En enää omista skanneria, joten oli pakko kuvata a4 koon tussityötkin ja vaikka yritin olemattomilla kuvankäsittelytaidoilla saada niitä edes vähän enemmän alkuperäsen näköisiksi niin aika karusti se kamera latistaa mm. värit. Tässä siis pari warlockkia parin vuoden takaa:

Tämä toinen ei kokonaisuutena ole mielestäni niin onnistunut(noi eläimet aika karuja ja kontrasti puuttuu), mutta pidän tätä kuvaa kuitenkin ihan symppiksenä ja siinä on musta pari onnistunutta yksytyiskohtaa, mm. miekan terä.

Jossain vaiheessa suunnittelin omaa rotua fabaan(tai no, tiesin kyllä varmaan alusta lähtien että se tulee jäämään random consept arttin tekemiseen ja maksimissaan raakaversioon armybookista). Tässä joku mage, myös tusseilla tehty. Onnistuin jotenkin ottamaan tästä vielä paskemman kuvan kuin edellisistä, joten kuva on ihan harmaa vaikka siihen koitin värejä/kontrastia jälkeenpäin lisätäkin.

Sitten pari akvarellityötä jotka nyt eivät warhammeriin(tai muihin figupeleihin) varsinaisesti liitykään, mutta menkööt tällä kertaa:
Kesä (sarjastani 4 vuodenaikaa, miten omaperäistä... tehty noin vuosi sitten)

ja Syksy, tehty viime kesänä:(talvi ja kevät eivät ole minusta(teknisesti ainakaan) niin onnistuneita, joten en nyt laita niitä ellei joku välttämättä halua nähdä. Aukea.netistä löytyy kaikki 4, mutta ihan järkyttävän huonoilla kuvilla joten en suosittele katsomaan)

Nimetön viime syksynä/talvena tehty maalaus:

Ja lopuksi Paysage d'Hiver nimisen artistin musasta inspiksen saanut kuva, joka on samalla ensimmäinen mitä olen piirtopöydällä(tai digitaalisesti ylipäätään) tehnyt.

Eli siis, kaikenlainen kommentti ja kritiikki on tervetullutta, erityisesti noista vähänkään uudemmista, sillä en tällä hetkellä tusseja omista joten niillä tuskin tulee hetkeen piirrettyä. Mua on muutenkin kiinnostanut viimeaikoina lähinnä isommat työt yksittäisten hahmojen sijaan. (älkää btw sitten lynkatko mua jos joku noista tussitöistä on ollut täällä jo aikasemmin, ei vaan voi muistaa)