"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1000pts High Elves

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
HE-man

1000pts High Elves

Viesti Kirjoittaja HE-man »

Tällänen lista tuli pyöriteltyä lähinnä kaveripeleihin örkkejä, Empireä ja liskoja vastaan.

Characters:

General
Noble:
Dragon armour, Enchanted shield, Star Lance & Barded elvensteed
=157pts

Lv.2 mage:
Seerstaff of Saphery & powerstone
=185pts

Core:

10 Archers
=110pts

Special:

5 Dragon princes:
musician
=160pts

10 Swordmasters:
full command & Talisman of Loec
=190pts

Rare:

Repeater boltthrower
=100pts

Repeater boltthrower
=100pts

Totaalisen 1002 pistettä

Kommentteja ja ehdotuksia...
"Katso sääntiksestä, lol. Oot muuten myös ruma."
Stifler

Re: 1000pts High Elves

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Minusta toimiva ja hyvä lista. Itse pidän Miekkamestareista ja niitä on tarpeeksi että niistä on hyötyä, Dragon Princet on hyviä ja lähes joka listassa niitä on, rare Bolttereita hmm.. ite pidän enemmän Great eagleista mutta se on tyyli kysymys tietenkin vihollisen listasta riippuen valitsen kumpaa käytän., ja herot aika perus mutta toimivia
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
PistolGripPump

Re: 1000pts High Elves

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Itse pelaisin Magella mielummin jewel+scroll yhdistelmää kuin seer+stonea. Itse tiputtaisin noblen ja ottaisin yksikön sillä hinnalla. Huomaa, että prinssejä saa unitin noblen hinnalla. Ilman kotkaa en lähtisi mihinkään, marssiblokkaajia tarvitaan aina bolttereiden kaverina . Jos nyt ammuntaa haluat niin kokeile kotka+rbt yhdistelmää BSB+gw+reaver-bow(+gem of courage) combolla kymmenen kokoisessa LSG+shield+sb+warbanner yksikössä. Näin saat monipuolisen unitin. Miekkamiehiltä voisi ottaa pois muun komennon kuin champan, jolle voi laittaa esim. gem of couragen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”