Eli rupesin tuossa ihmettelemään enchanted shieldin armour save bonus tulkintaa kun luin käytettyjä scar-vetun kompoja.
Itse olen asian tulkinnut niin, että ko. shield antaa 5+ ja muut mundaani haarniskat sitten vain parantaa tätä.
Toinen tulkinta taitaa olla, että jos on muita haarniskoita niin e. shield parantaa savea parilla pykällä?
Eli kumpi tulkinta on oikea?
Eli antaako e. shield saurus vetulle, jolla on arpinahkansa ja suojensa takia jo valmiiksi 5+ save, 3+ saven? Itse olen asiaa tulkinnut niin, että ko. kilvestä ei vetulle ole hyötyä.
Korvan tausta märkinä tätä täällä ihmettelen kertokkee totuus.
Kuinka toimii Enchanted shield?
Re: Kuinka toimii Enchanted shield?
Parantaa kahdella/muut panssarit parantaa ES:n antamaa 5+ savea, tulos on aivan sama. Eli joo, on kilvestä iloa.
Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
Pääsee, mutta muista että peruskirjassa sanotaan että ykkönen nopalla on aina epäonnistunut save, olipa miten paljon miinusta armour savessa.puhhis kirjoitti:Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
Jep, tällä "miinus merkkisellä" suojalla on sitten väliä vastan sitten kun vastustaja tulee roiskimaan isolla strenalla. (sivu 30, Armour save modifires).Samsson kirjoitti:Pääsee, mutta muista että peruskirjassa sanotaan että ykkönen nopalla on aina epäonnistunut save, olipa miten paljon miinusta armour savessa.puhhis kirjoitti:Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"