Mordor
Re: Mordor
Voisivat kyllä vähän selvemmin kirjottaa. Ok, nyt tajusin.
Come to the dark side. We have cookies!
...allows any Evil Hero... Eli any on tässä yhteydessä jokainen tai mikä tahansa
Eli aina kun Pahan Sankari joka on kuuden tuuman päässä yrittää tehdä heroic actionia, niin heitetään D6. Jos heitto on 4+, actioni tehdään, mutta mightya ei tarvi käyttää. Eli nopaa heitetään aina kun (paha) sankari yrittää heroic actionia kuuden tuuman päässä ruoskaörkistä.
Ja se every-other meinaa juuri sitä onnistumismahdollisuutta kuten Elrohir jo sanoi
Eli aina kun Pahan Sankari joka on kuuden tuuman päässä yrittää tehdä heroic actionia, niin heitetään D6. Jos heitto on 4+, actioni tehdään, mutta mightya ei tarvi käyttää. Eli nopaa heitetään aina kun (paha) sankari yrittää heroic actionia kuuden tuuman päässä ruoskaörkistä.
Ja se every-other meinaa juuri sitä onnistumismahdollisuutta kuten Elrohir jo sanoi
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
- Half-breed
On kyllä niin selvästi kirjoitettu, ettei voi selvemmin kirjoittaa. Eikä tuossa ole edes mitään tulkinnanvaraista.lotr14 kirjoitti:Voisivat kyllä vähän selvemmin kirjottaa. Ok, nyt tajusin.
Suomeksi tuo sääntö menee siis:
Mordor Orc Taskmasterit antavat sinun suorittaa sankarillisia toimia useammin. Heidän Whip of the Masters -sääntö antaa jokaisen pahan sankarin, myös heidän itse, 6" sisällä heittää D6 yrittäessään sankarillista toimea. 4+ heitolla ei ole tarvetta kuluttaa mahtipistettä - sankarillinen toimi on ilmainen. Tämä tarkoittaa että joka toinen sankarillinen toimi ei vaadi mahdin käyttämistä.
Näetkö sinä mitään tulkinnanvaraista. Minä en ainakaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kyllä sen noin tajuaa, mutta meikäläisellä on enklanti vähän niin ja näin. Hikinen 8.
Minä näen. ''Tämä tarkoittaa että joka toinen sankarillinen toimi ei vaadi mahdin käyttämistä.''Half-breed kirjoitti:On kyllä niin selvästi kirjoitettu, ettei voi selvemmin kirjoittaa. Eikä tuossa ole edes mitään tulkinnanvaraista.lotr14 kirjoitti:Voisivat kyllä vähän selvemmin kirjottaa. Ok, nyt tajusin.
Suomeksi tuo sääntö menee siis:
Mordor Orc Taskmasterit antavat sinun suorittaa sankarillisia toimia useammin. Heidän Whip of the Masters -sääntö antaa jokaisen pahan sankarin, myös heidän itse, 6" sisällä heittää D6 yrittäessään sankarillista toimea. 4+ heitolla ei ole tarvetta kuluttaa mahtipistettä - sankarillinen toimi on ilmainen. Tämä tarkoittaa että joka toinen sankarillinen toimi ei vaadi mahdin käyttämistä.
Näetkö sinä mitään tulkinnanvaraista. Minä en ainakaan.
Tuo ei tarkoita todellakaan sitä. Se tarkoittaa että keskimäärin noin käy mutta irlissä ei.
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
"Heidän Whip of the Masters -sääntö antaa jokaisen pahan sankarin, myös heidän itse, 6" sisällä heittää D6 yrittäessään sankarillista toimea."
Eli siis aina kun sankari tekee heroicin. Selvä tapaus.
Eli siis aina kun sankari tekee heroicin. Selvä tapaus.
