2250 Liiga - tulokset
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 2250 Liiga - tulokset
Jep, kiitti vaan.
Mites seuraava liiga, kuka vetää ja mitä pelataan? Huutoäänestys taas?
Itelle kelpais 2k tai 2250, niin demoneita vois pelittää.
Kiinnostais myös pelata reilumpia listoja (örkit ja dowitkin tuolla kaapissa lojuu). Taitaa vaan olla liikaa toivottu sellainen liiga, jossa ei nähdä käärmeitä, superslanneja, alttareita, stankkeja, wraitheja, regen-lippuja tai muita.
Mites seuraava liiga, kuka vetää ja mitä pelataan? Huutoäänestys taas?
Itelle kelpais 2k tai 2250, niin demoneita vois pelittää.
Kiinnostais myös pelata reilumpia listoja (örkit ja dowitkin tuolla kaapissa lojuu). Taitaa vaan olla liikaa toivottu sellainen liiga, jossa ei nähdä käärmeitä, superslanneja, alttareita, stankkeja, wraitheja, regen-lippuja tai muita.
Finet kirjoitti:Kiinnostais myös pelata reilumpia listoja (örkit ja dowitkin tuolla kaapissa lojuu). Taitaa vaan olla liikaa toivottu sellainen liiga, jossa ei nähdä käärmeitä, superslanneja, alttareita, stankkeja, wraitheja, regen-lippuja tai muita.
WHINE by foo bar
Demoneja lukuunottamatta ei taida löytyä mitään _tosi hyvää_ vastusta hyvin rakennetulle VC listalle, varsinkaan jos sillä pelaa joku muu kuin varsiksenpelätin/puusilmä (EDIT: treeman ancient+treeman+bsb+2x spellsinger taitaa vielä toimia VC:tä vastaan). Ei mene oikein jakeluun, ettei saman edikan kirjat ole lähimainkaan balanssissa. Toi regenijuttu oli minusta virhe GW:ltä, joillain armeijoilla ei vaan ole järkeviä juttuja joilla hakea se lippumies pois. Killing blow/flaming ovat ne parhaat lääkkeet - yllättäen meille esitellään khorne heraldi, jolle saa koko setin xD VC:n nujertaminen ei tietenkään ole mahdotonta, mutta todennäköisyydet onnistumiseen näyttää olevan VC:n puolella. Sieltä löytyy monta juttua joita vastaan on vaikea pelata: magiaspämmi, regeni, ws-kypärä, wraithit... Noista syntyy liian vaikea yhdistelmä useimmille pelaajille. Tekis mieli potkia GW:n ukkoja persauksille tai pyytää heitä näyttämään miten näitä heidän keksimiään juttuja vastaan pitäis pelata.
Itse olen sen verta huono pelaaja, ettei minusta ole minkäänlaista vastusta uutta VC:tä vastaan, enkä oikein näe mitä mieltä sellaisissa peleissä lopulta on. Minun voittamiseen VC:llä tuskin edes tarvittais regeniä, magiaspämmiä ja ws-kypärää. Undead sääntö on itsessään tosi hyvä, VC:n lore on hyvä ja VC:llä on paljon hyviä unitteja. Batswarmit taitaa olla kehnoinmpia, mutta niitä ei tartte pelata.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Minulta löytyisi tällaisia listoja vaikka kuinka paljon, mutta itselläkin se kynnys tulla pelaamaan on aika korkea kun ei löydy kokemusta/halua kilpailla isoja matoja tai stankeja vastaan. Ehkä just siksi suosinkin 1999p pelejä. ;)Finet kirjoitti:Kiinnostais myös pelata reilumpia listoja (örkit ja dowitkin tuolla kaapissa lojuu). Taitaa vaan olla liikaa toivottu sellainen liiga, jossa ei nähdä käärmeitä, superslanneja, alttareita, stankkeja, wraitheja, regen-lippuja tai muita.
Ensi maanantaina olisin tulossa pelaamaan taas pitkästä aikaa ja voisin silloin pelata 1999p listalla JOS EI nyt toista vetääjä löydy ennen sitä, joka kertoisi millä pelataan. Löytyiskö vastusta?
