"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hiustenkuivaaja, NMM ja Astronomican Grey harjoitus

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tuhis

Hiustenkuivaaja, NMM ja Astronomican Grey harjoitus

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Jeps taas alkoi koeviikko ja heti tekee mieli maalata jotain. Ja se jotain on tietenkin jotain mikä ei liity mitenkään welffeihin, jotka pitäisi saada maalattua nyt kesällä. Ostin jonkin aika sitten tuon Foundation sarjan Astronomican Greyn ja päätin nyt testata sitä, ennen kuin sotken sillä drägönini scalet pilalle. Hiustenkuivaaja on äitini ja siskoni nukkekodista ja se annettiin minulle maalattavaksi about puoli vuotta sitten. Siihen oli hyvä testailla tuota maalia.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tämä on siis ihan tänään melko nopsasti maalattu, mutta meni siihen kuitenkin se pari tuntia, joten nyt saisi antaa kovaa kommenttia tuosta jäljestä. Blendailu vähän jäi, mutta maalit sekoittuivat kivasti, kun tuo AG kuivuu hieman hitaammin kuin perus maalit. Näyttääkö tuo nyt siis metallihtavalta vai joltain nyypylän pateettisen säälittävältä yritykseltä?
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
Konstaa

Re: Hiustenkuivaaja, NMM ja Astronomican Grey harjoitus

Viesti Kirjoittaja Konstaa »

Olisi kiva jos tietäisi yhtään minkä kokoinen tuo on, mutta asiaan. siveltimen jälki näkyy aika rajusti tuossa, mutta hiukan silmiä siristämällä tuo näytti ihan hyvältä.
hmmm, ja mettallin sävyyn hakisin itse jotain lisää, mutta mitäpä minä näistä tiedän. Hyvää jälkeä.
Viimeksi muokannut Konstaa, To 22.05.2008 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Protector of nerds.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Tykkään kyballa. Näyttää ainaki mun mielest metallilta, tos sydämen kohalt näyttäis olevan ehkä vähän paksulti maalia mut veikkaan et toi ei oo mikään kamalan iso. Toi ei haittaa muo ainakaa yhtää ku noi siveltimen vedot näkyy ton verran selkeesti, näyttää jotenkin hienommalta.Ihan siistin hiusten kuivaajan oot saannu aikaan.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Aika sarjakuvamainen, mutta kelpo korostuksia olet silti tehnyt. Harmaa kerros on IMO vähän liian tummanpuhuva.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Eiköhän tuo sinne nukkekotiin ihan hyvin varmaan kelpaa =D.
Tuhis

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Kiitoksia! Ehdin jo pelästyä että kukaan ei kommentoi tätä :)

Korkeudeltaan tuo kuivuri on noin 2.5 senttiä, about saman kokoinen kuin perus Glade Guardilainen. Veikkaisin jonkun barbin/brätztin/jonkun muun kammotuksen puhaltimeksi, vaikkakin se on kyllä ehkä vähän liian iso.

Siveltimen jälki tosiaan näkyy aika hyvin varsinkin kuvissa, mutta se nyt johtuu siitä, etten ole oikein tottunut odottelemaan maalien kuivumista. Tuo Astronomican Grey tosiaan kuivuu selvästi hitaammin kuin muut maalini. Tuo sydänpuolen metallirunko meni myös aluksi aika kivasti pieleen, joten maalasin päälle vaan uuden kerroksen :P

Itse tykkään tuosta sävystä, mutta voi olla että olen pikkuisen outo. Se on jotenkin vaan metallihtavampi kuin esmes fortress grey tai shadow grey. Harmaa, mutta samalla kivan sinertävä.
Xenon kirjoitti:Eiköhän tuo sinne nukkekotiin ihan hyvin varmaan kelpaa =D.
Saa luvan kelvata :D
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”