"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mounteista

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aatami

Mounteista

Viesti Kirjoittaja aatami »

Eli: Mitä tasan tarkkaan mountti tekee? Voitteko selittää (Luin sääntökirjasta mutta en tajunnut täysin) ? Ja vielä olisi erillisiä kysymyksiä samasta aiheesta:
1. Hyökkääkö se erikseen omilla stateillaan, Vai lisätäänkö sen A ratsastajan A:han?
2. Onko ratsun W:stä mitään hyötyä (Nyt esimerkiksi jos Borc lordille ottaa ratsuksi wyvernin niin onko mitään hyötyä wyvernin W:stä vai onko Borc lordilla vieläkin 3 W)?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Drago^

Re: Mounteista

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Ratsu voi mahdollisesti iskeä, antaa lisää US:iä, liikuttaa ratsastajaa nopeammin (luultavimmin se pääpointti) ja antaa hieman armour savea.

1. Kyllä, jos mountilla on attack sarakkeessa enemmän kuin nolla niin tottahan toki se iskee ja iskee omilla stateillaan.

2. Jos ratsussa on elämiä (W) niin tämä tarkoittaa sitä, että ratsun voi tappaa ratsastajan alta. Normaaleja koneja ei voi pudottaa alta, mutta esimerkiksi lohikäärmeitä voi iskeä ja ampuminen ja magiointi (yleensä) randomisoidaan ratsastajan ja ratsun välillä. Tätä voi pitää hyötynä ja haittana. Kalliin ratsun voi taklata alta jolloin sankari jalkautuu, mutta se satunnainen keppisade voi ropista lohikäärmeen nahkoihin joka mahdollisesti kestää tätä pidempään.

Ratsun ja ratsastajan elämät eivät yhdisty.

Lue säännöt uudestaan ajatuksen kanssa tai kysy jotain ystävää kääntämään nämä tarkemmin taikka jotain joka osaa nämä säännöt selvittämään tarkemmin.
No pain no gain.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Drago^ kirjoitti:2. Jos ratsussa on elämiä (W) niin tämä tarkoittaa sitä, että ratsun voi tappaa ratsastajan alta. Normaaleja koneja ei voi pudottaa alta
Tarkennetaanpa hieman Dragoa, sillä kaikille mounteille on merkitty W-määrä. Elikkä ainoastaan yli yhden haavan mountteja on mahdollista ampua alta. Esim. perusheppaa ei voi ampua alta, mutta pegasuksen voi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Viral Infection

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Anteeksi tyhmä kysymys mutta voiko Juggernaut of Khornen Targetoida koska se ei ole perus polle (no niin teidän syy.. ny soi päässä kummelien "Nyt Polle poissa on") Ja jos ei niin onko ainoa tapa tehdä pollesta metukkaa, eli iskeä takaisin kun polle potkaisee? (hyökkää)
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

PredAlieni kirjoitti:Anteeksi tyhmä kysymys mutta voiko Juggernaut of Khornen Targetoida koska se ei ole perus polle
Juggernaut ON ihan tavallinen cavalrymount (vaikkakin eri basella), sillä on nimittäin vain yksi woundi.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Viral Infection

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Deetwo kirjoitti:
PredAlieni kirjoitti:Anteeksi tyhmä kysymys mutta voiko Juggernaut of Khornen Targetoida koska se ei ole perus polle
Juggernaut ON ihan tavallinen cavalrymount (vaikkakin eri basella), sillä on nimittäin vain yksi woundi.
Hups en huomannut!
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
aatami

Drago^ kirjoitti:Ratsu voi mahdollisesti iskeä, antaa lisää US:iä, liikuttaa ratsastajaa nopeammin (luultavimmin se pääpointti) ja antaa hieman armour savea.
Mikä ihme on US?
'10-'11-'12 WDL
Griefbringer

Viesti Kirjoittaja Griefbringer »

US = Unit Strenght

Lisää aiheesta sää(n)tökirjan sivulla 71.
aatami

Griefbringer kirjoitti:US = Unit Strenght

Mikä sivu BFSP:ässä tulevassa sääntökirjassa?
'10-'11-'12 WDL
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

aatami kirjoitti:
Griefbringer kirjoitti:US = Unit Strenght

Mikä sivu BFSP:ässä tulevassa sääntökirjassa?
Pikkukirjassa on ihan samat sivunumerot säännöille.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”