"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kulmakukkula

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Aapo95

Kulmakukkula

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Ajattelin kaverin kanssa tehdä pelipöydälleni kulmaan kukkulan finfoamista, mutta mieleeni tuli, että miten siihen saa nurmikkoa. Minulla on kyllä ruohomatosta paloja jäljellä, mutta ne menevät ryttyyn kun ne laittaa tämän päälle. Osaako joku auttaa?
Sticced

Re: Kulmakukkula

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Aapo95 kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa tehdä pelipöydälleni kulmaan kukkulan finfoamista, mutta mieleeni tuli, että miten siihen saa nurmikkoa. Minulla on kyllä ruohomatosta paloja jäljellä, mutta ne menevät ryttyyn kun ne laittaa tämän päälle. Osaako joku auttaa?
Static grass?
Oma-aloitteisuutta.
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Aapo95 kirjoitti:Ajattelin kaverin kanssa tehdä pelipöydälleni kulmaan kukkulan finfoamista, mutta mieleeni tuli, että miten siihen saa nurmikkoa. Minulla on kyllä ruohomatosta paloja jäljellä, mutta ne menevät ryttyyn kun ne laittaa tämän päälle. Osaako joku auttaa?
Itse olen tehnyt mäkiini nurtsit päällystämällä green flockilla ja laittamalla pieniä kaistaleita static grassia. Jos meinaat käyttää ruohomattoa, niin silloin rinteet pitää olla loivat ja mahdollisissa kulmissa pitää ylimääräinen matto leikata pois, ettei mene päällekäin.
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Ok, kiitos vastauksista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”