Totta. Johtuu siitä, että DE ovat yksi armeija siltä ajalta, jolloin 40k:n "ikäraja" oli jossain 13-15 paikkeilla ja Wargeariakin sai ottaa enemmän kuin ~6 kpl. Saihan CSM-lordistakin aivan hillittömän mättäjän kun vaan poimi ne kaikkein törkeimmät spämmäykset.Z7-852 kirjoitti:Arcon on kyllä järjettömän hyvä mättäjä ja shadow fieldillä kestää kuritusta ihan kivasti. Itse ulkoilutit shadowfield, agonizer, drugs, helion hemmoa. Oli nopea ja iski lujaa. Hintaahan tälle oli ihan kiitettävästi mutta oli yksi pelin parhaista lähistelijöistä.
Dark Eldarit huonoja?
Re: Dark Eldarit huonoja?
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
- Varjonkutoja
Omasta mielestä kyllä tuntuu että peliä aletaan vasta nyt suuntaamaan niille pikkusille. Esim. kun katsot esim uutta örkki codexia niin on vain muutamia tavaroita joita voit antaa nobillesi, toisin kuin ennen milloin sait laittaa mitä vain armorystä (tietenkin tiettyjen pisterajoitteiden puitteissa) Myös uusien codexien yksinkertaistus ärsyttää, ja se niiden monipuolisuuden säätely... Ei tykkää -.-Bartholen kirjoitti:Totta. Johtuu siitä, että DE ovat yksi armeija siltä ajalta, jolloin 40k:n "ikäraja" oli jossain 13-15 paikkeilla ja Wargeariakin sai ottaa enemmän kuin ~6 kpl. Saihan CSM-lordistakin aivan hillittömän mättäjän kun vaan poimi ne kaikkein törkeimmät spämmäykset.Z7-852 kirjoitti:Arcon on kyllä järjettömän hyvä mättäjä ja shadow fieldillä kestää kuritusta ihan kivasti. Itse ulkoilutit shadowfield, agonizer, drugs, helion hemmoa. Oli nopea ja iski lujaa. Hintaahan tälle oli ihan kiitettävästi mutta oli yksi pelin parhaista lähistelijöistä.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Mutta jos kodexissa sanotaan vaikka, että nobi saa ottaa mitä tahansa wargearista niin on se kyllä yksinkertaisempaa kuin sellainen, että luetellaan mitä se saa ottaa.Varjonkutoja kirjoitti:Omasta mielestä kyllä tuntuu että peliä aletaan vasta nyt suuntaamaan niille pikkusille. Esim. kun katsot esim uutta örkki codexia niin on vain muutamia tavaroita joita voit antaa nobillesi, toisin kuin ennen milloin sait laittaa mitä vain armorystä (tietenkin tiettyjen pisterajoitteiden puitteissa) Myös uusien codexien yksinkertaistus ärsyttää, ja se niiden monipuolisuuden säätely... Ei tykkää -.-Bartholen kirjoitti:Totta. Johtuu siitä, että DE ovat yksi armeija siltä ajalta, jolloin 40k:n "ikäraja" oli jossain 13-15 paikkeilla ja Wargeariakin sai ottaa enemmän kuin ~6 kpl. Saihan CSM-lordistakin aivan hillittömän mättäjän kun vaan poimi ne kaikkein törkeimmät spämmäykset.Z7-852 kirjoitti:Arcon on kyllä järjettömän hyvä mättäjä ja shadow fieldillä kestää kuritusta ihan kivasti. Itse ulkoilutit shadowfield, agonizer, drugs, helion hemmoa. Oli nopea ja iski lujaa. Hintaahan tälle oli ihan kiitettävästi mutta oli yksi pelin parhaista lähistelijöistä.
Jos et näe lukea tämän, sinulla on hyvä näkö.