Huh, onneksi LotR tekstit eivät ole suomeksi... Jotenkin enkuksi kuulostaa paljon paremmalta. Täytyy myöntää että ekan kerran kuin luin en tajunnut, mutta nyt luin uudestaan ja tajusin kyllä hetken miettimisen jälkeen. Suoraan sanottuna tuo "joka toinen sankarillinen blaa blaa blaa" lause on ihan turha, sekoittaa vain ihmisiä.
Totta. Eli sitä siis voi käyttää aina, kun sulla on jokin hero neljäntoista ( ? ) cm säteellä piiskurista vai kuinka?
Eiköhän se sääntö ole jo käyty läpi.
Aivan oikein, 14 cm tai 6 tuumaa.
No kuinkas moni on ostanut Mordor kirjan? Pidittekö siitä?
Lueskelin sitä kaupassa, pidin kovasti.
Ei source kirjoja tarvi ostaa, luet kaupassa parikertaa ja sitte muistatkin jo kaikki tarpeelliset säännöt.
Itse olen jo pari kertaa pelaillut uusilla figuilla... Tai, no ainakin niiden säännöillä :). Dark Marshal on aika kova paketti, mutta kaipaisi mielestäni enemmän williä, sillä sen bannerisäännön takia rinkkuli joutuu olemaan vähän liian lähellä vihollista ja joutuu tappelemaankin, vaikka lähinnä taikomiseen sitä tarvitaan (tulee halvemmaksi ostaa normirinkku ja banneri). Tai sitten en vain osaa.
Rumpali on kanssa ihan hauska tapaus, auttoi domination skenussa pääsemään kaukaiselle objektille ennen vastustajaa. Kaveri olikin loppupelin hyödytön, tapellen 1-2 kilpikääpiötä vastaan loppupelin kuollen toiseksi viimeisellä kierroksella. Morannon örkki kapteeni on hyvä vaihtoehto urukki kapteenille, kova deffa, mutta huonompi rohkeus ja fight, mutta halvempi.
Mustat numeronilaiset ovat aika ilkeitä korkean fightin takia ja terrorkin aiheuttaa välillä pään vaivaa. Muuten aika tylsiä hahmoja mielestäni.
Rumpali on kanssa ihan hauska tapaus, auttoi domination skenussa pääsemään kaukaiselle objektille ennen vastustajaa. Kaveri olikin loppupelin hyödytön, tapellen 1-2 kilpikääpiötä vastaan loppupelin kuollen toiseksi viimeisellä kierroksella. Morannon örkki kapteeni on hyvä vaihtoehto urukki kapteenille, kova deffa, mutta huonompi rohkeus ja fight, mutta halvempi.
Mustat numeronilaiset ovat aika ilkeitä korkean fightin takia ja terrorkin aiheuttaa välillä pään vaivaa. Muuten aika tylsiä hahmoja mielestäni.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Itse testaan uusia ukkoja viikonloppuna ja vaikuttaa ihan kovalta yhdistelmältä tuo Shadow Lord ja Morgul knightejä. Shadow Lord mielestäni paras uusista Nazguleista (ainut heikkous matalampi courage). Muuten päihittää muut kirkkaasti.
Hah, tuohan on silkkaa GW:n kusetusta. Ei sillä etteikö nekin kusettaisi meitä (esim. korkeat hinnat, joskus myös surkeat figut) mutta kuitenkin...banzgo kirjoitti:Ei source kirjoja tarvi ostaa, luet kaupassa parikertaa ja sitte muistatkin jo kaikki tarpeelliset säännöt.
Ja kyllä minä ainakin ostan sourcebookin jos pelaan jollain armeijalla paljon. Ainakin Ruin Of Arnorista on ollut paljon hyötyä minulle... Khazad Dumia en osta ainakaan vielä, kun en käpsillä varmaan niin paljoa pelaa. Mutta kyllä minusta on montakin syytä ostaa sourcebookeja, jos ne on hyvin tehty. On niissä muutakin kuin säännöt.