Miten jatkaa tätä demoni listaa
Miten jatkaa tätä demoni listaa
Elikkäs kun mulla on nyt 750p demoneja (Blue scribes, herald of khorne, 10 bloodletteriä ja demoniprinssi) niin miten jatkan tuota? Ajattelin khrone-tzeentch listaa 1,5k:
Herald of Khorne
Chaos icon
Death strike
Unholy might
125p
Skulltaker
140p
5 Bloodletters
"Command"
120p
10 Bloodletters
"Command"
200p
5 Bloodletters
"Command"
120p
Daemon prince of Khorne
Daemonic flight
Iron hide
Blessing of the Blood god
Death strike
Breath of Khorne
245p
Ja toinen 910p Khornea ja sitten tzeenchtit
Blue Scribes
130p
5 Horrors
"Command"
125p
5 Horrors
"Command"
125p
3 Screamers of Tzeencht
48p
Tossa nyt 1378p mitä sadallakahdellakymmenellä psiteessä?
Herald of Khorne
Chaos icon
Death strike
Unholy might
125p
Skulltaker
140p
5 Bloodletters
"Command"
120p
10 Bloodletters
"Command"
200p
5 Bloodletters
"Command"
120p
Daemon prince of Khorne
Daemonic flight
Iron hide
Blessing of the Blood god
Death strike
Breath of Khorne
245p
Ja toinen 910p Khornea ja sitten tzeenchtit
Blue Scribes
130p
5 Horrors
"Command"
125p
5 Horrors
"Command"
125p
3 Screamers of Tzeencht
48p
Tossa nyt 1378p mitä sadallakahdellakymmenellä psiteessä?
Re: Miten jatkaa tätä demoni listaa
Olisiko soul grinder mitään? Se on hieno figuna.
Hiukan kallis rahallisesti.. Muuten ihan hyvä idea..Barnabas kirjoitti:Olisiko soul grinder mitään? Se on hieno figuna.
- Machine_Spirit
Kannattaa nostaa BL size viidestä kymmeneen.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Eli yhdistää nuo kaksi pientä vai ostaa lisää?Hands_on_blood kirjoitti:Kannattaa nostaa BL size viidestä kymmeneen.
- Machine_Spirit
Yhdistää.Geratsu kirjoitti:Eli yhdistää nuo kaksi pientä vai ostaa lisää?Hands_on_blood kirjoitti:Kannattaa nostaa BL size viidestä kymmeneen.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Ok. Mitenkäs flamerit?Hands_on_blood kirjoitti:Yhdistää.Geratsu kirjoitti:Eli yhdistää nuo kaksi pientä vai ostaa lisää?Hands_on_blood kirjoitti:Kannattaa nostaa BL size viidestä kymmeneen.
- Machine_Spirit
Jos saat pisttet revittyä niin ota. Suosittelisin.Geratsu kirjoitti:Ok. Mitenkäs flamerit?Hands_on_blood kirjoitti:Yhdistää.Geratsu kirjoitti:Eli yhdistää nuo kaksi pientä vai ostaa lisää?Hands_on_blood kirjoitti:Kannattaa nostaa BL size viidestä kymmeneen.
Mulla on satakakskytä pistettä käytössä jos luit alotus viestin.Hands_on_blood kirjoitti: Jos saat pisttet revittyä niin ota. Suosittelisin.
- Machine_Spirit
Ota sitten niitä 4.Geratsu kirjoitti:Mulla on satakakskytä pistettä käytössä jos luit alotus viestin.Hands_on_blood kirjoitti: Jos saat pisttet revittyä niin ota. Suosittelisin.
Saan vain kolme joten otan kolme koska ne maksaa 35p kiplae.Hands_on_blood kirjoitti:Ota sitten niitä 4.Geratsu kirjoitti:Mulla on satakakskytä pistettä käytössä jos luit alotus viestin.Hands_on_blood kirjoitti: Jos saat pisttet revittyä niin ota. Suosittelisin.
Tzeentch-lista on kyllä harvinaisen köyhän oloinen. Sillä ei pitkälle pötkitä sanon minä.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Mutta kai tolla listalla saa jotain aikaan? (Siis lista on khorne ja tzeencth kummatkin samassa.)Abaddon71 kirjoitti:Tzeentch-lista on kyllä harvinaisen köyhän oloinen. Sillä ei pitkälle pötkitä sanon minä.
Valitan, mielest mun ei.
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!