Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi
Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi
Joo eli minulla iski inspiraatio ja tein tälläisen figun (fire warrior) jolle pistin dronen snipun, kuvaakin voisin laittaa mutta kamera on aivan liian huono siihen tarkoitukseen, asento muistuttaa sellaista pensaikossa kyykkivää nappia joka tähtää rauhallisesti kohdettaan, mutta nyt asiaan. Onko mahdollista että tälläisellä figulla saisi pelata?
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Re: Tau fire warrior whit sniper rifle = peli kelpoiseksi
Tee pari lisää ja käytä näitä sniper droneina.
Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.
Oma-aloitteisuutta.
Voisihan tuota peluuttaa rail riflellä varustettuna pathfinderinä.Tamarun kirjoitti:Joo eli minulla iski inspiraatio ja tein tälläisen figun (fire warrior) jolle pistin dronen snipun, kuvaakin voisin laittaa mutta kamera on aivan liian huono siihen tarkoitukseen, asento muistuttaa sellaista pensaikossa kyykkivää nappia joka tähtää rauhallisesti kohdettaan, mutta nyt asiaan. Onko mahdollista että tälläisellä figulla saisi pelata?
Sticced kirjoitti:Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.
Toivoisin sitä, sillä Itse olen nyt ajattelut peluuttaa tyyppiä normaaleilla tau fire warrior statseilla ja sitten käyttää vaan aseena käyttää dronen snipukaa ja sen statseja. Tulee vähän sotketua perusnappin sääntöjä.
Örkit eivät peräänny, ne vain hyökkäävät toiseen suuntaan...
Jos vastustajallesi tämä kaveripeleissä sopii niin antaa mennä. Pistehintaa on toki syytä viilata vähän ylöspäin.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Machine_Spirit
Eli pathfinder.Tamarun kirjoitti:Sticced kirjoitti:Eiköhän suurin osa pelaajista kelpuuta tuon myös tavallisen ryhmän sisällä, jossei muuta niin saat ainakin hienon ryhmänjohtajan.
Toivoisin sitä, sillä Itse olen nyt ajattelut peluuttaa tyyppiä normaaleilla tau fire warrior statseilla ja sitten käyttää vaan aseena käyttää dronen snipukaa ja sen statseja. Tulee vähän sotketua perusnappin sääntöjä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Löytynee wikipediasta, lehti ilmestyi samaan aikaan Firewarrior "pelin" kanssa.Guardsniper kirjoitti:Jossain wanhassa white dwarffissahan oli säännöt Fire Warrior Kais:lle (vai mikä se nyt oli). Säännöt taisivat kuitenkin rajoittaa tämän käytön vain ko. lehden mukana tulleeseen tehtävään, mutta kyl varmaan kaveripeleissä saisit käyttää sitä. En sitten tiiä mitenkä vanhat ne säännöt on kun tulivat muistaakseni joskus kolmosedikan aikaan, mutta saisit ainakin hyvän pohjan omille house ruleille.