Magnus kavereineen

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
TheEmu

Magnus kavereineen

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Moi

Peikko-threadissa mainitsinki jo että uutta faktiota oon alottamassa ja nyt oon koittanu pohdiskella mikä nuista ois sitte se mukavin. Tämmöstä tällä kertaa Magnuksella:

Faction: Magnus' Agenda
Army Points: 498/500
Victory Points: 17
  • Magnus the Traitor
    • Mangler
    • Renegade
    • Renegade
    Gorman Di Wulfe, Rogue Alchemist
    Idrian Skirmishers (8)
    Loyalist Long Gunners (7)

Merccei on aika vähän pelikentillä näkyny omana faktionaan; omassa peliporukassa ei oo yhtään ja noissa turnauksissa missä nyt oon pyöriny on ollu yks, neki piraatit. Onks merceillä sit mahdollista pärjätä?

Joku piraattijaakko vois olla tohon hyvä, en niistä tiedä, mut IMO rikkoo tyylin liikaa, enkä sen takia niitä listaan tahdo.

Tommosta aika perussettiä, Mangler on kiva jaakko reachin ja circular striken kanssa, ottaa vielä frenzyn Magnukselta ni saa +2MAT. Renegadeja on kovasti kehuttu, ettei ilman kahta semmosta pitäis Magnusta pelata. Idrianit häröilee ja häiritsee mukavasti ja ADtä on aina mukava olla. UA ois ollu ihan kiva, mut iha jäätävän hintanen. Oisko se sitte pisteittensä arvonen? Kyllähän Gormanin ja yhen Long Gunnerin pudottamalla sais sen, mut Gormankin on varsin mukava. Long Gunnerit nyt ampuu aika järisyttävän lujaa.

Oisko tälläsella listalla mahdollista pärjätäki? Oisko parempi pudottaa Gorman Idrianeitten UAhan?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Re: Magnus kavereineen

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

itse en ole vielä gormanin arvoa kokenut, mitä nyt 3 peliä ollut mukana, mutta kyllä herrassa potentiaalia on.
Idrian UA kyllä tuntuu minusta järkyttävän h yvältä, etenkin kun minifeat tekee niistä erittäin kestäviä vuoroksi, ja osaavt mokomat muutenkin aika kivasti.

en nyt muuten liian hyvin tunne magnusta, joten oikein tiedä mikä hänen kanssaan toimii, mutta odotetaan jos janne tulee kertom aan totuuksia herrasta.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”