"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lian tekeminen

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
O'snobba

Lian tekeminen

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Eli pitäisi ork looted wagon maalata metallisen likaisella sävyllä, mutten ihan varma ole miten maalata, joten osaisitteko kertoa?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Barnabas

Re: Lian tekeminen

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Huoh... Tästäkin on varmaan satoja aiheita...*Kröhhakukröh*

Lähtisin varmaan ensin maalaamaan boltgun metallilla, tämän jälkeen sekoitat mustaa ja tumman ruskeaa(scorched brown), lisäät vettä(niin paljon, että se on melkein värjättyä vettä, kokeilemalla löytää oikean suhteen.) ja sudit metalli pintojen yli. Mitä likasempaa haluat, sen enemmän laitat kerroksia.

Touché!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Barnabas kirjoitti:Huoh... Tästäkin on varmaan satoja aiheita...*Kröhhakukröh*

Lähtisin varmaan ensin maalaamaan boltgun metallilla, tämän jälkeen sekoitat mustaa ja tumman ruskeaa(scorched brown), lisäät vettä(niin paljon, että se on melkein värjättyä vettä, kokeilemalla löytää oikean suhteen.) ja sudit metalli pintojen yli. Mitä likasempaa haluat, sen enemmän laitat kerroksia.

Touché!
Tai toinen vaihtoehto on käyttää ruskeaa inkkiä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Barnabas

Jep, mutta kun inkit on poistettu myynnistä, niin en turhaan viittinyt niitä mainita.
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

No vielä kysyn tässä topicissa, että mikä on se yleisin örkkien alusten maalaus tapa? Itse olen ajatellut mustaksi ja sitten tuolla lika ohjeella kaikkialta ylitse. Tämä on siis ensimmäinen örkki alus jota maalaan niin ihan siksi pitää kysyä, kun en tiedä.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Barnabas

Punaisella pohja. Mustavalkoinen ruudukko reunoihin, armottovat vauhti raidat yms., toisin sanoen niin, että se näyttää mahdollisimman collilta, nopealta ja on hyvän näköinen myös itsestäsi.

Pakko myöntää, että örkkiajoneuvojen maalaustapoja on varmaan yhtä paljon, kuin maalaajiakin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Red 'uns go fastah.

Barnabakseksen ohjeet ovat aika yleispätevät. Vielä Supa-Grippo brändiksi renkaisiin niin hyvä tulee.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”