"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tk:lla aloittaminen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
aatami

Tk:lla aloittaminen

Viesti Kirjoittaja aatami »

Nonih, Olen tässä O & G:llä jo 2000pts paikkeilla (Kunhan saan Borc warboss on wyvernin) ja meinaan aloittaa Tomb kingseillä. Minulla on 105.25€ käytettävänä (Kiitos kesätöiden) ja haluaisin tietää mitä kannattaisi hankkia. Meinaisin itse hankkia tuon Battalionin ja armeijakirjan (Onko tämä uusin?: http://www.boostep.fi/product_info.php? ... CosCsid%3E ). Boostepista nuo maksaisivat yhteensä 87.15€ ja haluaisin tietää mitä minun kannattaisi hankkia noitten lisäksi vielä tuolta boostepista?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Half-breed

Re: Tk:lla aloittaminen

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

On uusin. Sitten lisäksi sinun kannattaa hankkia sankarit armeijaasi, ellet sitten konvertoi niitä itse. TK:lla on pakko olla kaksi sankaria (mättö ja maagi.), joten blisteri kumpiakin on hyvä (ja pakollinen.) hankinta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
aatami

Mitä maaleja nuo Battalionin figut, Tomb king ja Lich priestit (On foot ja mounted) tarvitsevat?
'10-'11-'12 WDL
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

aatami kirjoitti:Mitä maaleja nuo Battalionin figut, Tomb king ja Lich priestit (On foot ja mounted) tarvitsevat?
Juuri niitä minkälaisiksi ne haluat maalata.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
aatami

Half-breed kirjoitti:
aatami kirjoitti:Mitä maaleja nuo Battalionin figut, Tomb king ja Lich priestit (On foot ja mounted) tarvitsevat?
Juuri niitä minkälaisiksi ne haluat maalata.
Mutta etko voisi sanoa mitään perus Tk:n maaleja joita kannattaisi hankkia. Siis minkä värisiä luurangot yleensä ovat jne...
'10-'11-'12 WDL
potatomoto

Viesti Kirjoittaja potatomoto »

Luulis jokaisen tietävän miltä luuranko näyttää...
Lefaa

Viesti Kirjoittaja Lefaa »

Hmh, koska näköjään osalla on kova tarve kettuilla nykyisin, ojennanpa minä auttavan käteni.. En nyt ala listaamaan mitään maaleja, mutta tässä linkki GW:n TK-maalausartikkeliin.. Bongaa sieltä haluamasi maalit. Auttava käsi.

Le edit. P.S. Ihmiset tämä on PERUSTEET osio. C'mon! Jos täällä ei saa kysyä peruskysymyksiä, missä sitten.
Sellasta se on.
aatami

Kiitos Lefaa. En tajunnutkaan käydä tuolla katsomassa.
Eli olisiko tämä hyvä (Itse meinasin näin): Luurangon maalaan Bleached bonella. Kilven Scarab greenillä ja kilven metalli"pikkuosat" chainmaililla tai sillä hopeisella mikä tulee BFSP maalisetissä. Nuolenkärjen Chainmaililla ja varren sillä Beastial brownilla. Hatun teen BFSP kultaisella ja korvaläpät BFSP punaisella.
Beastial brown ja Bleached bone paintit. (Minulla on jo scharab green ja Chainmail). Tarvitsisikohan muita?
'10-'11-'12 WDL
Chaos legion

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

aatami kirjoitti:Kiitos Lefaa. En tajunnutkaan käydä tuolla katsomassa.
Eli olisiko tämä hyvä (Itse meinasin näin): Luurangon maalaan Bleached bonella. Kilven Scarab greenillä ja kilven metalli"pikkuosat" chainmaililla tai sillä hopeisella mikä tulee BFSP maalisetissä. Nuolenkärjen Chainmaililla ja varren sillä Beastial brownilla. Hatun teen BFSP kultaisella ja korvaläpät BFSP punaisella.
Beastial brown ja Bleached bone paintit. (Minulla on jo scharab green ja Chainmail). Tarvitsisikohan muita?
luut: skullwhite pohjaan. sen päälle chestnutink ja sitten bleanch bonee. Hightlight skull whitellä.
kilvet: Itse ainakin hawk turcosea ja burneshed gold.
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
aatami

