Eilen saapui odotettu paketti HD-figuja ja aloin miettimään joskohan niillä pääsisi jo Ropeconissa koittamaan, oli tiedossa sitten turnausta tai ei.
Kun siihen nyt on vielä kohtuullisesti aikaa, niin voisi saadakin ukkoja maaleihin jos nyt aloittaisi työstämisen.
En ole vain vielä kerinnyt paljoa sääntöihin perehtymään. Viimeksi kun yritin niitä lukea, olin niin väsynyt, että luin jonkun tunnin neljää sivua :)
Kysynkin teiltä Konkareilta, että millaista listaa voisi lähteä pelaamaan? Eikös ne pistemäärät sijoitu jonnekin 200-250 välimaastoon normipeleissä? Mieluiten ehkä sellaista kokoonpanoa, jossa on mahd. vähän figuja, jotta kerkeisi tosiaan maalata niitä.
Käytettävissä mulla on Demoneja seuraavasti:
Tsilla + Lemuret (mitä nää lemuret ovat kun ei maksa mitään, jotain summonoitavaa?)
Asaliah
Succube
Ambassadeur infernal
3 x Damne de la colere
3 x Damne de la parese
Grain de sable (ewwww, inha sculpti!)
Grand damne de la colere
Aloitusboxin lemuret
Olen kiitollinen jos joltain irtoaa jotain vinkkiä. :P
Hell Dorado-listaa Coniin
Hell Dorado-listaa Coniin
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
- Hammerheart
Re: Hell Dorado-listaa Coniin
200 on virallinen pelikoko ja se pistemäärä missä peli on ensisijaisesti tarkoitettu toimimaan.Moriturus kirjoitti:Eikös ne pistemäärät sijoitu jonnekin 200-250 välimaastoon normipeleissä?
Lemuret on tosiaan tarkoitettu summonoitaviksi - ne eivät tappele, vaan kuljettavat loitsuja, matkaavat kohteen luo ja katoavat toimitettuaan loitsun (räjähdys, myrkkypilvi, stunnaus, vahinkoa ja sen sellaista).Tsilla + Lemuret (mitä nää lemuret ovat kun ei maksa mitään, jotain summonoitavaa?)
No ensimmäiseksi pitää päättää pomo, eli Asaliah vai Tsilla. Asaliah on ehkäpä pelin paras nappi, muttei Tsillakaan huono ole ja sillä teleportaatiolla on mahdollista päteä erittäin tehokkaasti skenaarioissa. Asaliahin parannuskyky on se juttu, ja loitsuillaan täti kurittaa etenkin Losteja erittäin tehollisesti.Olen kiitollinen jos joltain irtoaa jotain vinkkiä. :P
Succubus on mättäjä, joka vetää turpaan kaikkia miehiä erittäin tehokkaasti (poikkeuksena Saraseenien prinssi) kun taas Ambassadeur pitää vihollisen komentostruktuurin horjumassa counteroimalla käskyjä. Osaa myös tapella varsin hyvin, mutta ei mikään täysin armoton tappaja. Iso viha sitten tietty on hirveä teurastaja, mutta tuppaa myös itse kuolemaan varsin vikkelään, vaikka kestoa löytyykin se 20 täppää. Oleellisinta on välttää ilkeitä erikoisefektejä viljeleviä vihollisia, kuten kaatamista harjoittavia Lost-hyönteisiä.
Perussotureista itse pidän laiskiaisista enemmän - ne kun ovat kikkailevampia ja pikkuvihoilla on ikävä tapa kuolla hyvinkin nopeasti. Toisaalta pikkuvihat ovat vikkelämpiä joten toimivat kaikissa skenuissa - laiskiaiset jättävät hieman toivomisen varaa jos on oleellista vipeltää nopsasti jonnekin.
Ottaos siis vaikkapa Asaliah, Succubus, Ambassadeur ja isoviha ja lopuilla laiskiaisia ja pikkuvihoja semmoin sopiva mix että tulee 200 kivasti täyteen. Hellbuilder on näppärä työkalu listojen näpräämiseen. Sieltä seuraavaa:
Faction: Demons
Army Points: 199/200
Backup Points: 0/50
Domination: 16
CMD Points: 8
Asaliah
Ambassadeur Infernal
Succube
Grand Damné de la Colère
Damné de la Colère
Damné de la Colère
Damné de la Paresse
Damné de la Paresse
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.