Tiedän että armeijalista meni vähän yli tuolla 1 pisteellä mutta toivottavasti se ei ketään aivan suunnattomasti haittaa?
ja nyt sitten armeijaan:
1- Warwitch Deneghra
2- Slayer Heavy warjackia
1- Banelord Tartarus
7- Baneknightia ja 1 kessu
2- Pistolwraith
Ideana on vähintään keskinkertainen "all-rounder" poppoo jolla voi ottaa vastaan jos jonkinlaisen hyökkäyksen ja kaataa jos jonkinlaisen armeijan.Ideana onkin toimia näin: Slayerit liikkuvat Deneghran mukana ja suojaavat tätä parhaansa mukaan.Baneknightit ja Tartarus koittavat liikkua mahd.turvallisesti kiroamisetäisyydelle ja hyökäävät sitten täysiä vihollisen jalkaväen kimppuun ja toivon mukaan nostattavat pari lisähemmoa taistelemaan Cryxien puolella.Pistolwraithien ideana on toimia kummankin ryhmän mukana ja antaa pientä tulitukea ja rampauttaa vihollisia ja muutenkin mahdollisia hyökkäyskohteita ennenkuin muu porukkaa hyökkää.
Olkaa hyvät.Plussia ja miinuksia saa alkaa heittelemään!
Cryx Armeija:500pts
Cryx Armeija:500pts
Boom!!! Hur hur hur...
Re: Cryx Armeija:500pts
Itse henk koht olen noiden pisterajojen ylittämisestä hieman nihkeä kun kuitenkin sen alle pääsee (yleinsä) tiputtamalla yhden trooperin (tai pahimmassa tapauksessa soolon) pois.
mutta itse listaan.
Slayerit on ihan jees peruskamaa tosin Sheeteri taas on yhdeksällä pisteellä paljon parenpi joten useimmiten ne slayerit jotuvat pienen konversion kohteeksi ja muuttuvat Sheeteriksi. Tosin sheeteriä on hankalempi kontrolloida joten se ei ihan joka casterille sovi.
Denny, kuten kaikki cryx casterit, melkeinpä tarvitsevat sen 1-2 kanaa, joita oikein voi olla liikaa.
Arc nodet kuitenkin antava kivasti spelleille rangea ja mahdollistavat casterin takana pitämisen.
Itse muokkasin listaa muotoon:
Faction: Cryx
Army Points: 492/500
Victory Points: 16
Warwitch Deneghra
Seether
Deathripper
Deathripper
Skarlock
Bane Lord Tartarus
Pistol Wraith
Pistol Wraith
Bane Knights (8)
Mainitaan nyt sen verran että en Dennyn comandia tarkistanut että miten hyvin se pärjää Sheeterin kanssa.
mutta itse listaan.
Slayerit on ihan jees peruskamaa tosin Sheeteri taas on yhdeksällä pisteellä paljon parenpi joten useimmiten ne slayerit jotuvat pienen konversion kohteeksi ja muuttuvat Sheeteriksi. Tosin sheeteriä on hankalempi kontrolloida joten se ei ihan joka casterille sovi.
Denny, kuten kaikki cryx casterit, melkeinpä tarvitsevat sen 1-2 kanaa, joita oikein voi olla liikaa.
Arc nodet kuitenkin antava kivasti spelleille rangea ja mahdollistavat casterin takana pitämisen.
Itse muokkasin listaa muotoon:
Faction: Cryx
Army Points: 492/500
Victory Points: 16
Warwitch Deneghra
Seether
Deathripper
Deathripper
Skarlock
Bane Lord Tartarus
Pistol Wraith
Pistol Wraith
Bane Knights (8)
Mainitaan nyt sen verran että en Dennyn comandia tarkistanut että miten hyvin se pärjää Sheeterin kanssa.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Dennyllä on Cmd 8, eli voi olla hieman ongelmia sen Seetherin kanssa. Toisaalta se re-rolliin tarvittava focus ei mene hukkaan, kun esim. Slayerille se pitäisi tunkea kuitenkin.
Useimmiten pisteen tai kahden ylitys ei haittaa kaveri porukan peleissä, mutta turnauksissa moinen ei kävisi päinsä, joten miksi edes pelata listalla, joka ei ole turnauskelpoinen? Tosiaan kuten Tuska sanoi, yksi trooper vähemmän ja pisteraja ei enää ylity.
