"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Boromir, miksi ,miten, ja mihin?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Machine_Spirit

Boromir, miksi ,miten, ja mihin?

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Elikkä kun oma ToE lista on kaivannutkovaa heroa, niin huomaan Boromirin mahdin. Elikkä miten porukat on käuttänyt Boromiri, ja minä versiona on otettu. Ja otetaanko mukaan BoMT:aina.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
lotr14

Re: Boromir, miksi ,miten, ja mihin?

Viesti Kirjoittaja lotr14 »

Itse ostin minas boromirin, mutta käytän sitä fellowship boromirina, koska minas on AIVAN YLIHINTAINEN. 70 pojoo parista willistä ja fatesta! Siis oikeesti! Tekeehän fatet boromirista superkovan, mut kuitenkin.
Viimeksi muokannut lotr14, Ke 21.05.2008 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Come to the dark side. We have cookies!
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

CotWT aina, BoMT ei koskaan.
lotr14

Viesti Kirjoittaja lotr14 »

Yyyyyyyyyylihintainen.
Come to the dark side. We have cookies!
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

Jos Gondorin Boron ottaa nii elven cloak on aika pakollinen muute se ammutaan heti. Valkosen tornin Boro on figuun hienompi ja on paaaaaljooon kestävämpi.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
banzgo

Öhhh, ei ole. CoMT saa heavy armor + shield = D7 ja lancen. Ja ne fatet ja willit on kyllä ihan käteviä.

Boromir of Gondor kuolee, CoMT ei mitenkään.
halko

banzgo kirjoitti:Öhhh, ei ole. CoMT saa heavy armor + shield = D7 ja lancen. Ja ne fatet ja willit on kyllä ihan käteviä.

Niinhän mä sanoin. CoMT on paljon kestävämpi
Lieutenant of Morgul

Viesti Kirjoittaja Lieutenant of Morgul »

banzgo kirjoitti:Öhhh, ei ole. CoMT saa heavy armor + shield = D7 ja lancen. Ja ne fatet ja willit on kyllä ihan käteviä.

Näinhän se menee.

Itselläni on surullisen surkea BoG. Siisti figuna, mutta epäkäytännöllinen tähän asti ollu ainakin minulle.

Btw, viime pelistä on aikaa, liian kauan aikaa. Tuolla sanoo halko, että haltiaviitta on must BoG:lle. Eikös sen effekti katoa humman selässä?
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
halko

Saakeli!! Aina mä unohdan jotain, ei täs nyt niin paljo haittaa mut sit ku pelis unhtaa tärkeit asiot samal taval niin ei oo kivaa.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Ei se halppis Boromirkaan nyt noinvain kuole. Kovaa ampuvia pahisarmeijoitakaan ei ole kuin 2, crossariurukit ja haradrim. (on niitä joo muitakin mutta niitä ei näy turneissa)
banzgo

Mutta kyllä se lance+willi pelastaa aikapaljon.
Lieutenant of Morgul

Viesti Kirjoittaja Lieutenant of Morgul »

banzgo kirjoitti:Mutta kyllä se lance+willi pelastaa aikapaljon.
Viehän se 100 pistettäkin aika paljon. 100pts onkin siis käytetty vanhan Boromirin parantamiseen.
BoG antaa hieman enemmän tilaa muillekin sankareille, ettei pelistä tule ihan one-man-show. Onhan kalliimpi Boro parempi, mutta niin on myös hintavampi.
Kun joku kutsuu sinua hevoseksi, iske nenään. Toisella kerralla sano häntä ääliöksi. Mutta kolmannella kerralla voi olla aika ostaa satula.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

ei millään pahalla mutta jos saa Boromirin hengiltä ilman D7 heti sanoisin että käytäää sitä huonosti... ite en ole paras pelaaja mutta kyllä sen minä saan hengissä pidettyä lähikseen asti jos on pakko ja siellä sitä ei ihan heti voiteta. Tämä D7 kallis tyyppi on toki kova, mutta kallis. taviksella taas ei ole fatea joka saattaa olla=kuolema tulituksessa ja vain 1 will=allergia transfix:ille. valitse se joka vaikuttaa mukavammalta ja hienommalta omasta mielestäsi.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllähän se karvan yli sata pinnaa kuudesta Might-pisteestä on niin hyvä diili, että hahmo saisi olla vaikka paperista tehty, ja ja vielä kelpaisi minulle. Mutta osaahan se Boromir of Gondor ihan kiitettävästi. Will-pinnojen määrä on kyllä heikkous, ja kyllä niitä Fate-pinnojakin joskus kaipaa.

Harvoin tuo Sormuksen korrutoima Boromir kuitenkaan pelikentälle pääsee, kun itse ainakin yrittää pitää jonkin asteista teemaa omissa listoissa yllä. Välillä Rivendell - Amon hen ei kirjassa/leffassa tapauhtunut mitään, mikä antaisi teeman puolesta aihetta käyttää Boromir of Gondoria oikeastaan yhtään missään armeijassa.

Valkoisen Tornin Kapteenilla onkin tullut pelattua jo pitkään. Aina varma heppa-kilpi-peitsi -kombo mukaan, ja ei kun taisteluun. F7+, Transfix ja hepan tappaminen alta on niitä asioita, mitä pitää varoa, mutta muuten tuolla saa mellastaa aika vapautuneesti. 3-6 Knightia kaveriksi, niin siinä on hyvin tehokas (mutta toisaalta myös hyvin kallis) nyrkki Gondorin armeijaan.
Phil Kelly says "No!"
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Eikös Boromir of Gondor kelpaisi listaan jossa Boromir tekee lähtöä Rivendelliin? Periaatteessa Boromir on jo tässä vaiheessa sormuksen pauloissa vaikkei koko sormusta ole nähnytkään. Denethor on antanut Boromirille käskyn tuoda sormus Gondoriin joten minä katsoisin läpi sormien jos Boromir of Gondoria käytettäisiin tälläisessä listassa.
banzgo

No en usko, että se voi olla jo silloin sen pauloissa, koska ei ole sitä koskaan nähnytkään, eikä sormuksen turmeleva olemus ole vielä päässyt tätä koskettamaan. Eli BoG on aika tumppi teemankannalta, eli käyttäkään CoWT.
Th3_Dog

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

miQ kirjoitti:Eikös Boromir of Gondor kelpaisi listaan jossa Boromir tekee lähtöä Rivendelliin? Periaatteessa Boromir on jo tässä vaiheessa sormuksen pauloissa vaikkei koko sormusta ole nähnytkään. Denethor on antanut Boromirille käskyn tuoda sormus Gondoriin joten minä katsoisin läpi sormien jos Boromir of Gondoria käytettäisiin tälläisessä listassa.
Kelpaa kerpele.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”