"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

battlewagon

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Naula

battlewagon

Viesti Kirjoittaja Naula »

pitääkö battlewagoni rakentaa ite vai voiko sen ostaa??????? :?
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Niin, ja viikottainen kysymysmerkkitarpeemme ylittyi jälleen... Vihjeenä, yksi kysymysmerkki per kysymys. Kaksi jos olet oikein ihmeissäsi, kolme jos juuri sait selville että jumalasi on gerbiili, tai vastaavaa.

Ja kysymykseen. Battlewagonia voi ostaa ForgeWorldista, muutoin muistelisin että se pitäisi rakentaa itse. Land Raider on kuulemani (ja ajattelemani) perusteella oiva perusta, koska suunnilleen sen kokoinen Battlewagon on. Luulisin...

Mutta Örkkien ajoneuvothan näyttävät parhaimmilta mikäli ne ovat itserakennettuja, rämäisiä ja rujoja. :D
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Naula

Aacheron kirjoitti:Niin, ja viikottainen kysymysmerkkitarpeemme ylittyi jälleen... Vihjeenä, yksi kysymysmerkki per kysymys. Kaksi jos olet oikein ihmeissäsi, kolme jos juuri sait selville että jumalasi on gerbiili, tai vastaavaa.

Ja kysymykseen. Battlewagonia voi ostaa ForgeWorldista, muutoin muistelisin että se pitäisi rakentaa itse. Land Raider on kuulemani (ja ajattelemani) perusteella oiva perusta, koska suunnilleen sen kokoinen Battlewagon on. Luulisin...

Mutta Örkkien ajoneuvothan näyttävät parhaimmilta mikäli ne ovat itserakennettuja, rämäisiä ja rujoja. :D
eli voiko niitä tilata vaikka johonkin liikkeeseen? jos tiedät nii kerro ihmeessä tarviisin semmosen
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

ForgeWorld ei myy kuin 'Netin kautta (korjatkaa, mikäli olen väärässä), mutta Kapu (The Captain) on virittelemässä yhteistilausta ForgeWorldista, jotta luottokortittomatkin saisivat kerran ostaa sieltä. Lue lisää täältä.

Tai rakenna oma! :)
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Naula

Aacheron kirjoitti:ForgeWorld ei myy kuin 'Netin kautta (korjatkaa, mikäli olen väärässä), mutta Kapu (The Captain) on virittelemässä yhteistilausta ForgeWorldista, jotta luottokortittomatkin saisivat kerran ostaa sieltä. Lue lisää täältä.

Tai rakenna oma! :)
vai että semmonen juttu oikeestaan ihan kätevä
Mister X

Viesti Kirjoittaja Mister X »

Mä meinaan rakentaa moisen pahvista. Maksaa n. 0 euroa ja musta pahvista rakennettu vaunu on niin örkkimäinen kun vaan voi olla. Siihen saa aseistukses esim. 10 euron Big gunista ja/tai sitten pari örkkiä big shootilla 10 euroo. Yhteensä 20 euroo. Vielä parempi jos sulla olis pari ylimäärästä perus Boyzia niille saa Big Shootat. liittämällä shootan piipun toisen shootan. Hinnaksi siis tulee siis 0-20 euroo. Vertaa land raideriin. :wink:
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
Naula

Gromril-Shoota kirjoitti:Mä meinaan rakentaa moisen pahvista. Maksaa n. 0 euroa ja musta pahvista rakennettu vaunu on niin örkkimäinen kun vaan voi olla. Siihen saa aseistukses esim. 10 euron Big gunista ja/tai sitten pari örkkiä big shootilla 10 euroo. Yhteensä 20 euroo. Vielä parempi jos sulla olis pari ylimäärästä perus Boyzia niille saa Big Shootat. liittämällä shootan piipun toisen shootan. Hinnaksi siis tulee siis 0-20 euroo. Vertaa land raideriin. :wink:
pahvista okei(muuten hieno kuva tuossa tuo jabba heh :) )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”