Chaos legion kirjoitti:
aatami kirjoitti:Kiitos Lefaa. En tajunnutkaan käydä tuolla katsomassa.
luut: skullwhite pohjaan. sen päälle chestnutink ja sitten bleanch bonee. Hightlight skull whitellä.
kilvet: Itse ainakin hawk turcosea ja burneshed gold.
Sittenkin varmaan sitten teen luurangot Skull whitellä. En haluasi pistää kaikkea siihen päälle. Pistänpähän jos haluan kun olen oppinut paremmin maalausta. Ja kilvet teen kyllä sellaisiksi kun sanoin.
Kumpi on teistä parempi Tk luurankoväri: Bleaced bone vai Skull white?
'10-'11-'12 WDL
HampsterC

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

Bleaced bone koska se ei oo nii kammottavan valkone ku skull white vaan vähän "likasempi"
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

aatami kirjoitti:Kumpi on teistä parempi Tk luurankoväri: Bleaced bone vai Skull white?
Kyllähän tuolla Bleached Bonella tulisi uskottavampia luita kun ottaa huomioon, että nuo Khemrilän poikien luurangot ovat yleensä satoja vuosia vanhoja, kun taas VC:n puolella raadot ovat useimmiten tuoreempia ja täten luut eivät ole ehtineet ruskettua ajan saatossa. Mutta kannattaa huomioida näiden sapelien kalisuttelijoiden muukin väritys luihin verrattuna, jotta edes jonkinlainen väriharmonia pysyisi.
Spyrer

Viesti Kirjoittaja Spyrer »

Tässä nyt kun on tullut aivan mahtavia etenemisiä GWn inkki valikoimassa niin itse suosittelen että pohjamaalaat ne skull whitellä ja sitten maalaat päälle ruskean inkin GWn uudesta valikoimasta. tämä on helppo tapa maalata luurankoja ja näyttävät sen jälkeen ihan siedettäviltäkin.

Omasta mielestäni ei chainmail sovi ku on kummiski Egypti teemainen armeija, ja tunnetusti Egyptiläiset käyttivät pronssiaseita. Pronssi muutenkin näyttää keskimäärin paremmalta luun vieressä omasta mielestäni.
aatami

Eli siis pohjamaalaan Skull whitellä ja sitten Bleached bone päälle. Vai?
'10-'11-'12 WDL
Lefaa

Viesti Kirjoittaja Lefaa »

Ei, ei, ei. Jos haluat välttämättä undercoatata valkoisella, niin sitten sen jälkeen jollain ruskealla washilla vedät sen päälle, jonka jälkeen oman harkinnan mukaan säätämistä bleached bonella.

Mutta muista, metallissa kannattaa olla musta undercoat, joten silloin sinun pitää undercoatata se erikseen chaos blackilla, ennen kuin alat metallic- maaleja maalaamaan.

Se miten itse olen luurankoja maalannut, kun joskus niitä väkersin suht speed paintilla, oli seuraavanlainen:

Koko figu black undercoatissa,

Luut: Basecoat: Khemri Brown, drybrush Bleached Bonella, kevyt drybrush skull whitellä

Metalli: Basecoat: Tin Bitz, Highlight: Boltgun Metal

Puu: Basecoat: Scorched Brown, Highlight: Hiukka vaaleammalla ruskealla, esim. Calthan Brown/Bestial Brown

Kangas: En muista tarkkaa reseptiä, mutta tummanpunaistahan tuo on.

Kulta: Kullan tein valitettavan yksinkertaisesti, pelkkä Shining Gold oli ratkaisu. Se miten sen voisi hoitaa on Dwarf Bronze, jonka päälle Shining Gold - highlight.

Toivottavasti tämä auttoi, ihan mukavan näköisiä nuo ovat, eivätkä vieneet forever, että sain maalattua ne.

Le edit. Typo vaihteen vuoksi
Viimeksi muokannut Lefaa, Pe 27.06.2008 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sellasta se on.
aatami

Kiitos jälleen Lefaa. Eli siis en tarvitsekkaan Skull whiteä. Hyvä, Sillä rahani eivät olisi riittäneet.
'10-'11-'12 WDL
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

aatami kirjoitti:Kiitos jälleen Lefaa. Eli siis en tarvitsekkaan Skull whiteä. Hyvä, Sillä rahani eivät olisi riittäneet.
Kyllä se Skull White kannattaa kumminkin ostaa, kun rahaa löytyy. Perusväri kumminkin ja kyllä sitäkin tulee tarvitsemaan...
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”