Mä voisin tulla pelaamaan 1999pts peliä.Samsson kirjoitti:Minulta löytyisi tällaisia listoja vaikka kuinka paljon, mutta itselläkin se kynnys tulla pelaamaan on aika korkea kun ei löydy kokemusta/halua kilpailla isoja matoja tai stankeja vastaan. Ehkä just siksi suosinkin 1999p pelejä. ;)Finet kirjoitti:Kiinnostais myös pelata reilumpia listoja (örkit ja dowitkin tuolla kaapissa lojuu). Taitaa vaan olla liikaa toivottu sellainen liiga, jossa ei nähdä käärmeitä, superslanneja, alttareita, stankkeja, wraitheja, regen-lippuja tai muita.
Ensi maanantaina olisin tulossa pelaamaan taas pitkästä aikaa ja voisin silloin pelata 1999p listalla JOS EI nyt toista vetääjä löydy ennen sitä, joka kertoisi millä pelataan. Löytyiskö vastusta?
Mä lupauduin ens viikolla olemaan varapelaaja, mutta se on vaan ensi viikon. Timo ilmeisesti on jatkamassa siitä eteenpäin joten häneltä varmaan kannattaa tiedustella jatkosta. Ensi viikosta en tiiä, itellä ei oo mitään hinkua pelata 1999 pelejä VC:llä tai O&G:llä, mutta mitäs porukka nyt haluaa?
Se et siellä joku (tai kaikki) pelaa loharia tai slannia tarkottaa vaan teitä kaikkia pelaajia itte, ei tuolla kuitenkaan käy kun se kymmenisen pelaajaa kerralla. Jättäkää kotiin?
Se et siellä joku (tai kaikki) pelaa loharia tai slannia tarkottaa vaan teitä kaikkia pelaajia itte, ei tuolla kuitenkaan käy kun se kymmenisen pelaajaa kerralla. Jättäkää kotiin?
Osku kirjoitti:Se et siellä joku (tai kaikki) pelaa loharia tai slannia tarkottaa vaan teitä kaikkia pelaajia itte, ei tuolla kuitenkaan käy kun se kymmenisen pelaajaa kerralla. Jättäkää kotiin?
Käännös = En tule pelaamaan lohareita ja Slanneja vastaan. :)Samsson kirjoitti:Minulta löytyisi tällaisia listoja vaikka kuinka paljon, mutta itselläkin se kynnys tulla pelaamaan on aika korkea kun ei löydy kokemusta/halua kilpailla isoja matoja tai stankeja vastaan. Ehkä just siksi suosinkin 1999p pelejä. ;)
Onhan se pelaajista kiinni millaisen liigan haluavat, pelataanko veren maku suussa vaiko vasemmalla kädellä?
Itse tykkäsin just tästä syystä Ahvenanmaan turnauksessa (kaikki listat tarkistetaan viikkoja etukäteen että kaikilla on "fluffikaat listat" (tm) ). Ei ollut veren maku suussa kertaakaa, vaan jopa niinpäin että tuntui huonolta kun viimeisessä pelissä massacroin nassikan...
Mutta joo, vaikkakin pelattiin tässä ihan äskettäin vastakkain, Ricky, niin voidaan ottaa taas maanantaina peli. Eli 1999p ja tulen joko WElffeillä tai Empirellä. Joku scenu vaiko Pitched?
Mulle on ihan sama. Aattelin kokeilla jotain hauskaa listaa :)Samsson kirjoitti:Joku scenu vaiko Pitched?
No pelaajista se tietenkin on kiinni. Ei maailmassa ole sellaista komppia mikä ratkaisisi kaikki valitukset. Jokainen itse määrittelee liigan powerlevelin omilla valinnoillaan. Ei aina voi vaan valittaa, että 'joku pelaa loharia', mä pelasin viime liigassa vissiin kerran slannia vastaan enkä kertaakaan loharia. Missä ne sit kaikki oikeen pelaa jos ei mua vastaan, pelasin kuitenkin melkein puolia pelaajia vastaan.Onhan se pelaajista kiinni millaisen liigan haluavat, pelataanko veren maku suussa vaiko vasemmalla kädellä?
