Wardancers
Wardancers
Welffien wardancerit ovat jotain aivan kamalaa. Olisko kellään mitään muita figuehdotuksia näiden tilalle?
"Surrender and serve me in life, or die and slave for me in death."
-Count Vlad von Carstein
-Count Vlad von Carstein
Re: Wardancers
Käytä niitä ysikytluvun vanhempia versioita, ne ovat tuhat kertaa kauniimpia, kuin nämä uudet seinään juosseet. Sitä paitsi vanhoilla on irokeesit, mikäs sen aseinteekkaampaa. Toinen, myynnissäkin oleva vaihtoehto olisivat reaperin haltiafigut. Elf vale breakersit kuvaisivat ainakin minun silmissäni hyvin tanssijoita.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Jeps, wardancer ei ole mitään ilman takatukka-irokeesia.Gilaelin kirjoitti:Käytä niitä ysikytluvun vanhempia versioita, ne ovat tuhat kertaa kauniimpia, kuin nämä uudet seinään juosseet. Sitä paitsi vanhoilla on irokeesit, mikäs sen aseinteekkaampaa. Toinen, myynnissäkin oleva vaihtoehto olisivat reaperin haltiafigut. Elf vale breakersit kuvaisivat ainakin minun silmissäni hyvin tanssijoita.
Itellä noita on noin 14 ja jahka saan kaivettua kaikki bitz-boxista pistän myyntiin.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Itse laitoin pari tällästä keijukaista sekaan.
Näistä en ole vielä muodostanut mielipidettä: Gamezone
Näistä en ole vielä muodostanut mielipidettä: Gamezone
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Siirretty koska käsittelee figujen "konffausta" (joka tässä tapauksessa tapahtuu kokonaan figua vaihtamalla :P )
ErityisenKiellettyäModenKäyttäjäModerointia(tm): No ei se nyt oikein tällekään alueelle kuuluisi - ehkä "FB: Yleiset keskustelut" ennemminkin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Saakos noita Suomesta tilattua?fho kirjoitti:Itse laitoin pari tällästä keijukaista sekaan.
"Surrender and serve me in life, or die and slave for me in death."
-Count Vlad von Carstein
-Count Vlad von Carstein
enpä usko. Voin olla väärässäkin. Saa korjata!Eina kirjoitti:Saakos noita Suomesta tilattua?fho kirjoitti:Itse laitoin pari tällästä keijukaista sekaan.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.