"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

2000pts Empire armeija

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Son of Sigmar

2000pts Empire armeija

Viesti Kirjoittaja Son of Sigmar »

Tarvitsisin neuvoja millainen olisi hyvä 2000 pisteen Empire armeija. Olisi myös kiva tietää kuinka paljon tälläinen myös maksaisi ja mistä olisi edullista tilata. Olen vasta hiljattain kiinnostunut Warhammerin miniatyyri osuudesta joten en tiedä siitä vielä kovinkaan paljoa.
Jurpo

Re: 2000pts Empire armeija

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Siinä on paljon miekkamiehiä, ritareita ja tykistöä. Jonona kulkevat flagellantit ovat tervakuoppa ja Rare-slotteihin höyrytankit.

Hyvä tapa aloittaa on hankkia Batallion-boksi, pari blisteriä erilaisia hahmoja ja/tai se kapteeni-boksi.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Ostat kaupasta kaksi steam tankkia, alttarin, 4 tykkiä, maagin, 2 laatikkoa Kighteja. Optinaaliseilla kamoilla maksaa pisteissä 1779 ja euroissa 337,5. Loppu pisteillä vaikka toisen maagin joka tulee lootasta mukana. Molemmat vielä 2lvl niin saat jonkun näköisen semimagian, sitten liput vaikka knighteille. Tässä on vähälukuinen armeija, joten nopeasti kasassa ja maaleissa. Myös pelit voitetaan aika hyvin jos osaa, mikään autowin ei aina ole mutta tarpeeksi kova. Ehkä vähän tylsä pelata mutta mitä siitä.

Hinta on kova, mutta sen voin sanoa että kolme 25 miehen boxia state trooppia 9 miehen detachmenteillä tarttee 102 nappia. Kaupasta ostettuna se maksaa pelkästään 100 miehen osalta 225€, ja vielä se 11. laatikko että saa 2 miestä mukaan, jolloin hinta on 247,5€. Siihen vielä 2 tykkiä, mortar, knighteja yksi ryhmä, 2 maagia, hellblasterin, 2 crossbow yksikköä, kenraali ja bösbi maksaisi euroissa vielä 192,5 eli 440€. Eli juustoinen armeija on vielä halvempi. Stankki on vain piste/euro suhteessa halvempi kuin statetroop. 300pts Statetrooppia maksaa 112,5€, 300pts stankki vai 70€.

Tämä siis hinta vertailu armeijasta. Joku toinen saa sitten tehdä tyylivertailun.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Kehveli

-

Viesti Kirjoittaja Kehveli »

-
Viimeksi muokannut Kehveli, To 03.01.2013 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Creeser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Creeser »

Rahaa säästää myös konfaamalla. Kenraalit, kapteenit ja BSB on aika helppo konfata perusjannusta. Sotakoneistä helposti itse rakennettavia ovat helstorm, helblater ja steamtank. Itse olen nuo kaikki tehnyt itse. Rahaa meni pari euroa tarvikkeisiin ja hyöty on sitäkin suurempi. Eikä ole edes vaikeaa.

Kuva Tuossa on steamtankkini pohjamaaleissa ja viimeistelemättömänä.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft

http://www.takomoalkutuli.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”