Mun mielestä ei oo kauheen siistiä et joku randon heebo päättää onko mun lista sen mielestä pelikelponen. Siellä affenanmaalla ei edes tainnut olla mitään oikeita sääntöjä mikä määritteli armeijan kovuuden vaan kaverit vaan hatusta heitti mikä on kovaa ja mikä ei, mun mielestä ne jutut mitä ne oli siihen listannu 'koviksi armeijoiksi' ei ees oo nykyään mitenkään erikoisia...Itse tykkäsin just tästä syystä Ahvenanmaan turnauksessa (kaikki listat tarkistetaan viikkoja etukäteen että kaikilla on "fluffikaat listat" (tm) ).
Liigan sääntöihin voi varmaan pistää ohjenuoraksi 'kokeilkaa jotain uutta ja jännää ja koittakaa vältellä slanneja ja lohareita ja puumiehiä', mutta ja niiden käyttäjiä saa sit luvalla katsoa pahasti? Mut missä sit listataan kaikki kovat jutut? ETC-komppi on mun mielestä tosi hyvä rajoittamaan yleisimmät valituksen aiheet paitsi loharit, mut jos siihen sit vielä lisätään toi toive, niin oltaisko sit lähellä optimia?
Fantasyn kaikki "komppit" sun muut "turnaussäännöt" ei ole läheskään tarpeeksi tuttuja että tietäisin mitä ETC sisältää, mutta näin yleisesti ottaen olen ollut (ja olen siis vieläkin) sitä mieltä että Ordon liigoissa on pelattu aina "turnauslistoilla", mitkä ovat rakennettu ensisijaisesti voittoa ajatellen ja sitten vasta pelin "hauskuutta/monipuolisuutta". On tietysti hirveen helppoa sanoa että turnauslista = ei-hauska lista, eteenkin kun tiedän että moni teistä nauttii enemmän kovasta väännöstä kuin "heitetään nyt vaan noppaa ja katotaan"-pelistä, mutta se nyt vaan on mielipiteeni.
Itse haluaisin joku päivä vielä pelata esmes "enimmäkseen jalkaväki Empire" vastaan "enimmäkseen jalkaväki Skaven" ja vaan viskata ämpärillinen noppia miettimättä sitä kumpi voitti. Tai koittaa kaikkia Magia loreja vain koska Empire Wizardi saa niitä ottaa, miettimättä kuka on vastassa.
Se että jokainen voisi pelata STankki + Pope Mobiili komboja ja pelit olisi tasaisia olisi tietty tapa edetä, mutta ennemmin näkisin "ihan veemäisesti peruskauraa" ja tasaisia pelejä. Tai "historiallisesti korrektejä armeijoita" ja jopa ei-tasaista. Korrekti HElffi on kuulema sellainen että sen kuuluisikin hakata mikä tahansa vastaantulija...
Nojoo, pelatkaa mitä haluatte! :) En vinetä enempää, koska en kuitenkaan pääse säännöllisesti pelaamaan ennen syksyä. Ja silloinkin lähinnä säännöllisen epäsäännöllisesti...
Itse haluaisin joku päivä vielä pelata esmes "enimmäkseen jalkaväki Empire" vastaan "enimmäkseen jalkaväki Skaven" ja vaan viskata ämpärillinen noppia miettimättä sitä kumpi voitti. Tai koittaa kaikkia Magia loreja vain koska Empire Wizardi saa niitä ottaa, miettimättä kuka on vastassa.
Se että jokainen voisi pelata STankki + Pope Mobiili komboja ja pelit olisi tasaisia olisi tietty tapa edetä, mutta ennemmin näkisin "ihan veemäisesti peruskauraa" ja tasaisia pelejä. Tai "historiallisesti korrektejä armeijoita" ja jopa ei-tasaista. Korrekti HElffi on kuulema sellainen että sen kuuluisikin hakata mikä tahansa vastaantulija...
Nojoo, pelatkaa mitä haluatte! :) En vinetä enempää, koska en kuitenkaan pääse säännöllisesti pelaamaan ennen syksyä. Ja silloinkin lähinnä säännöllisen epäsäännöllisesti...