Grey Company 300 pts.
Re: Grey Company 300 pts.
Ehkä, tai sitten ihan perus listan, eli RotN ja RoA ukkoja... Tosin semmoinen on aika tylsä. Riippuu siitä saako proxyttää RotNeja ratsastavina kun en jaksaisi konvertoida.
GWllä on aika tiukka linja noitten konversioiden kanssa. Eli kannattaa konffata.
Ok, kiitos tiedosta! Ehkä sitä sitten pitää jotain yrittää, tai ottaa kokonaan toinen lista...
Saako gw:n turnauksissa käyttää itse tehtyjä statseja? Itselläni olisi valkosten vuorten jäbiä.
Come to the dark side. We have cookies!
Ei....
Yleensäkkän oma tehtyjä ukkoja ei käytetä missään. Paitsi ehkä jotain hönöja kavereita vastaan, jotka antaa sun pelata ylihalvoilla tehopalleroilla.
Yleensäkkän oma tehtyjä ukkoja ei käytetä missään. Paitsi ehkä jotain hönöja kavereita vastaan, jotka antaa sun pelata ylihalvoilla tehopalleroilla.
- Machine_Spirit
Joo, munkin armeija koostuu 3pts maksavista mahudeista, jotka aiheuttaa terroria, ja ratsastaa Great Eagleilla.lotr14 kirjoitti:Saako gw:n turnauksissa käyttää itse tehtyjä statseja? Itselläni olisi valkosten vuorten jäbiä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Hahaha... Vuosisadan naurut xD Mutta palataanko topicciin, jos siitä on kellään vielä mitään sanottavaa? Saatan lähiaikoina pistää uuden listan tänne... Kysymys teille: pärjäisinkö tuolla listalla Mordor turnauksessa? Vai pitäisikö ottaa perinteisempi lista?Hands_on_blood kirjoitti:Joo, munkin armeija koostuu 3pts maksavista mahudeista, jotka aiheuttaa terroria, ja ratsastaa Great Eagleilla.lotr14 kirjoitti:Saako gw:n turnauksissa käyttää itse tehtyjä statseja? Itselläni olisi valkosten vuorten jäbiä.
- Machine_Spirit
Kyllä varmaan. Kokeilemalla se selviää.Dúnadan kirjoitti:Hahaha... Vuosisadan naurut xD Mutta palataanko topicciin, jos siitä on kellään vielä mitään sanottavaa? Saatan lähiaikoina pistää uuden listan tänne... Kysymys teille: pärjäisinkö tuolla listalla Mordor turnauksessa? Vai pitäisikö ottaa perinteisempi lista?Hands_on_blood kirjoitti:Joo, munkin armeija koostuu 3pts maksavista mahudeista, jotka aiheuttaa terroria, ja ratsastaa Great Eagleilla.lotr14 kirjoitti:Saako gw:n turnauksissa käyttää itse tehtyjä statseja? Itselläni olisi valkosten vuorten jäbiä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
No siis kyllä tollasella full archer pässykällä pärjää aina, mut jos mä ehin tulla sinne niin voin sanoo ettei sulla oo mitään jakoo mua vastaa.
Aini, toi sun listas on laiton siel GWn turneessa, vain 100p saa olla heroissa.
Aini, toi sun listas on laiton siel GWn turneessa, vain 100p saa olla heroissa.
Kuulkaa, edes mä en ole niin pelle, että tekisin mitään juustoukkoja. Niillä mun warruilla on ihan reilut statsit sekä pistehinta ja selvät heikkoudet. Laitanpa tähän vielä:
Warriors of the White Mountains pv: 10
F S D A W C
3/3 3 4 1 1 4
bow, armour, sword
Mountain Dwellers
Silent Hunters = elven cloack
Independence = ei stand fastia tai heroicceja muilta kuin omilta heroilta
Warriors of the White Mountains pv: 10
F S D A W C
3/3 3 4 1 1 4
bow, armour, sword
Mountain Dwellers
Silent Hunters = elven cloack
Independence = ei stand fastia tai heroicceja muilta kuin omilta heroilta
Come to the dark side. We have cookies!
No ei tuo nyt ainakaan niistä pahimmasta päästä ole. Mutta silti se on vähän epäreilua jos saa omaa armejaa parannella siten kuin haluaa. Kaikilla armejoilla ei vain kuulu olla kaikkea.
