Kyllä tämä on varmistettu. Ja tokihan komentaja saa 4+ coverin yksiköistä jotka ovat välissä.Myöskin olen ymmärtänyt, että yksinäisen IC:n saa targetoida, vaikka se ei olisi lähin yksikkö. Eli unitissa olo pelkästään antaisi sille suojaa. Paha juttu yksinäiselle crisis commanderille. (En kyllä muista nähneeni suoraa varmistusta tälle säännölle kirjan lukeneilta, joten se voi olla puppuakin).
Tau 5.edikassa? uusi kirja siihen??
Re: Tau 5.edikassa? uusi kirja siihen??
Obscured on kaiketi 5+... Nelonen vissiinkin tulee jos ajelee skimmerillä yli 12".
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Niin, jos välissä on yksiköitä. Pomoonhan voi olla sattumalta myös suora LoS. Toki se cover tulee hyvin usein kumminkin, että shield dronen/generatorin hyöty laskee huomattavasti. Siltikin, yksinäinen bossi on hyvin heikoilla, kun pari lascannonia saa sen kohteekseen. Pakko pistää se unittin sisälle.
Ihan kiva että wargear-valinnoissa tapahtuu pikkasen uudistuksia. Ei ole aina vastassa sitä perus-perinteistä, vaan saa kohdata pikkasen erinäköisiä juustoarmeijoita ;)
Muistaakseni obscured oli se 4+ save. Voin olla toki väärässä, tuon alueen huhuja kun on ollut niin montaa sorttia. Ainakin se SMF piti ensin olla 5+ mutta onkin 4+.
Tai jotain.
No, coverin saa kummiskin.
Ihan kiva että wargear-valinnoissa tapahtuu pikkasen uudistuksia. Ei ole aina vastassa sitä perus-perinteistä, vaan saa kohdata pikkasen erinäköisiä juustoarmeijoita ;)
Muistaakseni obscured oli se 4+ save. Voin olla toki väärässä, tuon alueen huhuja kun on ollut niin montaa sorttia. Ainakin se SMF piti ensin olla 5+ mutta onkin 4+.
Tai jotain.
No, coverin saa kummiskin.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
-
DrPullasorsa
Meneehän inkvisitiokin vielä 3. edikan kirjalla ja suht toimivana vielä mielestäni?Asura kirjoitti:Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
Dark eldarithan ovat vielä 2. edikassansa, eikö niitä pitäisi päivittää silloin kiireimmin?
Näitä sattuu...
- The Captain
- Valvoja
Dark eldarit ovat 3. edikan 2. edikassansa, eivät 40K:n kakkosedikassa. Toisin sanoen DE on jo saanut toisen codexinsa, kun taas inkvisitiolla on vielä ensimmäisensä.Pullasorsa kirjoitti:Meneehän inkvisitiokin vielä 3. edikan kirjalla ja suht toimivana vielä mielestäni?Asura kirjoitti:Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
Dark eldarithan ovat vielä 2. edikassansa, eikö niitä pitäisi päivittää silloin kiireimmin?
Eipä silti, DE on kyllä sen verran heikoilla ollut, että voisihan niitä päivittääkin. Viitosen huhut antavat jonkinmoista toivoa siitä, että eivät ne DE:tä ole ainakaan kokonaan hautaamassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mun taut pieksee teidät vaikka millä säännöillä :)
Mutta asiat mitä Anasa ilmoitteli ovat minunkin mieleeni, mutta ei closis hemmoja taulle...
Mutta asiat mitä Anasa ilmoitteli ovat minunkin mieleeni, mutta ei closis hemmoja taulle...
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
- Rosmariini
Oisko kellään heittää tuon ekan DE codexin kuvaa? itse yritin ettiä mut en löytänyt.. :/The Captain kirjoitti:Dark eldarit ovat 3. edikan 2. edikassansa, eivät 40K:n kakkosedikassa. Toisin sanoen DE on jo saanut toisen codexinsa, kun taas inkvisitiolla on vielä ensimmäisensä.Pullasorsa kirjoitti:Meneehän inkvisitiokin vielä 3. edikan kirjalla ja suht toimivana vielä mielestäni?Asura kirjoitti:Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
Eipä silti, DE on kyllä sen verran heikoilla ollut, että voisihan niitä päivittääkin. Viitosen huhut antavat jonkinmoista toivoa siitä, että eivät ne DE:tä ole ainakaan kokonaan hautaamassa.
- The Warmaster
Se taitaa olla samanlainen kuin nykyisinkin... ei se siitä mihinkään oo muuttunu.Rosmariini kirjoitti:Oisko kellään heittää tuon ekan DE codexin kuvaa? itse yritin ettiä mut en löytänyt.. :/The Captain kirjoitti:Dark eldarit ovat 3. edikan 2. edikassansa, eivät 40K:n kakkosedikassa. Toisin sanoen DE on jo saanut toisen codexinsa, kun taas inkvisitiolla on vielä ensimmäisensä.Pullasorsa kirjoitti:Meneehän inkvisitiokin vielä 3. edikan kirjalla ja suht toimivana vielä mielestäni?Asura kirjoitti:Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
http://uk.games-workshop.com/darkeldar/ ... e-gallery/Rosmariini kirjoitti:Oisko kellään heittää tuon ekan DE codexin kuvaa? itse yritin ettiä mut en löytänyt.. :/The Captain kirjoitti:Dark eldarit ovat 3. edikan 2. edikassansa, eivät 40K:n kakkosedikassa. Toisin sanoen DE on jo saanut toisen codexinsa, kun taas inkvisitiolla on vielä ensimmäisensä.Pullasorsa kirjoitti:Meneehän inkvisitiokin vielä 3. edikan kirjalla ja suht toimivana vielä mielestäni?Asura kirjoitti:Jos jotakin pitää päivittää niin necroneita. 3 edikas mennään vielkin.
Tuossa se on oikeassa yläkulmassa
Tärkeintä ei ole voitto, vaan itsensäkehuminen.
Totta puhuen krootit ja vespidit saisivat omat HQ yksikkönsä.Muutenki laajennettaisiin alieneita eli lisää yksiköitä vespideihin ja krootteihin.
Spessuihin olis myös ihan mukava saada "legendaarinen" Shaper tai "suuri" vespid chief.
Se GW:n legendaarinen shaper ei oo kauheen tyylikäs.
Spessuihin olis myös ihan mukava saada "legendaarinen" Shaper tai "suuri" vespid chief.
Se GW:n legendaarinen shaper ei oo kauheen tyylikäs.
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Toi on päivitetty versio ekasta. FAIL! http://www.fantasy-shop.gr/gallery/40k- ... -Codex.gifToilailee kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/darkeldar/ ... e-gallery/
Tuossa se on oikeassa yläkulmassa