Daemon-dexistä mietintöjä

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Abaddon71

Re: Daemon-dexistä mietintöjä

Viesti Kirjoittaja Abaddon71 »

Ratovaari kirjoitti:
Oletteko muuten huomanneet, että The Masquella on Tzeentchin gifti, We Are Legion. Onkohan hän sitten oikeastikkin petturi? ;D
Tai sitten GW vain ei jaksanut väsätä sille omaa Uniikki-giftiä.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ratovaari kirjoitti:Oletteko muuten huomanneet, että The Masquella on Tzeentchin gifti, We Are Legion. Onkohan hän sitten oikeastikkin petturi? ;D
Kyky sopii kyllä varsin mainiosti Masquelle, kun Pavanea ei kerran saa samaan yksikköön käyttää useampaan kertaan vuorossa.. Joten uskoisimpa että ihan pelitekninen ratkaisu. Eipä siihen sen kummempia syitä tarvitse olla.
Jan von Carstein kirjoitti:Mutta eikös myös Blue Scribesillä tai Kairoksella ole joku Slaaneshin psykovoima? Näin äkkiä muistaisin, muta dexi on kaukana niin ei pääse tarkistaan....
Scribeillä on tosiaan Slaaneshin Pavane (ja Nurglen Aura of Decay).. Khornen deathstrike on ainoa BSää käyttävä gifti jota heillä ei ole.
Mutta tämä nyt selittyy ihan fluffilla, kun kerran kaikki taika on tällä kertaa palasia Tzeentchistä itsestään joita Scribejen on tarkoitus kerätä talteen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Jan von Carstein kirjoitti:Ja asiaan: demonettejä varmaan 10 ryhmissä. Tai niin itse tekisin. Suht isoja että kestänee hieman muttei liian kalliita, imo. Tai sitten kunnon fluffipelaajan 2x6 eli 12-naisen ryhmissä.
Näin taidan sitten tehdä, eli 12-naisen ryhmiin, koska fluffin takia en muita kuin slaaneshin tyyppejä ota, niin pidetään sitten slaaneshin tyyli.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”