"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vähän maastoa (päivitys 7.6)

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Rod

Vähän maastoa (päivitys 7.6)

Viesti Kirjoittaja Rod »

Katsellessani täällä toisten ihmisten hienoja maastonkappaleita heräsi innostus tehdä omaa maastoa. En ole koskaan ennemmin tehnyt maastoa, joten eikun styrofoamia ostamaan...
Pelilaudan kokoan 12"x12" palasista joita tulee olemaan 16 kappaletta eli 48"X 48". Tämä tulee hordes peleihin, mutta fabaakin tässä voi pelata ihan mukavasti. No pidemmittä puheitta niitä kuvia esiin:

Ensimmäinen palainen johon tulee vielä keskelle iso kivipaasi (pahoittelen salamaa, mutta varmaan siitä selvää saa):
Kuva

Toinen palainen (vielä WIP):
Kuva

Pari kukkulaa:
Kuva

Kuva

Risuja ja ruusuja kiitos.
Nuo kukkulat olen tehnyt vähän aijemmin ja siksi ne ovat kovin jyrkkiä. Minulla on tuolla vielä yksi palinen tekeille, mutta en viitsinyt ottaa siitä kuvaa.
PS: Ei kannata lipsauttaa puukkoa siltä foamilta peukaloon. Muuten tulee kolme tikkiä ja iso tuppo sormeen. Kokeiltu on...
Viimeksi muokannut Rod, La 07.06.2008 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Weedeeo

Re: Vähän maastoa

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Ensimmäinen palanen vaikuttaa ihan hyvältä kuvan perusteella.Jos ottaisit kuvan vaikka vähän yläviistosta, niin pystyisi paremmin hahmottamaan tuota.
WIPistä en oikeen osaa sanoa mitään. Kuvat kukkuloista on vähän suttuisia, mutta nekin kuitenkin vaikuttavat onnistuneilta.
Innolla jatkoa odotellen.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kiitos. Juu kuvat ovat suttuisia ja huonoja minunkin mielestä. Päivitystä ei ainakaan kauheesti tule lähipäivinä koska tämä peukalo on tosiaan paketissa ja kolmella tikillä varustettu ja iihana hordes lähetys tulee maanantaina. Jos tuon WIP palaisen saisi viikonloppuna tekaistua valmiiksi.
Weeman

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Kävin just kommentoimassa tota sun ekoja ukkoja blogias. Mutta kyllä nämäkin hienoja ovat ekoiksi siis.:D
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Tattista vain. Pakko perua sanani. Olen minä tehny isoveljelle hassun tornin vuonna nakki ja makkaranpätkä, Siitäki tuli aika komistus.
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Laita parempia kuvia kappaleen valmistuttua, niin tulen kommentoimaan tarkemmin.

Salama tosiaan häiritsee hieman, mutta mikäli tulkitsen tuota oikein niin ihan hyvältä näyttää. Kiinnitin huomiota noihin monttuihin foamissa, nyrkilläkö olet niitä paiskonut?
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Co. Yarrick kirjoitti:Kiinnitin huomiota noihin monttuihin foamissa, nyrkilläkö olet niitä paiskonut?
Kantapäällä:D. Isoveli halusi maasta epätasaista ja en ole mieltyny hirveästi tuon puukon kanssa sohimaan joten poljon knatapäällä kuhmuja. Näyttää hienolta.

Kiitos kaikille kommenteista. Koska palautetta on tullut paljon ja hyvää palautetta niin päivitän tätä jo ensimmäisenä päivänä. Nämä maastot ovat vielä WIP joten älkää niistä välittäkö.

Kuvat siis:
Kuva
Tästä ei tule semmoista "synkkää" metsää vaikka se saattaa vähän näyttää. Nuista tulee keloja jahka jaksan liiman kanssa värkätä.

Kuva
Kuva
Pienehkön tunnelin tein.

Tänään saattaa tulla vielä yksi päivitys, mutta sekin on WIP. Nämä minun maastot on semmoisia "tavallisia" koska haluan kokeilla maaston tekemistä. Onko kellään mitää ideoita mitä näihin voisi laittaa tai kenties ideoita toisiin palasiin. Seuraavaksi teen pellon ja jos saan jostain vedentekoainetta teen lammen.
Risut ja ruusut taas kiitos.
Weedeeo

Re: Vähän maastoa (päivitys 7.6)

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Jos tuota tunnelin päällä olevaa kappaletta tullaan pitämään tuossa päällä, kannattaa tehdä nuo kallion muodot yhtenäisiksi. Näyttäähän se oudolta, jos yhtäkkiä alkaa rinteessä samalla korkeudella ihan uudet kuviot.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Weeman

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Joo pellosta tulee varmaan hieno. Olisi siihenkin hieno idea mutta kun en sitä osaa selittää ja varsin kallisikin se olisi. Kun varmaan luulen vaan että tahot treenaa noit maastoi. No kuitenkin kiva kun jaksat päivitellä näin usein. No minä seuraan näitä sinun molempia blogejasi, että kivat sulle!Ainiin ja tahtoisin kysyä että miksi sinun kaikki nuo mäet ovat noin jyrkkiä?
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
RaivokasMagma

Viesti Kirjoittaja RaivokasMagma »

Onhan nuo hienoja. Yritän jotenkin pistää korteni kekoon että saisimma FaBa/Hordes maaston valmiiksi ja otama joskus 40k lauta projektiksi. Yritän vauhdittaa omia maalaamisia jotta pääsisimmä pellaan. En malta odottaa :)
"Every modern band is just copying Judas Priest"

Wood Elf armeijasta maalattu:
20/20 Glade Guard, 12/12 Dryad, 5/5 Wild Rider ja 0/2 Hero (vieläki)
Deathwish

Viesti Kirjoittaja Deathwish »

Mistä ostit tuota levyä ja paljonkohan mahto kustantaa?
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

@weeman
Mäet tosiaan ovat jyrkkiä ja niitä tehdessä alkaa hermot mennä, koska sitä foamia lentää vaatteisiin eikä lähe pois. Pitäisi varmaan ostaa tuota 1" styrofoamia. Kiva, että suraajia löytyy. Kerro vaan se ideas. Siihen tulee variksenpelätin jos jaksan sen kyhätä.

@Raivokasmagma
Vee

@Deathwish
Levy on styrofoamia jota löytää varmaan mistä tahansa rautakaupasta, koska sitä käytetään eristeenä. Kannattaa kysyä rakkennustyömaalta ylijääneitä paloja. Lauta taisi maksaa 12 euroa, mutta sitä on runsaasti.

Päivitystä ei varmaan lähiaikoina tule sillä saan tämän peukalon kuntoon vasta sunnuntaina.
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Finnfoam on pehmeämpää ja siten helposti muovailtavaa. Itsekin olen tuota styrofoamia käyttänyt, eikä oikeen luonnistunut. Miten sait nuo urat siinä onnistumaan noin hienosti?

Niin ja styrofoamia saa ilmaiseksi ainakin K-Raudasta, kun vain kehtaa etsiä niitä ylijäämäpaloja.

Metsä ei silmääni kukoista, mutta toki warsin wip. Tunneliin en käyttäisi tuota päällisosaa.

P.S. Näyttää muuten aivan Mines of Moria -pöydältä.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Puukolla minä nuo urat sain. Mutta peukalon tärväsin:(.
Tuota finnfoamia ei vain saa täältä. Näin sitä kyllä yhdellä rakennuspaikalla, mutta en tiedä tohdinko kysyä niiltä sitä. Kiitos vain, mutta mines of moria lookkia en halua. Eipä voi mitään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”