vampyyrit
-
kaaos heppu
vampyyrit
mikä/mitkä on lempi vampyyri perheitänne?ja miks mä tykkään lähinnä v.carteineista.
Viimeksi muokannut kaaos heppu, To 06.03.2003 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: vampyyrit
Voisit varmaan lisätä, että miksi.kaaos heppu kirjoitti:mikä/mitkä on lempi vampyyri perheitänne? mä tykkään lähinnä v.carteineista.
No mie tykkään bluud drahheista. Niillä on kivat panssarit ja muut kamat, lisäksi ne eivät ole niitä hirveän pahoja heeboja.
-
bonesripper
Minäkin olen pääasiassa käyttäny noita Blood Dragoneita. Onhan ne aika kovia, mutta jotenkin niissä ei ole sitä tyyliä niin paljon ku esim. lahmiassa.
Tarkotuksena oliskin nyt ruveta käyttämään noita Lahmialaisia. Pitäis saada yks sellanen vielä maalattua, että niitä viittii käyttää. Vampyyrithan pitää olla maalattuja tai muuten niitä ei kehtaa käyttää
Lahmiassahan on se tyyli, että ne saa lyödä lähes aina lähitaistelussa ekan. Vaikka niiden kimppuun hyökättäisiinkin. Blood dragonit lyö kovempaa, mutta lahmialaiset nopeemmin.
Tarkotuksena oliskin nyt ruveta käyttämään noita Lahmialaisia. Pitäis saada yks sellanen vielä maalattua, että niitä viittii käyttää. Vampyyrithan pitää olla maalattuja tai muuten niitä ei kehtaa käyttää
Blood Dragoneilla aloitin keräämään joskus 5th ed aikoihin ja siitä asti ne on pysyneet ns. ykkösarmeijana. En osaa sanoa mikä niissä kiehtoo, mutta voin vakuttaa, ettei taustalla ole pelkästään Blood Dragonien pelilliset kyvyt.
Sittemmin tuonne hyllyyn on ilmestynyt pari Strigoi vampyyriä, Necrarcheja (mukana myös "mini Zacharias", eli Necrarch countti Winged Nightmarella) ja vanhan Neferata figunkin ostin kun siihen kerran tuli tilaisuus. Tavoitteena olisi hankkia kaikkia bloodlinejä, joita voi sitten pyöritellä armeijan johdossa mielen mukaan.
Näistä roduista minulla mitään ehdotonta suosikkia ei ole. Blood Dragon on pelillisesti mielestäni paras (toisin sanoen en osaa käyttää niitä muita) Ja Strigoi on puolestaan fluffillisesti.
Sittemmin tuonne hyllyyn on ilmestynyt pari Strigoi vampyyriä, Necrarcheja (mukana myös "mini Zacharias", eli Necrarch countti Winged Nightmarella) ja vanhan Neferata figunkin ostin kun siihen kerran tuli tilaisuus. Tavoitteena olisi hankkia kaikkia bloodlinejä, joita voi sitten pyöritellä armeijan johdossa mielen mukaan.
Näistä roduista minulla mitään ehdotonta suosikkia ei ole. Blood Dragon on pelillisesti mielestäni paras (toisin sanoen en osaa käyttää niitä muita) Ja Strigoi on puolestaan fluffillisesti.