behemoth ja bran-o-kor:
behemoth ja bran-o-kor:
saako behemothin örkkejä samaan joukkoon norm. örkkien kanssa vai pitääkö ne hankkia allyiks?
- Half-breed
Re: behemoth ja bran-o-kor:
Ovat kaksi eri armeijaa, joten saat niitä vain allyiksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ei ihan noinkaan...
Periaatteessa Behemothit eivät saa mitään liittolaisia (ally) eikä palkkiksia (mercenary), eikä niitä myöskään saa liittolaisiksi mihinkään armeijaan. Poikkeuksen muodostavat Bran-O-Kor Tracker klaani joita saa pelattua liittolaisina Behemoth armeijassa ihan sellaisinaan, sekä Behemoth Trollit jotka lasketaan tietyin poikkeuksin liittolaisiksi.
Samalla kuitenkin mistä tahansa muusta örkistä paitsi Bran-O-Kor charactereista, Brontops Ridereista ja Animist Shamaneista Brontopsilla saa tehtyä Behemoth örkin 3ap:n lisämaksulla. (OT: *Vaan kysymys kuuluukin, että ovatko Cadwallon/mercenary örkit örkkejä tämän säännön puitteissa... Tiedä häntä*)
Lisätietoja saa esim. Dogs of War kirjan sivuilta 143-145.
Yrska
Periaatteessa Behemothit eivät saa mitään liittolaisia (ally) eikä palkkiksia (mercenary), eikä niitä myöskään saa liittolaisiksi mihinkään armeijaan. Poikkeuksen muodostavat Bran-O-Kor Tracker klaani joita saa pelattua liittolaisina Behemoth armeijassa ihan sellaisinaan, sekä Behemoth Trollit jotka lasketaan tietyin poikkeuksin liittolaisiksi.
Samalla kuitenkin mistä tahansa muusta örkistä paitsi Bran-O-Kor charactereista, Brontops Ridereista ja Animist Shamaneista Brontopsilla saa tehtyä Behemoth örkin 3ap:n lisämaksulla. (OT: *Vaan kysymys kuuluukin, että ovatko Cadwallon/mercenary örkit örkkejä tämän säännön puitteissa... Tiedä häntä*)
Lisätietoja saa esim. Dogs of War kirjan sivuilta 143-145.
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Dänks. Sääntöjä en vielä tarvitse, sillä ajattelin vain aloittaa confrontaation ja tehdä jonkun 300-400 pisteisen porukan (näin aluksi).
Olisiko mitään hyvää ideaa armeijan rakennukseen?
Olen aina tykännyt mahdollisimman monipuolisista armeijoista, esim. mage, ratsuväkeä, jousimiehiä ja perus massaa.
Mitenköhän nuo kaikki saisi siihen joukkoon?
Olisiko mitään hyvää ideaa armeijan rakennukseen?
Olen aina tykännyt mahdollisimman monipuolisista armeijoista, esim. mage, ratsuväkeä, jousimiehiä ja perus massaa.
Mitenköhän nuo kaikki saisi siihen joukkoon?
No monipuolisin lista ehdottomasti löytyy Cadwallonilta, mutta esim. Alahan täyttää nuo kriteerisi melko hyvin, samoin Acheron, Drunet, Dirzit, Tir-Na-Borit, Goblinit, Örkit jne. Rajoituksia käytännössä on huomattavasti vähemmän fabaan nähden. Eri asia sitten on mikä käytännössä parhaiten toimii.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
No örkeillä ollaan menossa....
- Hammerheart
No ensin kannattaa päättää, että haluaako Bran-O-Koria vai Behemotheja. Jos jälkimmäisiä, niin, ihan hyvä lähtökohta voisi olla:
Kolghor + linko = 80
Mystic of the Behemoth = 28
Mountaineer of Behemoth = 35
2 x Warrior of Wind = 52
2 x Tracker = 50
== 245 pistettä
Tuolla voi pelata ja siinä on ampumista ja magiaa ja myllykykyä. Laajennettaessa pari Warrior of Windiä lisää ja Warrior of Stoneja, niin 400 alkaa olla kasassa.
Kolghor + linko = 80
Mystic of the Behemoth = 28
Mountaineer of Behemoth = 35
2 x Warrior of Wind = 52
2 x Tracker = 50
== 245 pistettä
Tuolla voi pelata ja siinä on ampumista ja magiaa ja myllykykyä. Laajennettaessa pari Warrior of Windiä lisää ja Warrior of Stoneja, niin 400 alkaa olla kasassa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
paljonkohan tollasen hinta olis?