"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grey Company 300 pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Dúnadan

Re: Grey Company 300 pts.

Viesti Kirjoittaja Dúnadan »

banzgo kirjoitti:No siis tietenkin mikä tahansa lista, jossa on +20 jousta on hyvä... Turhahan sitä on sanoa. Liekö sillä sitten kiva pelata? Riippuu pelaajasta.
No mutta, voittohan on aina kivaa! Tosin mullahan ei ole mitään jakoo sua vastaan, kuten totesit aiemmin. Milläs listalla aiot muuten itse osallistua (jos osallistut)? Ja jos molemmat mun listat on hyviä, niin kumpi niistä on parempi?
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

No jos voittamista haet, niin sitten kannattaa mennä painimaan 5 vuotiaiden kanssa (olettaen että olet yli 10 vuotias), koska silloin voittoja satelee.

Ja jos itse tulen sinne, niin täytyy vähän säätää, koska laskin listan siihen että pitää olla max 100pojoo heroja, mut ei sen pitäs haitata. Tulen kumminkin 50 figulla, niin ei se sun ampumises haittaa kauheesti.
Dúnadan

Aha, veikkaisin siis gobboja tai höpöttejä. Olenko oikeassa? Tosin jälkimmäisestä en tiedä voimmeko pelata... No, jos hyvä vs. hyvä sallitaan niin silloin. Joka tapauksessa, kyllä sitten taistelussa niitä sinun ukkojasi on huomattavasti vähemmän, kun olen vähän harventanut rivistöjäsi...
Vala

Viesti Kirjoittaja Vala »

Ihan vain sivullisen kommenttina... itse ymmärtäisin että gw:n Mordor- turnauksessa armeijan koko on nyt rajoitettu 25 ukkoon (viitaten tähän topiciin). 50 ukon armeijaa ei varmaankaan ole sitten sovelias.

Saisivat tosin esittää turnauksen säännöt selkeästi, eikä "tehdään sitten niin" tyyliin, jos kerta meinaavat turnauksen järjestää.

Grey company lista on kyllä aika juustoinen ~20 jousellaan kun skenaariona on pitched battle ja ukkojen määrä rajoitettu 25.
"The board is set. The pieces are moving"
Dúnadan

Kyllä tänne saa ihan jokainen kommentoida. Totta, en muistanutkaan tuota 25 ukon rajoitusta. Eikös se LoMEn mukaan pitäisi olla 50 ukkoa? Noh, mielestäni vika ei ole silloin Grey Companyssa vaan turnauksen säännöissä, jos ei edes kunnon gobbo armeijoita sallita. Ja onhan ne turnauksen säännöt ihan selkeästi esitetty siellä topicin alussa. Sehän on vain hyvä että pelaajien ehdotuksille ollaan avoimia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”