"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos armeijat

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Brozzu

Chaos armeijat

Viesti Kirjoittaja Brozzu »

Moro. En tiedä, mitä pitäisi kysyä, mutta voisiko joku kertoa, että miten chaos armeijoita saa yhdistellä? Kun jostain olen kuullut, että niitä saa yhdistellä, mutta en oo viel nähnyt kenenkään tekeveän niin :D Ja onko joitakin rajotuksia, monta tai mitä saa ottaa??
Korjatkaa jos olen väärässä koko asian suhteen
Pecu

Re: Chaos armeijat

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Ennen sai yhdistellä, mutta uusien kirjojen myötä armeijoiden yhdistely on kielletty.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Eikös jotain beasts of chaosta saa hordes of chaokselle, esim. chaos spawn tai chaos dragon?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Aapo95 kirjoitti:Eikös jotain beasts of chaosta saa hordes of chaokselle, esim. chaos spawn tai chaos dragon?
Kummatkaan mainitsemistasi joukoista eivät ole BoC-kirjassa, vaan HoCin joukkoja.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Half-breed kirjoitti:
Aapo95 kirjoitti:Eikös jotain beasts of chaosta saa hordes of chaokselle, esim. chaos spawn tai chaos dragon?
Kummatkaan mainitsemistasi joukoista eivät ole BoC-kirjassa, vaan HoCin joukkoja.
Ok, kiitos vastauksesta, olin epävarma asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”