"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

O&G vs kreivit 1k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
era_mur

O&G vs kreivit 1k

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Siis olisi peli kreivejä vastaan ja yritän pärjätä dispellaamalla suurimman osan loitsuista ja sitten kimppuun... (olen erityisen huono o&g listoissa (vieläkin))

Hero:

borc bsb (180)
morks spirit totem
boar heavy armour
//menee n.gobbo rykmenttiin tuomaan ld ja dispelleja (rikkoo gobbo listan, mutta ihan sama)

Borc BB (104)
e.shield
heavy armour

n.goblin shaman (135)
2lvl
2x rulla

Core:

5 wolf rider (71)
spear, musician

25 n.goblin (122)
netters, musician, standart bearer

25 n.goblin (122)
netters, musician, standart bearer

Special:

2x Wolf chariot (120)

Rare:
3 ironguts (144)

edit: kannattaisiko ottaa ironien tilalle leadbechereitä tai bulleja. Ja toinen wolf rykmentti ja shamu vaihdettu borcciin ja 2x wolf chariottiin. Ekstra crewit vaihdettu borcin heavy armoriin.

yht: 998
Viimeksi muokannut era_mur, Ma 09.06.2008 09:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: O&G vs kreivit 1k

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mielenkiintoista, että näinkin paljon on heroihin sijoitettuna pisteitä.

Vähän kyllä kummastuttaa hero valintasi. Ohan noin kyllä ihan kivat, mutta kun kenraalina on goblin shaman niin se kaivattu ld puuttuu kaikista, paitsi yhdestä yksiköstä. Eikö rullakusi toteemin kanssa muka ole tarpeeksi? Ei Vc:ltä nyt niin hirveesti tähän määrään pisteitä ole varaa laittaa heroihin. Pitää sitä muuallekin pisteitä jättää. Vaihtamalla toisen shamun halppis borciksi saadaan kova jätkä kenuksi, jonka tuomia tappoja sitten kaivataan lähiksessä.

Koska mitään sotakoneita ei toiselta puolelta ole löytymässä niin jotenkin ihmetyttää toisen susiyksikön tarve. Voihan sillä juu hakea flänkkiä ja blokkia marssia, mutta samaa voi tehä yhdelläkin. Saadaanpa lisää massaa ja tehoa listaan.

Nyt pitäisi olla tarpeeksi pisteitä toisen ngobboblokin örkeiksi muuttamiseen. Ei ole enää full gobbo, mutta jotenkin tuntuu itsemurhalta lähteä Vc:tä hakkaamaan niillä. Örkit muutenkin on koviksempia ja pärjäävät klosiksessa puolet paremmin kuin ngobot. Olisi sentään jotain mahiksiakin.

Jos örkit ei kiinnosta niin sitten vaan kärry tai fanoja listaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
era_mur

Nyt muokattu ehdottamallasi tavalla, kannattaisiko minun vaihtaa 2 rullaa sneaky stealing stuffiin (ei ole varmoja dispellejä, mutta vihulla vähenmän powereita ja minulla dispel dice)?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

era_mur kirjoitti: kannattaisiko minun vaihtaa 2 rullaa sneaky stealing stuffiin (ei ole varmoja dispellejä, mutta vihulla vähenmän powereita ja minulla dispel dice)?
Ei. Rullat on paljon parempia. Ohan se tietty kiva kun napataan vihulta poweria, mutta eiköhän Vc:llä ole sitä kuitenkin tarpeeksi, jos se niin haluaa. Automaattinen dispellointi kuitenkin on hyvä olla matkassa ihan pahan päivän varalle.

Kärryssä kuitenkin on nuo niin turhat crewit, joilla et tee yhtään mitään. Niiden käyttämät pisteet menisi paljon kätevämmin borcin ha:iin. Nyt sillä ei oikein uskalla käyttää mitään kahta kättä vievää asetta kun sitten ollaan vain T5:n suojaamia.
- Sinitähti
era_mur

Juu kiitos kun muistutit. Ja uskaltaako tällä vielä kohdata vc 1k peleissä ilman että on 100% varma että turpiin tulee?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

era_mur kirjoitti:Juu kiitos kun muistutit. Ja uskaltaako tällä vielä kohdata vc 1k peleissä ilman että on 100% varma että turpiin tulee?
No tähän kysymykseen pitäisi eka tietää tarkalleen, mitä Vc:ltä on tulossa, että voisi antaa varman vastauksen. Mutta kyllä tällä nyt pitäisi pärjätä, ellei ole ihan kädetön pelaaja.
- Sinitähti
era_mur

Käytössä olisi vielä 10 borccia, että kannattaako tehdä niista kamikaze rykmetti vaikka kalliita onkin, mutta löytyyhän vc myös kalliita yksiköitä joita pienentää?

era_mur edit en tiedä itsekkään mitä vastaan tulee, koska en ole pelannut häntä vastaan kuin keraan kun hän on käyttäny vc ja silloinkin vanhaa edikkaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”