dispelling
dispelling
Niin tässä on kavereitte kaa mietitty miten toi disspellaus toimii, ja mikä toi dispell dice on kaverit sanoo että se on se missä on ne misfiret ja ne mutta haluaisin saaha tietää.
ps:tartteeko kääpiöt rune smithin tai lordin että voi dispellata
ps:tartteeko kääpiöt rune smithin tai lordin että voi dispellata
Re: dispelling
Castaamiseen ja Dispellaamiseen liittyvät säännöt löytyvät sääntökirjan sivuilta 106-109.
Et tarvitse erikseen hahmoa dispellaamiseen.
Et tarvitse erikseen hahmoa dispellaamiseen.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
kiitos mutta mikä on dispell dice
Se on noppa jota käytetään dispeloimiseen.DOT kirjoitti:kiitos mutta mikä on dispell dice
Omistathan sääntökirjan?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
omistan mutta onko se erikseen joku noppa vai D6 en oo mikää paras enkusDeetwo kirjoitti:Se on noppa jota käytetään dispeloimiseen.DOT kirjoitti:kiitos mutta mikä on dispell dice
Omistathan sääntökirjan?
ja tää sääntökirja on se batle for skull pass
Ihan normaali d6DOT kirjoitti:omistan mutta onko se erikseen joku noppa vai D6 en oo mikää paras enkusDeetwo kirjoitti:Se on noppa jota käytetään dispeloimiseen.DOT kirjoitti:kiitos mutta mikä on dispell dice
Omistathan sääntökirjan?
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
- Half-breed
Jos ei enkku aukea, niin kannattaa käyttää sanakirjaa/sisaruksia/vanhempia/enkunopea apuna.DOT kirjoitti:en oo mikää paras enkus
Sitten BfSP:n kirja on täysin sama kuin iso sääntökirja, siitä on vain leikattu ylimääräinen huttu pois, mutta sääntöjä ei ole leikattu mitenkään.
Half-edit: Lisäksi ensi kerralla kannattaa käyttää hakua, parin minsan hakemisella löyty tällanen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Sry meillä ei koneessa jostain syystä haku toimiHalf-breed kirjoitti:Jos ei enkku aukea, niin kannattaa käyttää sanakirjaa/sisaruksia/vanhempia/enkunopea apuna.DOT kirjoitti:en oo mikää paras enkus
Sitten BfSP:n kirja on täysin sama kuin iso sääntökirja, siitä on vain leikattu ylimääräinen huttu pois, mutta sääntöjä ei ole leikattu mitenkään.
Half-edit: Lisäksi ensi kerralla kannattaa käyttää hakua, parin minsan hakemisella löyty tällanen.
PS:en valehtele
- Druzhina Captain
- Valvoja
Foorumi ei ole sääntöjen korvike. Muuten jos on jotain perusasioihin liittyviä kysymyksiä, ne kuuluvat Perusteet-osioon.