No jaa, kuvittele 10 vuotiaan etsivän huonolla englannillaan ympäri codexia armorysta ensin nobi jossa lukee 'any equiment in ork armory' sitten katsomaan armorysta mitä siellä on ja etsimään vielä mitä eri aseiden statsit VARSINKIN kun vanhassa painossa vanhassa codexissa ei ole perus aseiden kuten slugg,a shoota, rokkit jne statseja.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
No jos nyt kaikki kirjat olisi niin yksinkertaisia niin eihän tätä warhammer 40k säännöt juttua edes olisi. Ja kyllähän nyt kuka tahansa löytää semmoiset sanat kuin nob ja ei tarvi edes viisas olla, että osaa etsiä sieltä sivuryteiköstä niitä statseja.Toilailee kirjoitti:No jaa, kuvittele 10 vuotiaan etsivän huonolla englannillaan ympäri codexia armorysta ensin nobi jossa lukee 'any equiment in ork armory' sitten katsomaan armorysta mitä siellä on ja etsimään vielä mitä eri aseiden statsit VARSINKIN kun vanhassa painossa vanhassa codexissa ei ole perus aseiden kuten slugg,a shoota, rokkit jne statseja.
Orkkien vanhan codexin vanhassa painossa tarvitsee olla kun siellä ei ole niitä :P
kaverin codexista sitten löytyi.
kaverin codexista sitten löytyi.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
Hih hih, en voinut olla laittamatta.Varjonkutoja kirjoitti:Esim. kun katsot esim uutta örkki codexia
Riippuu vähän, mikä luokitellaan "pikkuseksi". Mielestäni kytkoo on monimutkaisuudessa se "keskiaste" taulukossa simppeleimmästä vaikeimpaan:Varjonkutoja kirjoitti:Omasta mielestä kyllä tuntuu että peliä aletaan vasta nyt suuntaamaan niille pikkusille
1. LotR
2. 40k
3. Fantasy
Itse aloitin kytkoon hieman ennen kuin täytin 14. Tarkoittaako "nyt" viimeisen vuoden sisällä vai jotain muuta? Pahus, alkaa mennä ihan rändömiksi tämä kommentti. Ja vielä yksi "omasta mielestäni"-kommentti lisää; unit championien kannalta uusi systeemi on paljon parempi kuin edellinen, kun ei tarvitse koko ajan listasta tarkistella, että mitä kamoja slugga boy mob #3:n Nobilla olikaan.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
sanonpahan vain, että sääntöjen yksinkertaistaminen on hanurista... ei mitään kivaa kikkailua, ja hienosäätöä. Sen takia aijon siirtyä hieman laadukkaampiin peleihin.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Taisit missata sen että GWn ukot tekee ja myy figuja voitolla, itse pelit ovat vain siinä jotta porukka haluaisi ostaa niitä figuja.Justice kirjoitti:sanonpahan vain, että sääntöjen yksinkertaistaminen on hanurista... ei mitään kivaa kikkailua, ja hienosäätöä. Sen takia aijon siirtyä hieman laadukkaampiin peleihin.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
Ja tämä kaikkihan kuuluu ¨dark eldarit huonoja?¨ topicin normaaliin keskusteluun, eikä ole yhtään offtopic?
- Da Big Boss
Itse olen älynnyt että Deldareilta ei lyödy juustoa turnauksiin paljon, mutta jos pelaa kaveri pelejä, niin deldarit ovat loistavia.
PS: Big mek saa suurimman wargearin örkeistä.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
- Varjonkutoja
Joh "back to the topic"... Turnauksissa ei ole tosiaan tultu käytyä, mutta kaveripeleissä voittoja on tippunut Dark eldareilleni mm. örkkejä, imperial guardeja ja Catachaneja vastaan suhteellisen usein, noin. 4/5 pelistä olen voittanut. :) Mutta toisaalta voinee johtua vastustajastakin... :/The Big boss kirjoitti:Itse olen älynnyt että Deldareilta ei lyödy juustoa turnauksiin paljon, mutta jos pelaa kaveri pelejä, niin deldarit ovat loistavia.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Tuoreena Dark Eldar pelaajan voisin sanoa että Dark Eldarit nyt mitään huonoja ole, sillä vertailukohtana on se perus Space Marine poppoo, joilta suurimmat heikkoudet on työllä ja tuskalla kitketty pois. Tietenkin joidenkin DEldareiden pistehintoja voisi laskea, mutta muuten vaikuttaa erittäin potenttiaaliselta armeijalta, vaikka panssarit ovatkin pehmeitä, mutta kun liikut tarpeeksi (Raidereilla) niin se voi riittää. Voi tietenkin olla että tuon liikkeen oikea toteuttaminen ja tehojen maksimointi vie muutaman illan kiroillen kun ei vaan ukot selviä Boltguneista, mutta mikä maistuu sen paremmalta kuin ottaa 10 turpaan ja sitten nousta sieltä ja Massacroida koko Power Armour keko. Näitä odotellessa siis itsekin vielä ;-)
Alkoholi on elämäntapa!
