"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Monta samaa modellia

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
hyytsi

Re: Monta samaa modellia

Viesti Kirjoittaja hyytsi »

Rajoituksia ei periaatteessa ole, vaan ihmiset käyttävät jotain omia viritelmiään. Yleisin on varmaankin sculptirajoitus, toiseksi suosituin muinainen CORD-viritelmä.
Sculptirajoitus on ihan näppärä, mutta osa uudemmista armeijoista kärsii tästä, koska kaikkea kivaa ei ole vielä julkaistu.
en tunne kipua
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tuskin nyt kukaan rupeaa hirveämmin avautumaan, jos CORDirajoitusten puitteissa konvertoit toisen modelin vähän eri asentoon, joskin ophidiarcherit ovat sen verran juustoisia, ettei hyvällä katsota, jos niitä on enemmän kuin yksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Haddock

Viesti Kirjoittaja Haddock »

Saa niitä formoreita enemmänkin olla.

No tunge sinne toinen kortti orjia, sitten. Kunhan merkkaat mikä kortti mihinkin orjiin liittyy, niin kaikki on okei. Eka kortti vaikka orjille joilla on mustat hiukset, toinen blondeille, kolmas eri asetta käyttäville jne. Sujauttaa vaikka lapun kortin kanssa sitten muovitaskuun ettei mene orjakortit sekaisin, tai pistää niihin erivärisellä tussilla pienen täplän.

Rajoitukset ovat ihan ihmisten (yleensä turneejärjestäjien) keksimiä, miinus tietenkin kirjassa lukevat 0-50% totaalipisteistä hahmoihin, vain yksi samanniminen hahmo per poppoo jne. Ei hahmoakaan tosiaan tarvitse sinne kirjan mukaan tunkea, vaikka joka ketjussa hahmoa listaan tivataankin, kun semmoinen on yleensä pakollinen turneerajoitusten mukaan.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

No mikä jottei? Toki confrossa on moni asia enemmän rikki kuin nuo mitä lassen korjauksilla korjaantuu, mutta silti..
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Kääh! Ois ihan mielenkiintoista kuulla, millaisilla listoilla siellä Imatralla päin oikein pelataan. Turnausta ennen piti vielä henkkoht haukkua matalaksi pari kiertoyritystä. ; )

Ollaan täällä pääkaupungissa tyydytty pelaamaan ihan älyllisellä powerlevelillä eikä yhdeksäntuhannen takana, kuten ulkomaan foorumeilla esimerkiksi... Superfigujen tapankaikki-temput tuppaavat nollaamaan sen hyvän peruskonfron ja peli nousee ja kaatuu niiden mukana.

Veistorajoitustakin ankarampi samannimisten korttien rajoittaminen yhteen tuntui toimivan ihan hyvin. Vaihtoehtoja kun joka rodulla on silloinkin riesaksi asti. Vielä ihan oikea lista ylitörkyisistä jutuista, kunhan jaksaa...
eetu570

Viesti Kirjoittaja eetu570 »

voisiko joku auttaa kun en tiiä confrontationin sääntöjä figuja kyllä on mutta en osaa sääntöjä enkä 12vuotiaana osaa lukea kovin hyvin englantia enkäsiis lukea sitä ohje kirjaa eli voiko joku kirjottaa mulle ihan alku ohjeet
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sääntöjä on parisataa sivua, joten kukaan ei sinulle sääntöjä ala kertoa. Etenkin kun se on laitonta.
Jos et englantia osaa lukea niin joko otat sanakirjan käteen ja luet sen avulla, tai pyydät jotain enkuntaitoista auttamaan lukemisessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”