"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Giant

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Stifler

Chaos Giant

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Hei, kysyisin voisiko joku laittaa linkin että löytäisin Chaos Giantin säännöt? Ostin uuden WD:n ja siinä sanottiin että sen statsit löytyy netistä , GW:n sivuilta, mutten löytänyt niitä joten voisiko joku ystävällisesti lähettää ne jotta saisin tehtyä listan jossa ehkä Giantti mukana.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
Sotatonttu

Re: Chaos Giant

Viesti Kirjoittaja Sotatonttu »

White Dwarffin listassa itseasiassa sanotaan, että Giantin säännöt löytyisivät Beasts of Chaos -kirjasta, eivätkä netistä (Hellcannonin sääntöjen piti löytyä GW:n sivuilta).

Tosin pikaisen tutkiskelun tuloksena Dogs of Warin Giant, jonka säännöt löytyvät netistä täältä: linkki sekä WD 316, näyttäisi olevan täysin samanlainen.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kyllähän siinä WD:n sivulla 74 lupaillaan Chaos Giantin sääntöjenkin netistä löytyvän. Toisaalta kyllähän niillä Dogs of War Giantin säännöillä pärjää, mutta jotain jää silti saaamatta: DoW-jätit eivät saa ostettua "Mutant Monstrosityä", eli sen upgraden säännöt löytyy tällä hetkellä ainoastaan Beastien kirjasta.
Phil Kelly says "No!"
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

Löytyy mukamas vain kirjoista... Mikäs aarreaitta tämä sitten on?

Itselläni tosin ilmenee ongelmia tuon sivun pdf:ien aukaisussa, mutta kaiketi se onnistuu kunhan yrittää tarpeeksi useasti.
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Kas vain, jenkit ovat jo ehtineet laittaa ne. No sieltä siis löytyy...

Ja kyllä ainakin itse onnistuin nuo pdf:t avaamaan.
Phil Kelly says "No!"
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Oho, GW laittaa PDFfiä nettiin alle puolen vuoden sisällä siitä, milloin ne pitäisi sieltä löytyä. Kai. Mulla toi linkki pistää sivulle jossa on kielivalikko, että jos joku tuntee tuon GWn sivuston paremmin kuin minä niin viittisikö laittaa suoraa linkkiä PDFfään?
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Warp-Rider kirjoitti:Oho, GW laittaa PDFfiä nettiin alle puolen vuoden sisällä siitä, milloin ne pitäisi sieltä löytyä. Kai. Mulla toi linkki pistää sivulle jossa on kielivalikko, että jos joku tuntee tuon GWn sivuston paremmin kuin minä niin viittisikö laittaa suoraa linkkiä PDFfään?
Käytä ylläolevaa linkkiä ja valitse maaksi usa, se pomppaa siitä suoraan sille halutulle sivulle, ainakin mulla teki niin...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

Linkin takana pitäisi samantien komeilla tuo WoC:n PDF-lista siellä USA:n sivuilla. Enpä ainakaan itse ole joutunut kuin vain kerran valitsemaan halutun maan ja sekin oli silloin kun kyseiset sivut uusiutuivat...
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Morhgoz kirjoitti:
Warp-Rider kirjoitti:Oho, GW laittaa PDFfiä nettiin alle puolen vuoden sisällä siitä, milloin ne pitäisi sieltä löytyä. Kai. Mulla toi linkki pistää sivulle jossa on kielivalikko, että jos joku tuntee tuon GWn sivuston paremmin kuin minä niin viittisikö laittaa suoraa linkkiä PDFfään?
Käytä ylläolevaa linkkiä ja valitse maaksi usa, se pomppaa siitä suoraan sille halutulle sivulle, ainakin mulla teki niin...
Nyt toimii, kiitos vaan avusta.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

http://uk.games-workshop.com/hordesofchaos/armylist/1/

Löytyy nykyään myös brittillän sivuilta. Jos USAn sivut nyppii niin sinne sitten.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”