"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka toimii Enchanted shield?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
puhhis

Kuinka toimii Enchanted shield?

Viesti Kirjoittaja puhhis »

Eli rupesin tuossa ihmettelemään enchanted shieldin armour save bonus tulkintaa kun luin käytettyjä scar-vetun kompoja.
Itse olen asian tulkinnut niin, että ko. shield antaa 5+ ja muut mundaani haarniskat sitten vain parantaa tätä.
Toinen tulkinta taitaa olla, että jos on muita haarniskoita niin e. shield parantaa savea parilla pykällä?
Eli kumpi tulkinta on oikea?
Eli antaako e. shield saurus vetulle, jolla on arpinahkansa ja suojensa takia jo valmiiksi 5+ save, 3+ saven? Itse olen asiaa tulkinnut niin, että ko. kilvestä ei vetulle ole hyötyä.

Korvan tausta märkinä tätä täällä ihmettelen kertokkee totuus.
Oberon

Re: Kuinka toimii Enchanted shield?

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Parantaa kahdella/muut panssarit parantaa ES:n antamaa 5+ savea, tulos on aivan sama. Eli joo, on kilvestä iloa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
puhhis

Viesti Kirjoittaja puhhis »

Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

puhhis kirjoitti:Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
Pääsee, mutta muista että peruskirjassa sanotaan että ykkönen nopalla on aina epäonnistunut save, olipa miten paljon miinusta armour savessa.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Samsson kirjoitti:
puhhis kirjoitti:Jeps. kiitos pikaisesta vastauksesta. Vetullahan pääsee siis mauttomuuden rajan tuolla puolen oleviin save -lukemiin.
Pääsee, mutta muista että peruskirjassa sanotaan että ykkönen nopalla on aina epäonnistunut save, olipa miten paljon miinusta armour savessa.
Jep, tällä "miinus merkkisellä" suojalla on sitten väliä vastan sitten kun vastustaja tulee roiskimaan isolla strenalla. (sivu 30, Armour save modifires).
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”