Elikkä siis haluisin tietää että miten vois voittaa eshin-painotteisella rottajengillä delffit?
oon yrittänyt massalla mutta aina tulee turpaan...
eshinillä delffejä vastaan?:
- Half-breed
Re: eshinillä delffejä vastaan?:
Mitä itsellä/vastustajalla ja minkä kanssa tulee ongelmia? Paha auttaa mitään, ellet anna vähän osviittaa mikä on ongelma.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
vastustajalta löytyy kaikkia mahdollisia spesial uniitteja ja chariotteja, ja itse en ole vielä ostanut juuri mitään.
kysynkin siksi että mitä kannattaa ostaa?
- Dark Elf69
Itsellä kun on nuo delffit ja tykkään peluuttaa executionereita ja rbt:tä niin olen huomannut kuinka nuo pienet nightrunnerit ovat sellainen maanvaiva että pitäisi lailla kieltää. Muita hyviä yksiköitä jota vastaan olen tapellut on nuo rat ogret ja ovat nuo clanratitkin ihan hyviä kentän täyttäjiä. Assassin vielä vaikkka nightrunneirien kans tai yksin.
Kun delffit ovat kerta vähä lukuinen armeija niin jos skaveneita on delffeihin verrattun ainakin kaksinkertainen määrä niin kyllä siinä rupiaa delffi pelaaja miettimään millä kaataa noi kun ensin tunkee nightrunnereita pusikoista ja muualta clanratteja ja hiukan rat ogreja jotka on mukavan kestäviä. Niin ja tottakai se assassin vielä heittelee heittotähtiä niskaan tai jotain vastaavaa...
Mutta luulempa että tämä juttu voi kaatua siihen kun pari chariottia tulee chargaamaan fearilla ja impact hiteillään.
Ja kyllähän delffeiltä löytyy kans assasineja eikä pidä unohtaa delffien sorsiakaan. Ja ne exut niittää kyllä ihan hyvin nuota clanratteja killing blowilla.
Kun delffit ovat kerta vähä lukuinen armeija niin jos skaveneita on delffeihin verrattun ainakin kaksinkertainen määrä niin kyllä siinä rupiaa delffi pelaaja miettimään millä kaataa noi kun ensin tunkee nightrunnereita pusikoista ja muualta clanratteja ja hiukan rat ogreja jotka on mukavan kestäviä. Niin ja tottakai se assassin vielä heittelee heittotähtiä niskaan tai jotain vastaavaa...
Mutta luulempa että tämä juttu voi kaatua siihen kun pari chariottia tulee chargaamaan fearilla ja impact hiteillään.
Ja kyllähän delffeiltä löytyy kans assasineja eikä pidä unohtaa delffien sorsiakaan. Ja ne exut niittää kyllä ihan hyvin nuota clanratteja killing blowilla.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
tänx ;)
Pienet Tunneling Teamit ovat poikaa hakemaan kukkuloilla nököttävät Reaperit. Nämä vois myös tarpeen tullen viskata RxB-yksikön takamukseen estäkseen niitä (ja mahd. sorsaa) tekemästä mitään.chaoz kirjoitti:vastustajalta löytyy kaikkia mahdollisia spesial uniitteja ja chariotteja, ja itse en ole vielä ostanut juuri mitään.
Pienet Nightrunner-yksiköt on toki kivoja juu, mutta kärsivät staattisen reson puuttesta mikä tekee skaveneista hyviä taistelussa. Pelkkä Outnumber-bonus ei riitä jos vastassa on delffiyksikkö jossa lippu, kolme rankkia ja musikantti, ja jos ovat pieniä niin outnumberiakaan ei saada jolloin homma on varmasti kustu. Rehelliseksi täytteeksi siis isoja kahdenviiden napin yksiköitä klaanirottia. Full compalla tiivissä muodostelmassa niin, ettei mikään pääse flankkiin viemästä kallista rank-bonusta (ja Strenght in Numbersia ;D). Kummassakin kyljessä juoksutetaan sitten niitä isoja Nightrunner- yksiköitä (joku 20-25 voisi olla söde, massaa on liikaa ammuttavaksi skirmish-statuksen ansiosta) joilla suojataan (lue: tukitaan) omaa flankkia (skirmishereiden takia näillä ei ole flankkia eikä rearia, pahimmat Dark Riderit yms. pitäisi saada pois stand&shoot ja lähis-kombolla) ja tarpeen vaatiessa haetaan vastustajan kylkiä.Dark Elf69 kirjoitti:Itsellä kun on nuo delffit ja tykkään peluuttaa executionereita ja rbt:tä niin olen huomannut kuinka nuo pienet nightrunnerit ovat sellainen maanvaiva että pitäisi lailla kieltää. Muita hyviä yksiköitä jota vastaan olen tapellut on nuo rat ogret ja ovat nuo clanratitkin ihan hyviä kentän täyttäjiä.
Kenuksi mieluummin Warlord kuin Grey Seer. Jos kerran Eshin-pohjaista listaa niin se ei pahemmin ammu (toki aina voit ottaa muutaman Ratling Gunin Skryreltä "vuokralle" ja ampua kaikenmaailman Dark Riderit ja muut kylkiraiskarit hiivattiin pilaamasta päivää) jolloin lähikontakti on melko pakollinen , ja tässä tarvitaan kenun korkeaa liidershippiä ja BSB:n tuomaa re-rollia että pysytään taistelussa kunnes saadaan iskettyä jotain kylkeen (Night Runners).
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P