Tuskan ehdottamat parannukset ovat suositeltavia, mutta miksi pelata Cryxillä ylipäätänsäkään? ;)
Useimmiten pisteen tai kahden ylitys ei haittaa kaveri porukan peleissä, mutta turnauksissa moinen ei kävisi päinsä, joten miksi edes pelata listalla, joka ei ole turnauskelpoinen? Tosiaan kuten Tuska sanoi, yksi trooper vähemmän ja pisteraja ei enää ylity.
Tuskan ehdottamat parannukset ovat suositeltavia, mutta miksi pelata Cryxillä ylipäätänsäkään? ;)
Tuskan idea kuulosti oikein hyvältä mutta jostain syystä en luota noihin peltikanoihin yhtään kun tuppaavat aina räjähtämään ennenaikojaan. tosin tuon toisen Slayerin voisi kenties korvata jollakin että tuon yhden pisteen saisi viilattua pois. en ole vain keksinyt vielä vaihtoehtoa sille..ehkäpä pari kanan tyylistä kaveria kuten jokin Nightwretch taikka pari helldiveria voisivat tehdä terää?
Boom!!! Hur hur hur...
Denny ilman vähintään kolmea arc nodea on aika lol. Seetherikin on aika lol huonon commandin takia. Tuolta pääkeskustelufoorumilta varmaan löytyy vanhoja Cryxilistoja, joissa on käytetty Dennyä pohjana, sieltä löydät varmasti hyviä vinkkejä. (ellei niitä sitten ole siirretty tähän)
Tuskan lista oli periaatteessa ihan ok, ilman Seetheriä kuitenkin.
Tuskan lista oli periaatteessa ihan ok, ilman Seetheriä kuitenkin.
Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Dennyllä, jolla olen yli puolet peleistäni pelannut, en ole koskaan käyttänyt yli kahta kanaa, vedinpä yhden turneen yhdelläkin kanalla. Riippuu vähän miten niitä käyttää.
Lisäksi Seether pysyy vielä command kahdeksalla riittävästi aisoissa, joskus on tainnut mennä kaksi rerollia kurissa pitämiseen mutta verrattuna ensimmäisellä tai vähintään toisella heitolla onnistuneisiin ei suhde ole paha.
Sen sijaan kokonaan nooditon Denny... sitäkin olen kokeillut, ja vaikka takkiin tuli skenaariolla, teurastin vastustajan armeijan helpohkosti aina casteria myöten.
Mitä tästä opimme? Kaikkea erilaista kannattaa kokeilla.
Dennyllä, jolla olen yli puolet peleistäni pelannut, en ole koskaan käyttänyt yli kahta kanaa, vedinpä yhden turneen yhdelläkin kanalla. Riippuu vähän miten niitä käyttää.
Lisäksi Seether pysyy vielä command kahdeksalla riittävästi aisoissa, joskus on tainnut mennä kaksi rerollia kurissa pitämiseen mutta verrattuna ensimmäisellä tai vähintään toisella heitolla onnistuneisiin ei suhde ole paha.
Sen sijaan kokonaan nooditon Denny... sitäkin olen kokeillut, ja vaikka takkiin tuli skenaariolla, teurastin vastustajan armeijan helpohkosti aina casteria myöten.
Mitä tästä opimme? Kaikkea erilaista kannattaa kokeilla.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Et selvästikkään pelaa samaa peliä minun kanssa, jos pystyt pelaamaan Dennyn vahvuuksilla yhdellä kanalla. Yhden kanan kriplaamiseen menee vastustajalta keksimäärin vuoro, jonka jälkeen Denny ei oikein voi enää pelata sellaista peliä, jossa on omillaan... Kaikkea häröä toki voi kokeilla, mutta ketjun aloittaja pyyteli hyvää peruslistaa jolloin tuskin kannattaa alkaa ehdottelemaan kanatonta Dennyä :PDennyllä, jolla olen yli puolet peleistäni pelannut, en ole koskaan käyttänyt yli kahta kanaa, vedinpä yhden turneen yhdelläkin kanalla. Riippuu vähän miten niitä käyttää.
Toisaalta voisit blastata vastustajasi pois kentältä spelleillä sen sijaan, että koitat kontrolloida omaa armeijaasi, mielestäni ensimmäinen vaihtoehto on kivempi.Lisäksi Seether pysyy vielä command kahdeksalla riittävästi aisoissa, joskus on tainnut mennä kaksi rerollia kurissa pitämiseen mutta verrattuna ensimmäisellä tai vähintään toisella heitolla onnistuneisiin ei suhde ole paha.