"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ultraforge

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Affo

Ultraforge

Viesti Kirjoittaja Affo »

Onko kukaan sotulainen tilannut minejä Ultraforgelta? Itseä vähän kutkuttaisi yksi heidän komistuksistaan ostaa, mutta sijaitsevat Kanadassa ja mietityttää nuo tullit sun muut arvonlisäverot mitkä Suomen päässä siihen tyrkätään kylkiäisiksi. Jos (hyvin epätodennäköistä) jollain kokemuksia on haluaisin kuulla niitä tilauksesta ja miniatyyrien laadusta myös.

Kiitos :)
clutch

Re: Ultraforge

Viesti Kirjoittaja clutch »

Tilasin sieltä tuon Treewomanin welffeille. Kallistahan se oli, mutta tuli nopeasti ja hyvin pakattuna. Figu on upeaa laatua, vaatii ehkä pienen määrän Gs:ää rakojen täyttämiseen, mutta niinhän ne kaikki.
Frak!
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Tulleja tulee vaan jos paketin hinta on yli 50e, eli jos tilaa yhden figun ei kauheasti tartte tulleista piitata. Tullia ei yleensä kiinnosta muutaman euron ylitykset. Kallistahan tuo nimenomaan ei ole, kun postit taisi olla jotain 7 dollaria (eli ei mitään, paketti tulee kuitenkin toiselta puolelta maailmaa) Toimitusaika taisi olla noin viikon ja figu tuli hyvin pakattuna ja ehjänä, suosittelen.

En kyllä ihan täysin ymmärrä miksi maksaisit alvia ulkomailta tilaamistasi figuista...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Osku kirjoitti: En kyllä ihan täysin ymmärrä miksi maksaisit alvia ulkomailta tilaamistasi figuista...
Koska niin se homma vaan menee? Kaikki tullin haaviin jäävä on arvonlisäverollista, jollei se ole lahja tai näyte.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Affo

Viesti Kirjoittaja Affo »

Kiitoksia Silveri. Tuo linkki pelasti päiväni :D. Taas huomattiin kuinka olisin säästynyt paljolta jos olisin käyttänyt hakua tai katsonut vähän tarkemmin ympärilleni :)
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

The Captain kirjoitti:Koska niin se homma vaan menee? Kaikki tullin haaviin jäävä on arvonlisäverollista, jollei se ole lahja tai näyte.
Tarkoitin tässä nyt tätä tilausta. Ymmärsin kyseessä olevan yksittäinen figu, jolloin tuo ei tule kyseeseen todennäköisesti, olisi varmaan pitänyt tarkentaa. Kertaakaan ei ole itselläni alle sadan euron paketti jäänyt tulliin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Osku kirjoitti: Kertaakaan ei ole itselläni alle sadan euron paketti jäänyt tulliin.
Minulla on, kahdesti. Toisilla käy hyvä tuuri, mutta ei kannata sen takia vielä olettaa, että kaikilla kävisi. Se kun tuppaa olemaan aika satunnaista, mikä tarttuu haaviin ja mikä ei.

Tullin toiminnasta voidaan jatkaa Silverin ketjussa. Jatketaan tässä Ultraforgesta, jos jollakulla on siitä vielä asiaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”