Pitemmittä puheitta kuviin:
Uusin:
Raunio

Tämän kanssa kävi pieni kämmi. Sprayatessa styroksi suli, vaikka olimme sivelleet sen vesiliimaseoksella. Kuitenkin tilanne saatiin osittain pelastettua kämäisellä textured paintilla (liima+hiekka) ja olen nyt ihan tyytyväinen tuohon.
Itse asiassa raunio olisi ollut karumman näköinen ilman tuon styroksin sulamista.
Örkkibarrikaadi

Yksinkertainen perusmaastopala. Tehty kivistä, hammastikuista ja jäätelötikuista. Näitä tulossa varmaan enemmänkin.
Kukkula

Eri kuvakulmaa
Tehty pahvista ja maalarinteipistä. Etureunan kivet on Darwi-massaa.
Keisarikunnan mökki

Tähänastisen maastomme kulmakivi ja ylpeys, tehty muropaketista ja kustannuksia tuli 0€+static grass yms.
WIP maastonpala
(näyttäisi siltä, että kuva ei näy kokonaisuudessaan, tästä linkki)

Tämä on vielä kesken, tuohon tulee muutamia puita. Tässä palasessa ongelmaksi muodostui Water effect monella tapaa. Vesiefekti imeytyi kummallisesti alustaan, joka vaati melkoisesti työtä. Toiseksi sitten vedestä tuli liian sinistä ja se menetti kirkkautensa.
Yhteiskuva

Ainakin itse olemme kohtuullisen tyytyväisiä jälkeen muutamia pikku kämmejä lukuunottamatta, kun rahaakaan ei paljoa näihin kulu.
Vaan mitä mieltä on arvoisa sotavasara? Avatkaa sanaisat arkkunne ja kajauttakaa kommenttinne meille, rakentavaa palautetta tarvitaan aina! :)