1000ps orks apua!
1000ps orks apua!
nii olen tässä yrittänyn monesti jo voittaa isoveljen deamonhuntterit, mutta en ole voittanut kertaakaan.
olen tässä miettinyt listaa jolla voisi pärjätä. tässä on yksi:
HQ
Big mek 35ps
shokk attack gun 60ps
=95psps
Big mek 35ps
kustom force field 50ps
bosspole 5ps
=90ps
TROOPS
30 boys 180ps
rokkit launcha 10ps
nob 10ps
power claw 25ps
=225ps
30 boys 180ps
rokkit launcha 10ps
nob 10ps
power claw 25ps
=225ps
20 boys 120ps
nob 10ps
claw 25ps
=155ps
kaikilla pojilla on slugga&choppa
ELITES
10 lootas
=150ps
HEAVY SUPPORT
3 kannons
6 grot krew
=60ps
total=1000ps
PARANNELTU LISTA
kannattaisko kannonit laittaa erikseen vai samaan ryhmään???
pärjäisikä tämmöisellä listalla? jos ei niin mitä vois muuttaa? kommenttia kiitos!
olen tässä miettinyt listaa jolla voisi pärjätä. tässä on yksi:
HQ
Big mek 35ps
shokk attack gun 60ps
=95psps
Big mek 35ps
kustom force field 50ps
bosspole 5ps
=90ps
TROOPS
30 boys 180ps
rokkit launcha 10ps
nob 10ps
power claw 25ps
=225ps
30 boys 180ps
rokkit launcha 10ps
nob 10ps
power claw 25ps
=225ps
20 boys 120ps
nob 10ps
claw 25ps
=155ps
kaikilla pojilla on slugga&choppa
ELITES
10 lootas
=150ps
HEAVY SUPPORT
3 kannons
6 grot krew
=60ps
total=1000ps
PARANNELTU LISTA
kannattaisko kannonit laittaa erikseen vai samaan ryhmään???
pärjäisikä tämmöisellä listalla? jos ei niin mitä vois muuttaa? kommenttia kiitos!
Viimeksi muokannut zukutus, La 21.06.2008 11:51. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: 1000ps orks apua!
Heivaa jompikumpi Big mek ja toinen Zappa patteristo. Tällä ostat kolmannen poikaryhmän. Onko pojilla Shootat vai Sluggat? Hieman lisää massaa kaivattaisiin kyllä
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Näin GK pelaajana voisin sanoa, että paljon lähitaistelevaa massaa. Vaikka GK:oot on hyviä lähiksessä, ne eivät pärjää 20+ slugga/choppa pojalle. Ampumaankaan ei kannata jäädä, kun niillä on shrouding, ja voittavat örkit kumminkin dakka kisassa.
Heivaa big mek with custom force field ja 1 zapp ryhmä pois. Sitten toisen zapin muutat kannoneiksi, jotta saat toisen 30 boys ryhmän aseinaan power klaw ja johtajana nobi.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Heivaisin lootat ja ostaisin rokkitteja pojille.
Burna boyzit voisivat toimia hunttereita vastaan.
Itse olen jo pitkän aikaa miettinyt, että jos ottaisi 10 burna boyzia ja warpheadin mukaan, niin vastustajalla voisi olla aika hikiset paikat deeppaavan powerwepon flamer ryhmän kanssa.
Burna boyzit voisivat toimia hunttereita vastaan.
Itse olen jo pitkän aikaa miettinyt, että jos ottaisi 10 burna boyzia ja warpheadin mukaan, niin vastustajalla voisi olla aika hikiset paikat deeppaavan powerwepon flamer ryhmän kanssa.
Miksi ihmeessä? Tuo force fieldi on aika kiva kun sieltä tulee psy-cannonia(assault kolme tai heavy kolme, str 6 ap4 ja tosiaan saa liikkua tuon kanssa)O'Snobba kirjoitti:Heivaa big mek with custom force field
siis poistanko force field mekin vain attack gun mekin? muuten kaikkilla pojilla on slugga ja choppa
kustom force field mekin laittasin isoon poika squardiin ja shokk attack gun mekin lootas squardiin
Juurikin näin.zukutus kirjoitti:kustom force field mekin laittasin isoon poika squardiin ja shokk attack gun mekin lootas squardiin
- P. Ruuhijärvi
Jos nyt isoveljelläsi ei ole yhtään Dredua/Chimeraa, niin heivaa vaikka molemmat Zzappat pois. Näillä sitten Iso poikaryhmä, ja jos toisen Mekin poistat, niin tilalle vaikka Lähispeto aka WBoss .
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
sil on dredi, lantikka, chimera ja leman russ.
- P. Ruuhijärvi
No sitten vain toinen pois. Voit myös miettiä Rokkitbuggyjä. Tuntuvat voittavan isomman panssarin yllättävän hyvin.zukutus kirjoitti:sil on dredi, lantikka, chimera ja leman russ.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()