"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Tamarun

Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi

Viesti Kirjoittaja Tamarun »

Joo eli minulla iski inspiraatio ja tein tälläisen figun (fire warrior) jolle pistin dronen snipun, kuvaakin voisin laittaa mutta kamera on aivan liian huono siihen tarkoitukseen, asento muistuttaa sellaista pensaikossa kyykkivää nappia joka tähtää rauhallisesti kohdettaan, mutta nyt asiaan. Onko mahdollista että tälläisellä figulla saisi pelata?
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
MacKeke

Re: Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Tee pari lisää ja käytä näitä sniper droneina.
Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.
Oma-aloitteisuutta.
Hartman

Viesti Kirjoittaja Hartman »

Tamarun kirjoitti:Joo eli minulla iski inspiraatio ja tein tälläisen figun (fire warrior) jolle pistin dronen snipun, kuvaakin voisin laittaa mutta kamera on aivan liian huono siihen tarkoitukseen, asento muistuttaa sellaista pensaikossa kyykkivää nappia joka tähtää rauhallisesti kohdettaan, mutta nyt asiaan. Onko mahdollista että tälläisellä figulla saisi pelata?
Voisihan tuota peluuttaa rail riflellä varustettuna pathfinderinä.
Tamarun

Viesti Kirjoittaja Tamarun »

Sticced kirjoitti:Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.

Toivoisin sitä, sillä Itse olen nyt ajattelut peluuttaa tyyppiä normaaleilla tau fire warrior statseilla ja sitten käyttää vaan aseena käyttää dronen snipukaa ja sen statseja. Tulee vähän sotketua perusnappin sääntöjä.
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Jos vastustajallesi tämä kaveripeleissä sopii niin antaa mennä. Pistehintaa on toki syytä viilata vähän ylöspäin.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

Tamarun kirjoitti:
Sticced kirjoitti:Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.

Toivoisin sitä, sillä Itse olen nyt ajattelut peluuttaa tyyppiä normaaleilla tau fire warrior statseilla ja sitten käyttää vaan aseena käyttää dronen snipukaa ja sen statseja. Tulee vähän sotketua perusnappin sääntöjä.
Eli pathfinder.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Guardsniper kirjoitti:Jossain wanhassa white dwarffissahan oli säännöt Fire Warrior Kais:lle (vai mikä se nyt oli). Säännöt taisivat kuitenkin rajoittaa tämän käytön vain ko. lehden mukana tulleeseen tehtävään, mutta kyl varmaan kaveripeleissä saisit käyttää sitä. En sitten tiiä mitenkä vanhat ne säännöt on kun tulivat muistaakseni joskus kolmosedikan aikaan, mutta saisit ainakin hyvän pohjan omille house ruleille.
Löytynee wikipediasta, lehti ilmestyi samaan aikaan Firewarrior "pelin" kanssa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”