ale kirjoitti:
Itsellä samansuuntainen lista tekeillä. Maulerin olen tosin vaihtanut Pyre Trolliin ja Axerin toiseen Impaleriin. Näin mukaan mahtuu vielä kivenkantajat. En sillä ole päässyt vielä pelaamaan kun pyre troll puuttuu. Mutta samankaltaista listaa kokeillessani homma tuntui toimivan ihan hyvin, joskaa voittoa ei tullut (eikä varmaan vähään aikaan tulekaan, en ole kauhean hyvä pelaaja :) )
Mutta toisaalta Axeri+DTM combo on aina todella pelottava, mutta Impalereissa olen samaa mieltä kaksi tai ei ollenkaan.
Myös Röllien "uusi" ratsuväki lisää peikkojen liikuvuutta pelottavan paljon, eikä se slmääminen koskaan ole pahasta.
ale kirjoitti:
Def-bonusta et taida saada kuin Madrakilla, mikä ei tietenkään tässä listassa onnistu. Championit ovat kuitenkin DEF 14 meleessä, kunhan ovat base to base -kontaktissa. Gobbereiden cloud effect antaa -2 osumaheittoihin, joten jos heität sen championeita vastaan taistelevien vihollisten päälle, on championeilla käytännössä DEF 16, mikä ei todellakaan ole huono. Pääset lyömään takaisin usein. Huomaa vielä, että concert toimii myös vastustajan vuorolla!
Jep, tosin herkkusienet eivät niin kauheasti buffia tarvise sen verran kuitenkin kestävät ja jokainen niihin suunntatu isku on pois muilta, joten hirveä boostiminen voi jopa toimia muuta listaa vastaa, esim. itse legionalla pelatessani en juurikaan ole uhrannut voimavaroja niitä vastaan.
myös gobberit ovat hordesin paras 15 pojon sijotus mitä voi olla, ja ehkä mielummin niillä suojasin casteria tai fell caleria. Et kuitenkaan saa kaikkia herkkusieniä templaten alle.