Waywatcherit...
Waywatcherit...
Ajattelin hommata waywatchereita seuraavaks armeijaan mutta...
niitten pistehintoja ei o kerrottu tuossa 7. edikan kirjassa. tai ainakaa siinä mikä mulla on.
kertokkee ihmeessä jos ne on millääntavalla käyttökelposia..
niitten pistehintoja ei o kerrottu tuossa 7. edikan kirjassa. tai ainakaa siinä mikä mulla on.
40k: Tyranids / Tau
FB: wood elves
Infinity: Yu Jing
Re: Waywatcherit...
7. edikan sääntökirjassa ei ole mitään pistehintoja, koska siinä vain kerrotaan yleiset säännöt miten peliä pelataan. Waywatcherien ja muiden Wood Elf nappien hinnat löytyy niiden omasta armybookista. Nöin jos ymmärsin oikein, jos omistat welffi kirjan niin silmä käteen etsimään hintoja Rare osiosta.Teutooni kirjoitti:Ajattelin hommata waywatchereita seuraavaks armeijaan mutta...
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
eli tosiaan oli tarkotus sanoa että wood elffien armybookissa joka on 7.edikan versio. siitä joko puuttuu sivu tai jotain, mutta treeman ja waywatcher hintoja ei löydy.
en ole sentään NIIN uusi... pelannu kohta kolmatta vuotta 40k:ta
en ole sentään NIIN uusi... pelannu kohta kolmatta vuotta 40k:ta
40k: Tyranids / Tau
Woodelves.pdf:ssä ei ehkä kyseisten nappien hintoja ole, mutta ihan paperiversiosta ne kyllä löytyy. Etsi wild riderit, ja selaa pari sivua eteenpäin, pitäisi tulla matkalla vastaan.
-
Griefbringer
Waywatcherit ja treemanit pistehintoineen näyttäisivät löytyvän armeijakirjan sivulta 58.
Griefbringer
Griefbringer
Noista Internetistä ladatuista kirjoista nyt muutenkin saattaa puuttua jotakin... Pysytellään ihan niissä aidoissa, käsin kosketeltavissa versioissa, yaah?
What's going on here? Back from the grave and crap.
Vielä yksi syy oikeasti hankkia niitä kirjoja, vai mitä? ;)