Kai sen nyt sanoo jo terve järki, että GW:n turnauksessa käytetään GW:n virallisia sääntöjä. Jos saisi tehdä omia sääntöjä niin vaikka sinä et niitä juustoukkoja tekisi, niin joku muu varmasti tekisi.
banzgo: Totta! Voi paskat, täytyy sitten ottaa se GC:n peruslista tuon typerän hero-säännön takia...
banzgo: Totta! Voi paskat, täytyy sitten ottaa se GC:n peruslista tuon typerän hero-säännön takia...
Miten meinaat saada GCsta mitään listaa kasaan, jos saa olla vain 100 heroja? Kannattaisi vaihtaa ihan toiseen listaan.
Helvetin sääntö... Mistä tuollainen on edes revitty? Ei sitä ainakaan LoMEssa lue! Tuohan selvästi syrjii Grey Companya!
Tuohon 300 pts. saa 100 pts. heroja säännöllä vain 4 RotNia ja 16 RoAa, joka on 228 pts. jos oikein laskin. Eihän sillä pärjää 300 pts. armeijoita vastaan, vai pärjääkö?
Tuohon 300 pts. saa 100 pts. heroja säännöllä vain 4 RotNia ja 16 RoAa, joka on 228 pts. jos oikein laskin. Eihän sillä pärjää 300 pts. armeijoita vastaan, vai pärjääkö?
Joo mutta meikän mahudeilla (11p) onkin 2 attackkiä ja warrior pride -spessu :0.Hands_on_blood kirjoitti:Joo, munkin armeija koostuu 3pts maksavista mahudeista, jotka aiheuttaa terroria, ja ratsastaa Great Eagleilla.lotr14 kirjoitti:Saako gw:n turnauksissa käyttää itse tehtyjä statseja? Itselläni olisi valkosten vuorten jäbiä.
Kannattaisko tsekata corbenilta toi max 100p heroja juttu? Veikkaisin että se olisi vähintään 100p heroja :P
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Ainakin Mordor release threadissa lukee että max 100p heroja :/ Mutta voihan tuota kysyä.Th3_Dog kirjoitti:Kannattaisko tsekata corbenilta toi max 100p heroja juttu? Veikkaisin että se olisi vähintään 100p heroja :P
Juu, Corbenilla oli käyny pikku kämy. Se on siis vähintään 100p heroja!!
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
No sittenhän tuo on on passeli lista. Aika kova.
Olisihan se... Mutta olen päätynyt siihen tulokseen, etten jaksa konffata hevosia RotNeille :/ Tämä projekti jääköön hamaan tulevaisuuteen... Joten tässä olisi kaksi vaihtoehtoista armeijalistaa:
Lista 1
5 RotN w/spear 130
10 RoA 80
10 Roa w/spear 90
Total 300 pts.
Models 25
Bows 25
Heroes 5
Might 5
Yksinkertainen Grey Companyn peruslista. Aika tylsä, mutta hyvä suuren jousimäärän takia.
Lista 2
Arathorn 75
4 RotN w/spear 104
15 RoA 120
Total 299 pts.
Models 20
Bows 20
Heroes 5
Might 7
Aika peruslista myös, mutta tässä on Arathorn combat herona. Lukumäärältään vähäisempi, mikä haittaa ampumista.
Eli kysymys kuuluu, kumpi armeijalista kannattaisi valita Mordor turnaukseen? Ja kannattaisiko jotain muuttaa?
Lista 1
5 RotN w/spear 130
10 RoA 80
10 Roa w/spear 90
Total 300 pts.
Models 25
Bows 25
Heroes 5
Might 5
Yksinkertainen Grey Companyn peruslista. Aika tylsä, mutta hyvä suuren jousimäärän takia.
Lista 2
Arathorn 75
4 RotN w/spear 104
15 RoA 120
Total 299 pts.
Models 20
Bows 20
Heroes 5
Might 7
Aika peruslista myös, mutta tässä on Arathorn combat herona. Lukumäärältään vähäisempi, mikä haittaa ampumista.
Eli kysymys kuuluu, kumpi armeijalista kannattaisi valita Mordor turnaukseen? Ja kannattaisiko jotain muuttaa?
No siis tietenkin mikä tahansa lista, jossa on +20 jousta on hyvä... Turhahan sitä on sanoa. Liekö sillä sitten kiva pelata? Riippuu pelaajasta.