"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keeper of Secrets

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Spyrer

Keeper of Secrets

Viesti Kirjoittaja Spyrer »

Ei kenelläkään ois hyvää ideaa (ergo link to picture) jostain hyvästä Keeper of Secrets figualternatiivistä, GWn versio on ihan hirveä ja ForgeWorldi on himokallis. Vanhat GW keeperit o sitt aivan liian pienet.
Finet

Re: Keeper of Secrets

Viesti Kirjoittaja Finet »

Rachamilla on Belial.

Itse suunnittelin Reaperin Mastema, Darkspawn Demonia, mutta figun koosta ei ole selvyyttä.
Spyrer

Viesti Kirjoittaja Spyrer »

Juuh, toi belial o aika tyylikäs, ite tosin miettisin enemmän jotain hyvää tyttöfiguu jota voisin liusätä vähän käsii, ku on armeija suurimmaksi osaksi vanhoja daemonettei
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Tuossa tapauksessa melkein voisi ajatella nappaavansa Pegasolta, Andrealta tai muulta isomman mittakaavan nappeja valmistajalta vaan sopivan neitokaisen ja sutaten siihen sopivat lisäykset. Myösen Reaperin Sophiet voisivat olla ihan hyvä lähtökohta himppu rajoittuneemman kokoiselle keepperille.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
hyytsi

Viesti Kirjoittaja hyytsi »

JMD Miniaturesin demonitar on noin 54mm korkea ja sopisi hyvin teemaan. Aseen kun vaihtaa pelottavamman näköiseksi niin varmasti toimii.

Figua ei enää valmisteta, mutta mulla sattuu olemaan yksi ylimääräinen. Yksityisviestillä voi kysellä lisää.
en tunne kipua
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

hyytsi kirjoitti:JMD Miniaturesin demonitar on noin 54mm korkea ja sopisi hyvin teemaan. Aseen kun vaihtaa pelottavamman näköiseksi niin varmasti toimii.

Figua ei enää valmisteta, mutta mulla sattuu olemaan yksi ylimääräinen. Yksityisviestillä voi kysellä lisää.
Sait postia. Ei noin hienoa figua nyt sovi lähteä konvertoimaan, joten pelastan sen pois tieltä jos hinta on kohdallaan. :)
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Jep konffaus on ok ja hieno harrastus, KUNHAN FIGU ON KAUPAN HYLLYSTÄ :) Kun minusta tulee maailman kuningas, niin harvinaisuuksien konffaajat paiskaan kuritushuoneeseen. Konffauksen tarkoitus on luoda jostain apeasta upeaa, eikä tärvellä klassikoita. Sitä sanotaan pilaamiseksi, jäljestä riippumatta.

edit. Tuo figu kyllä toimisi loistavasti noinkin. Eihän sillä demonilla ole aina pakko olla justiinsa sama määrä käsiä. Parempi hillitty tyylikkyys, kuin yletön koristeellisuus.
Luumumehu on soturien juomaa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

yrska kirjoitti: Myösen Reaperin Sophiet voisivat olla ihan hyvä lähtökohta himppu rajoittuneemman kokoiselle keepperille.
Vertasin justiinsa, ja 72mm Sophie on justiinsa saman korkuinen kuin GW:n perus-Keeper, jos kohta Sohvi on kyllä sirompi.

Kovin hentoista 54mm figua sen sijaan on jo hiukka vaikea perustella Large Targetiksi - itselläni on yksi Freebooterin demonitar ihan sujuvasti heraldina, vaikka korkeutta on liki 6 cm.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Huru-ukko kirjoitti: Kun minusta tulee maailman kuningas...
Ai jahas susta tulee kuningas? Yhtä varmasti kuin mä voitan lotto voiton.

Tuommonen: http://reapermini.com/Miniatures/demon/latest/14456_G Tuota itse peluuttaisin keeperinä..
The Captain
Valvoja

Geratsu kirjoitti:
Tulee tulee. Heti minun jälkeeni.
Tuommonen: http://reapermini.com/Miniatures/demon/latest/14456_G Tuota itse peluuttaisin keeperinä..
Ei hullumpi. Julie näyttää hakeneen aika lailla inspiraatiota viitosedikan Slaaneshista, joskin naama on kovasti khornaatin oloinen.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

The Captain kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Tulee tulee. Heti minun jälkeeni.
Paha vain että kruunu on mulla täällä tiedätte-kyllä-missä, ja sitähän ei sieltä ihan heti haeta pois. Eli pojat pojat, taidan minä pysyä kunkkuna.

Tosta voisi saada jänskän Keepperin, kunhan koko on oikea.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
The Captain
Valvoja

Warmaster-skaalaan ehkä. Figulla on hintaa 6,99 taalaa Reaperin nettikaupassa, joten aika lailla "normaalin" kokoinen figu taitaa olla kyseessä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Sehän leipoo rusinapullaa taistelun ohessa. Näppärää, kun nuo naiset osaavat työstää monta asiaa samalla kertaa, tai niin ainakin sykolookiassa väitetään.
Luumumehu on soturien juomaa
Viral Infection

Viesti Kirjoittaja Viral Infection »

Huru-ukko kirjoitti:Sehän leipoo rusinapullaa taistelun ohessa. Näppärää, kun nuo naiset osaavat työstää monta asiaa samalla kertaa, tai niin ainakin sykolookiassa väitetään.
Taitaa olla nais tutkija? Ja onhan se totta, mutta kun työmäärä suurenee laatu huononee, ja tämä on nähty sekä ruoan laitossa ja siivoamisessa.

Kaikkea sitä googlella löytää!
Tuosta minä ainakin ottaisin mallia, jos osaisin sculptata noin hyvin.
Oberon_ kirjoitti:No se on voivoi sitten. Paskan möivät, mitäs läksit, kikkeliskokkelis.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

PredAlieni kirjoitti:Kaikkea sitä googlella löytää!
Ei tuollaisen hankkimiseen tarvitse sculptaustaitoja, 85£ näyttäisi Forge Worldissa olevan tuon hinta.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Elladan kirjoitti:
PredAlieni kirjoitti:Kaikkea sitä googlella löytää!
Ei tuollaisen hankkimiseen tarvitse sculptaustaitoja, 85£ näyttäisi Forge Worldissa olevan tuon hinta.
Kyllä, Zarakynelihän se siinä. On muuten luonnossakin ihan kivan näköinen.
sellainen minullakin olisi, mikäli lompakko antaisi periksi...
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”