Sauruksien käyttö
Sauruksien käyttö
Toimiiko tuollaiset 12 saukin yksiköt musicantilla? itse olen aina käyttänyt 15-20 kokoisina, mutta nyt haluaisin koittaa pienempiä. antakaa samalla jotain muitakin vinkkejä sauruksien käyttöön ja muihinkin yksiköihin. Kiitos jo etukäteen!
Re: Sauruksien käyttö
Olen itekin noita kokeillut, mutta ikinä eivät ole loistaneet pelikentällä. Paremmin ne toimii staattisen reson tuojina, joten 15-20 + lippu on aika jees. Tietysti ne lyö ihan mukavasti, mutta sen homman osaa niin moni yksikkö paremmin liskoilla. M4 ei ole tarpeeksi että pääsisivät valitsemaan kohteensa kun loppujen lopuksi tuon kokoinen blokki harvoja yksikköjä voittaa edestä. Lisäksi frontagesta tulee todella leveä eikä se oikein edistä kombochargeja kun kaikki ei pääse lyömään kuitenkaan (jos näillä nyt jopa chargaamaan pääsee).
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Re: Sauruksien käyttö
Olen pelaillut nyt noilla pari kuukautta ja häviö/voitto on melko tasainen (1500p peli).Aco kirjoitti:Olen itekin noita kokeillut, mutta ikinä eivät ole loistaneet pelikentällä. Paremmin ne toimii staattisen reson tuojina, joten 15-20 + lippu on aika jees. Tietysti ne lyö ihan mukavasti, mutta sen homman osaa niin moni yksikkö paremmin liskoilla. M4 ei ole tarpeeksi että pääsisivät valitsemaan kohteensa kun loppujen lopuksi tuon kokoinen blokki harvoja yksikköjä voittaa edestä. Lisäksi frontagesta tulee todella leveä eikä se oikein edistä kombochargeja kun kaikki ei pääse lyömään kuitenkaan (jos näillä nyt jopa chargaamaan pääsee).
M4 ei ole se avain vaan flee. Ne monet saurus yksiköt ovat mahtavia fleeaamiseen. Näillä sitten pyritään saamaan vastustajan kyljet avoimiksi. Usein se joka chargettaa on ollut saurukset.
Pakko myöntää, että kyllä niitä parempiakin liskolistoja voi valjastaa. Tämä saurus MSU on ehkä enemmän sellainen tyylipelaajan valinta. Odotetaan nyt kumminkin sellainen vuosi kun tulee uudet liskot. Uskoisin näiden myötä saurusten joko halpenevan, paranevan muuten taikka molempia.
No pain no gain.