan pelailua.

Pistetään alustavasti kiinnostunut nyökkäys.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Lassek

No onhan niitä ihmisiä... Ainakin tusina on jo kuuluttautunut tässä tai epävirallisitse kanavoin. Ehkä päivämäärää voi alkaa puuhaamaan.
Hammerheart kirjoitti:Sääntöteknisesti minusta suurin päätettävä hommeli on, että otetaanko noita 3.5 muutoksia mukaan? Mitä ovat ihmiset mieltä?
Mielissä on kuuleman mukaan liikuksinut seuraavankaltainen ehdotelma:

- Otettaisiin c3,5:stä ambidexterous, counter-attack ja sequence (eli palattaisiin c2:ta päin)
- Otetaan ilmaiset taiat puoliksi, eli 50% hintaan (vaikkapa ylös pyöristäen).
-- olisiko syytä perustaa jonkinlainen rekisteröimätön yhdistys/porukka -- ?
Jatkaakseni houkuttelevaa ot:ta: Siisti idea. Käytännöstä en tiedä, kun maastojen roijaaminen onnistuu lähinnä autolla, ja sellaisia on käytössään käytännössä vain Implacable/X:n jäsenillä. Mutta jos sedät ovat myötämielisiä, niin aukaissevat suunsa. Kiinteä pelipaikka, jota ei tarttisi varailla, olisi muuten eri huisia ja unelmani, mutta epäilen, ettei sellaista saa opiskelijahintaan?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Lassek kirjoitti:Kiinteä pelipaikka, jota ei tarttisi varailla, olisi muuten eri huisia ja unelmani, mutta epäilen, ettei sellaista saa opiskelijahintaan?
Ei saa kenenkään meistä budjetilla - varsinkaan PK-seudulta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Lassek

Noniin, täällä sitä turnausta sitten on...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”