Alkoholi on minun elämäntapani!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
- Zaraki Kenpachi
Kyllä Dark Eldar on tappava armeija oikeissa käsissä, kuten mikä tahansa 40k armeija. Mutta ne saattavat vaatia hiukan enemmän pelikokemusta ja tietämystä saavuttaakseen täyden tehonsa nykyisellä kodeksillaan. Tämä on kylläkin sanottu varmaan jo pari kertaa mutta laitetaan nyt vielä kerran :D...
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
Kertaushan on opintojen ÄITI!
Alkoholi on elämäntapa!
Homer J Simpson
Homer J Simpson
-
Mithrandir
Minulla on ollut Dark Eldar -armeija kymmenen vuotta, inhoan pelata niillä enkä koskaan ole pärjännyt. ^^
Kuudella Dark Lancella infantrysta, neljällä Raiderilla, kahdella Ravagerilla, Incubus -retinuella Lordin kera, olen pelannut pelejä kolmannen edikan aikaan Ultramarineita vastaan, joissa en ole tappanut yhtään ainutta figua ja ainoa saavutus on ollut yksi immobilisoitu Rhino.
Tähän ei ihan kuka tahansa tässä maassa pystykään, jeah.
Olen noita avaruusörkkejä kerännyt seitsämän, kahdeksan vuotta ja niillä olen sentään ampumalla pärjännyt paremmin. Closiksesta puhumattakaan. :D
Kuudella Dark Lancella infantrysta, neljällä Raiderilla, kahdella Ravagerilla, Incubus -retinuella Lordin kera, olen pelannut pelejä kolmannen edikan aikaan Ultramarineita vastaan, joissa en ole tappanut yhtään ainutta figua ja ainoa saavutus on ollut yksi immobilisoitu Rhino.
Tähän ei ihan kuka tahansa tässä maassa pystykään, jeah.
Olen noita avaruusörkkejä kerännyt seitsämän, kahdeksan vuotta ja niillä olen sentään ampumalla pärjännyt paremmin. Closiksesta puhumattakaan. :D
- The Warmaster
Ei kannatta sekoittaa huonoja tyyppejä huonoon tuuriin...
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Re:
Wych cultin arconite tekee tämän kaiken vielä paremmin, keskiverto vihollisen weaponskill kun putoaa puoleen... Itse olen suunnitellut wych cult -armeijaa jonkin aikaa...Z7-852 kirjoitti:Arcon on kyllä järjettömän hyvä mättäjä ja shadow fieldillä kestää kuritusta ihan kivasti. Itse ulkoilutit shadowfield, agonizer, drugs, helion hemmoa. Oli nopea ja iski lujaa. Hintaahan tälle oli ihan kiitettävästi mutta oli yksi pelin parhaista lähistelijöistä.
Warseerissä olikin keskustelua uudesta edikasta ja sen tuomista eduista DE:n kohdalla.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Solar Macharius
Täysin samaa mieltä. Nyyäänkin uudessa kaaos codexissa lordille saatava wargear on naurettava eikä millään rodulla ole mitää hienoja artifacteja aina vaan samat...powerfist...power sword...Tarviiko kodexeista oikeesti tehä niin tylsiä sen takia ettei äidin pikkukullannuput sekoa-.-Justice kirjoitti:sanonpahan vain, että sääntöjen yksinkertaistaminen on hanurista... ei mitään kivaa kikkailua, ja hienosäätöä. Sen takia aijon siirtyä hieman laadukkaampiin peleihin.
Re: Re:
Se ettei enää voi (huhujen mukaan) vetää Consolidate-liikkeellä uuteen lähikseen suojaan ampumiselta tulee kyllä ottamaan deldareilla aika pipiä. Kuolevat nopeammin kuin IGn jampat jos jäävät keskelle kenttää seisomaan.Morhgoz kirjoitti:Warseerissä olikin keskustelua uudesta edikasta ja sen tuomista eduista DE:n kohdalla.
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.